Урок - дослідження
Види лірики Миколи Курилюка у збірці “Калейдоскоп душевних візерунків”. Створення лепбука.
Мета: розвивати пізнавальні навички учнів, комунікативні компетентності, уміння висувати гіпотези, узагальнювати ; формувати вміння самостійної дослідно-пошукової діяльності, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; сприяти підвищенню особистої впевненості кожного учня; виховувати інтерес до творчості поета-земляка.
Обладнання: збірка поезій “Калейдоскоп душевних візерунків”, мультимедійний проектор.
Хід уроку
- Лепбук – нова форма організації для розвитку пізнавальної активності учнів і розвитку їхньої самостійності
Це саморобна паперова книжечка з кишеньками та конвертиками , де дитина може діставати, перекладати, складати на свій розсуд різноманітний матеріал. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікавий вид спільної діяльності учнів.
Лепбуки допомагають швидко і ефективно засвоїти нову інформацію і закріпити вивчене в пізнавально-ігровій формі. Ці тематичні посібники мають яскраве оформлення. Цей вид роботи можна застосовувати як форму групової роботи, тому що одна дитина за урок не зможе систематизувати матеріал і оформити роботу, а для групи – це посильна робота.
- Учні об’єднуються в групи, отримують завдання і виконують їх
І блок
- завдання для групи:
ІІ блок
- завдання для групи:
ІІІ блок
- завдання для групи:
ІV блок
- завдання для груп:
- Рефлексія