Тема уроку. Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Передбачення кінцівки твору.Речення
Мета: : вдосконалювати навички свідомого виразного читання науково-популярних творів, розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки, збагачувати активний словник учнів, сприяти розвитку читацьких інтересів, виховувати любов до слова; виховувати інтерес пізнавати нове .
Обладнання : навчальна презентація.
Тип уроку:
Очікувальні результати:
- читає виразно текст;обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;
- прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;
- висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ;
- вміє інтонувати речення.
Хід уроку:
I. Організаційний момент
1. Привітання
2. Емоційне налаштування
II. 1.Перевірка домашнього завдання (технологія «Ромашка Блума»)
2. Усне опитування (вправа «Незакінчені речення»)
IІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
Прочитайте тему уроку з різною інтонацією
Чи зрозуміла вам тема уроку? Просигналізуйте мені влучивши цеглинкою LEGO в нашу мішень
Діти, повернімося до нашої теми, які завдання ми перед собою маємо поставити для того, щоб вивчити цю тему.
Так сьогодні на уроці ми дізнаємося, як закінчилася повість і закріпимо наші знання про речення.
Відкрийте підручник на ст.90, розгляньте ілюстрацю до тексту і складіть до неї речення різні за метою висловлювання.
Розгляньте ілюстрацію, що ви на ній бачите? Уявіть, що ви знаходитеся в ілюстрації, що відбувається навколо вас? Що робить хлопчик, тварина, на чиєму місті хотіли би опинитися ви, чому?
Прочитайте назву тексту.
Як ви вважаєте, про що буде йти мова в цій частині повісті?
Сподіваюся ваші очікування справдяться.
Перед тим, як ми будемо читати повість пропоную зробити мовленнєву розминку, для того щоб гарно і виразно читати треба спочатку потренуватися.
Діти зверніть увагу, які слова в тексті виділені, як незнайомі нам? Де ми можемо дізнатися їх значення. Так в тлумачному словничку на ст.124. Зачитайте хто такий аламозавр, тиранозавр.
Перед тим, як ми почнемо читати повість пропоную вам зробити гімнастику для оченяток.
Фізкультхвилинка
Діти пригадаймо правила роботи в групі
Зараз розділіться на 3 групки
У кожній групці на столі є конвертик, а в ньому .завдання. Чи зрозуміло вам що треба робити. На виконання цього завдання у вас 5хв.Бажаю успіху.
Молодці всі групи гарно постаралися і впоралися з своїм завданням,а зараз пропоную вам виконати наступне завдання: у кожного з вас на столах є великий аркуш паперу і картинки. Пропоную вам придумати, як розгортатимуться події далі і до вашої розповіді створити ілюстрацію за допомогою картинок, якщо чогось не вистачає можете домалювати на цю роботу вам відводиться 5 хв. Успіху.
Ваші роботи творчі та цікаві. Молодці, а чи цікаво вам чим на думку автора закінчилася ця пригода. Пропоную вам уважно послухати аудіозапис, який відкриє вам таємницю.
Діти це кінець лише цієї частини повісті, але вона досить довга і цікава. Кого зацікавили пригоди Вінчі, Едісона , Фійки та Тирика ,той може в нашій шкільній бібліотеці взяти цілу збірку Сергія Пантюка «Вінчі та Едісон» і дочитати до кінця. Чи є дітки в когось виникло бажання дочитати цю збірку? Просигналізуйте мені.
VI. Підсумок уроку.
Отже ,діти, чи досягли ми завдань поставлених на початку уроку? Дайте відповідь повним реченням проінтонувавши його відповідно до настрою, яким ви завершуєте урок.
1. Гра «Рюкзачок»
• Сьогодні на уроці я вчився...
• Я запам’ятав...
. Мені дуже сподобалося…
. Я хочу подякувати…
2. Домашнє завдання
4. Прощання