17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Урочний е-контент (інтернет-пакет уроку) "Різноманітність культурних рослин""

Про матеріал
Е-контент-це актуально, інноваційно, цікаво! Дає можливість дітям самостійно оволодіти навчальним матеріалом. Дитина отримує доступ до е-підручників, презентацій, відео, інтерактивних ігор. Можна використовувати, як інтерактивний урок у класі та під час індивідуального, дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Урочний е-контент (інтернет-пакет уроку) для учнів початкових класів

3 клас Природознавство

Тема: Різноманітність культурних рослин

Опис Інтернет-пакету.

        Е-контент-це актуально, інноваційно, цікаво! Дає можливість дітям самостійно оволодіти навчальним матеріалом.

      Дитина отримує доступ до е-підручників, презентацій, відео, інтерактивних ігор. Можна використовувати, як інтерактивний урок у класі та під час індивідуального, дистанційного навчання.

Урок №37

Тема уроку: Різноманітність культурних рослин.

Ріквізити вчителя:

Ткаченко Юлія Іванівна

Мобільний телефон: 0995144605

Електронна адреса: [email protected]

         Інтернет-паткет створено з метою залучення учнів до самоосвітньої діяльності, в процесі застосування на практиці методики «перевернутий клас».

         Інтернет-пакет призначений для навчальної діяльності учнів 3 класу з предмету Природознавства по темі «Різноманітність культурних рослин» , а також для вчителів початкових класів, які використовують мультимедійні методи на уроках, як набагато результативнішу роботу, яка надає можливість для навчальної діяльності вищого рівня.

       (Інтерактивний плакат за посиланям: https://www.thinglink.com/scene/1074410877131685891/editor)

        Зміст пакету повністю відповідає Державному стандарту загальної початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 2-4-х класах) та оновленим  навчальним програмам для початкової школи, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України  «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

 

Мета:

      Ознайомити учнів з поняттям «культурні рослини», з культурними рослинами рідного краю, з господарським значенням культурних рослин для людини; формувати інтерес до культурних рослин; вчити називати їх, класифікувати на овочеві, зернові, плодово-ягідні; удосконалювати навички роботи з джерелами інформації; розвивати уміння знаходити нове, досі невідоме;

      розвивати уміння розрізняти культури, що ростуть на городі, у саду, на полі, вміння спостергати,  аналізувати. визначати головне в начальному матеріалі; порівнювати й систематизувати вивчене;

     виховувати допитливість, любов і бережливе ставлення до навколишнього світу, до рослин, любов до рідного краю, повагу до праці людей.

За результатами опрацювання теми учень:

  • повинен називати культурні рослини рідного краю;
  • класифікувати їх на овочеві, зернові, плодово-ягідні;
  • знати, що вирощують на городах, полях і в садах рідного краю;
  •  пояснювати господарське значення культурних рослин рідного краю;
  • удосконалить навички роботи з джерелами інформації;
  • зможе  розвинути уміння знаходити нове, досі невідоме;
  • стане  допитливішим, з любов’ю і бережливістю стане відноситися до

навколишнього світу, до рослин,  рідного краю,  поважатиме людей праці.

Предметні компетентності

(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):

  Початковий рівень:

- називає 2-4 предмети представників вивчених систематичних груп об’єктів живої природи свої місцевості (культурні рослини).

Середній рівень:

 - пояснює господарське значення культурних рослин своєї місцевості Достатній рівень:

 - бере участь у діалозі та обговоренні господарського значення культурних рослин своєї місцевості; - співпрацює в парі.

Високий рівень:

- коротко резюмує одержану інформацію

 

Джерела інформації:

1.Як створити якісний е-контент для дистанційної школи? http://vospitatel.ucoz.ua/news/jak_stvoriti_jakisnij_e_kontent_dlja_distancijnoji_shkoli/2017-05-19-2366

2.Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т.  Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р 

http://www.geneza.ua/media/content/new/Gilberg_Priroda_P_3ukr_(152-12)_S.pdf

https://4book.org/uchebniki-ukraina/3-klass/1175-prirodoznavstvo-3-klas-gilberg/28-pristosuvannya-kvitkovih-roslin-ss-30-hvoyni/page-94

 

3.Перший довідник учня. Помічник молодшого школяра. 1-4 класи

https://books.google.com.ua/books?id=l1vahOKVeuoC&pg=PA108&lpg=PA108&dq=%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%B8%D0%BC+%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%B0%D0%BC+%D0%BF%D1%80%D0%BE+%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%96+%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8&source=bl&ots=CniFqEmH6Z&sig=M-vsdfaK7NUK4RpkVWSaeeVzI64&hl=ru&sa=X&ved=2ahUKEwi1s5_4mvTdAhWGKCwKHYpaDVUQ6AEwBXoECAQQAQ#v=onepage&q=%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%B8%D0%BC%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%B0%D0%BC%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8&f=false  стор 108

4. Інтерактивні вправи сервісу learningapps. Org

https://learningapps.org/watch?v=pugvuavnv18

https://learningapps.org/watch?v=pqe6jk5x518

https://learningapps.org/watch?v=perd7ip1v18

https://learningapps.org/watch?v=p98qpv4jk18

https://learningapps.org/watch?v=p98qpv4jk18

https://learningapps.org/watch?v=pn7u2oz3c18

5.  Генератор ребусів http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CA%D3%CB%DC%D2%D3%D0%CD%B2%D0%CE%D1%CB%C8%CD%C8

6. Презентація

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-3-klas-na-temu-riznomanitnist-tvarin-6684.html

7.Відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=DLVBLYYcins&index=6&list=PLmri9oO_HAgBjuBSSTcK6-i63H7azDnMI

8.Відеоролик      https://www.youtube.com/watch?v=FknDz2jFFXs

 

 

 

 

 

 

ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ

Любий друже!

        Сьогодні у нас з тобою незвичайне заняття. Давай проведемо його у мирі, злагоді та гарному настрої. Тому для початку подумки візьмемось за руки і побажаємо один одному  щось хороше, приємне, радісне, підтримаємо один одного.

       Якщо ти будеш уважним під час виконання всіх завдань і опрацюєш всі подані матеріали, то більше дізнаєшся про культурні рослини, їх різноманітність, значення в житті людини; розвинеш увагу, пам’ять, логічне мислення; навчися дбайливо ставитися до природи.

Отримаєш відповіді на такі питання:

  • Навіщо вирощують  культурні рослини?
  • Чому культурні рослини поділяють на групи?
  • Що виготовляють з зернових, технічних культур?
  • Яке значення мають культурні рослини в житті людини?
  • Чому всі повинні дбайливо ставитися до природи?

        А ще ти навчишся користуватися різноманітними джерелами інформації: переглядати відеоролики, презентації,

       Зрозумієш, що слід дбайливо ставитися до природи.

Бажаю успіху!

 

 

 

 

 

 

 

Змістовна частина

Зміст

Ресурс

Теорія

Поняття про культурні рослини.

Дай відповідь на запитання:

- Які рослини називають

культурними?

 

 

Перший довідник учня. Помічник молодшого школяра. 1-4 класи

Перший довідник учня. Помічник молодшого школяра. 1-4 класи

https://books.google.com.ua/books?id=l1vahOKVeuoC&pg=PA108&lpg=PA108&dq=%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%B8%D0%BC+%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%B0%D0%BC+%D0%BF%D1%80%D0%BE+%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%96+%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8&source=bl&ots=CniFqEmH6Z&sig=M-vsdfaK7NUK4RpkVWSaeeVzI64&hl=ru&sa=X&ved=2ahUKEwi1s5_4mvTdAhWGKCwKHYpaDVUQ6AEwBXoECAQQAQ#v=onepage&q=%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%B8%D0%BC%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D0%B0%D0%BC%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8&f=false  стор 108

 

Переглянь презентацію.

Зверни увагу:

-Як називають ділянки, засаджені культурними рослинами?

-На які групи поділяють культурні рослини?

 -Назви рослини  кожної групи.

Презентація

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-3-klas-na-temu-riznomanitnist-tvarin-6684.html

 

 

 

 

 

Зясуй, яке значення мають культурні рослини в житті людини? 

 

відеоролик

https://www.youtube.com/watch?v=DLVBLYYcins&index=6&list=PLmri9oO_HAgBjuBSSTcK6-i63H7azDnMI

 

Зверни увагу, як людина використовує культурні рослини?

відеоролик

https://www.youtube.com/watch?v=FknDz2jFFXs

Формуй вміння працювати з підручником.

Що сказано про зернові культури?

Дай  відповідь на запитання:

1)Які зернові культури вирощують в Україні?

2)Яка головна зернова культура, яку вирощують на Україні?

3)Як людина використовує

зернові рослини?

1.Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т.  Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р 

http://www.geneza.ua/media/content/new/Gilberg_Priroda_P_3ukr_(152-12)_S.pdf

https://4book.org/uchebniki-ukraina/3-klass/1175-prirodoznavstvo-3-klas-gilberg/28-pristosuvannya-kvitkovih-roslin-ss-30-hvoyni/page-94

Що сказано про

технічні  культури?

Дай відповідь на запитання:

1)Назви технічні культури.

2) Що з них виготовляють?

Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т.  Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р  стор. 95

http://www.geneza.ua/sites/default/files/ebooks/3klas/Priroda.Gilberg.3klas.pdf

Що сказано про

овочеві культури?

Виконай завдання:

-Наведи  приклади овочевих культур.

Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т.  Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р  стор. 95

http://www.geneza.ua/sites/default/files/ebooks/3klas/Priroda.Gilberg.3klas.pdf

Що сказано про плодово – ягідні культури?

Дай відповідь на запитання;

-Де вирощують плодово – ягідні культури?

-Яка найбільш поширена

плодова культура?

Електронна версія підручника Природознавство 3 клас Т.  Г Гільберг , Т. В. САК, 2014 р  стор. 95

http://www.geneza.ua/sites/default/files/ebooks/3klas/Priroda.Gilberg.3klas.pdf

 

Практика

Ребус

 Рекомендація

 «Як розгадувати ребуси» за посиланням:

http://rebus1.com/ua/index.php?item=manual

 

http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&skip=0&mode=0&slovo=%CA%D3%CB%DC%D2%D3%D0%CD%B2%D0%CE%D1%CB%C8%CD%C8

 

Інтерактивні вправи сервісу learningapps. Org

1.«Кросворд»

Завдання:

Розгадай кроссворд. 

2) «Питання – відповідь»

Завдання:

Позначити правильне твердження.

 

 

 

https://learningapps.org/watch?v=pugvuavnv18

 

 

https://learningapps.org/watch?v=pqe6jk5x518

 

 

 

3) «Пазли»

Завдання:

Відкрити всі пазли. Розділити культурні рослини на групи.

 

https://learningapps.org/watch?v=perd7ip1v18

 4)«Найди пару»

Зернові культури.

Завдання:

Встановити відповідності між назвами зернових культур і картинкою рослини.

https://learningapps.org/watch?v=pu46pfbqa18

 

5)«Класифікація»

Завдання:

Що виготовляють?

https://learningapps.org/watch?v=pn7u2oz3c18

6) «Класифікація»

Завдання:

Розклади в оду корзину овочі, а в іншу – фрукти.

https://learningapps.org/watch?v=p98qpv4jk18

 

      Якщо тобі  сподобалося працювати самостійно, намалюй смайлик, а якщо ні  - то  залиш місце порожнім.

 

Розвивай творчі  здібності. Виконай практичні завдання (по вибору)

  1.               Створити фотоколаж  культурних рослин (по вибору)
  2.               Виготовити композицію з природних матеріалів з культурних рослин.
  3.               Намалювати малюнок на одну із тем «Золотисті поля мого краю»,

«Дари осені».

4.       Скласти розповідь «Як хліб на стіл прийшов»

4.       Створити гербарій з зернових рослин поля.

Додаткова література для допитливих

1.Зернові та бобові  культури\\Журнал «Колосок». - №3- 2013

http://kolosok.org.ua/wp-content/uploads/2013/09/kolosok_03_13web.pdf

2.  http://i-fakt.ru Теги: факти, цікаві факти, рослина, помідор

http://tsikave.ostriv.in.ua/publication/code-5A40467D34FE5/list-15702E4D327

3 Цікаві факти про кавун

https://www.youtube.com/watch?v=C_0xoqexcaY

4. КОЛОСОК №2/2010  „Загадкова рослина-ювіляр” (про картоплю)

5. Інтерактивна вправа  он-лайн сервісу www.learningapps.org

Вікторина за вибором.   Казковий марафон. https://learningapps.org/watch?v=pykkzcybn18

6.Фотографії "Жито поля. Культурні рослини - фондової фотографія"

https://ua.depositphotos.com/117881472/stock-photo-rye-field-cultivated-plant-rye.html

7.КОЛОСОЧОК № 16/2016 „ІСТОРІЯ БАБУСИНОЇ ГРЯДКИ”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку