Урок - екскурсія на шкільному подвір'ї .""Вода"

Про матеріал
Матеріал підготовлений для проведення екскурсії на шкільному подвір’ї, поєднуючи її з розвитком мовлення учнів та елементами трудового виховання учнів та ознайомленням з навколишнім світом. Дає змогу вчити безпосередньо спілкуватися з природою за допомогою яскравого літературно – художнього матеріалу, творчих завдань з розвитку мовлення учнів та посильної трудової діяльності. Розвивати в дитині належну емоційну чутливість до прекрасного. Здобувати нову інформацію про капіж,струмочки, повінь та льодохід навесні. Такий урок - екскурсія спонукає дітей дбайливо ставитися до природи, розвивати естетичні почуття і заходи з охорони життя навесні.
Перегляд файлу

Нестандартний урок з ЯДС( природознавства) 1 клас

Екскурсія на шкільне подвір’я навесні . Вода.

Мета :1. Провести екскурсію на шкільне подвір’я, поєднуючи її з розвитком мовлення учнів та елементами трудового виховання учнів.

2. Вчити безпосередньо спілкуватися з природою за допомогою яскравого літературно – художнього матеріалу, творчих завдань з розвитку мовлення учнів та посильної трудової діяльності.

3. Закріпити набуті знання і збагатити їх новою інформацією про капіж, струмочки,повінь та льодохід навесні.         

4. Розвивати в дитині належну емоційну чутливість до прекрасного.

5. Виховувати дбайливе ставлення до природи, естетичні почуття і заходи з охорони життя навесні.

Обладнання: Ребус, краплинки з паперу, папки для трудового навчання, олівці, квадрат з паперу, пластилін, склянка води.

Хід екскурсії

  1. Підготовка до екскурсії.
  • Діти, візьміть в руки папку, вкладіть до  неї паперовий квадрат, олівець, пластилін.
  1. Повідомлення теми і мети екскурсії.

Сьогодні ми проведемо цей урок на свіжому повітрі. Ми підемо милуватися природою. Перед нами постане багато завдань, які, я гадаю, ми виконаємо.

  1. Проведення екскурсії.
  1. Зупинка 1.

а) Спостереження за змінами в природі.

(наявність в повітрі вологи, диму чи газу)

Погляньте, діти на дах нашої школи. Що то висить там?

Послухайте загадку, вона допоможе.

Плаче цвях прозорий

Водою льодяною.

Він на скельце схожий

Та пахне весною.(Бурулька)

Весело пригріває весняне сонечко. Що ви можете побачити опівдні? Яке явище в природі характерне лише для весни і ми зараз всі спостерігаємо?(Капіж, крапання)

     З чого складається оце дружнє крапання?(З краплинок води)

Прислухайтеся. Ви чуєте капіж? Який настрій викликають ці звуки? Давайте придумаємо мелодію «За вікном дзвенить капіж».

  1. Відгадування ребуса.
  • Погляньте на ребус.                                 да да

Відгадайте його (Вода).

  • Дійсно, це вода. Вона складається з безлічі краплиночок. Ось гляньте, у  мене в руках знаходиться невеличка паперова краплинка. А зараз і ви візьміть по краплинці. А тепер підніміть вгору. Погляньте, як багато стало їх. От з таких краплинок утворюється вода. (діти опускають краплинки на землю і вчитель підводить до того, що так утворюється весняна калюжа, тобто із води…)
  1. Розповідь учителя про воду.
  • А зараз ми звернемося до її чарівності

 

 

 

 

  1. Читання вірша.

 

 

 

 

 

 

Послухайте вірш про те, що відбувається з крапельками, якщо вони потоваришують.

Крап …крап…крапотня…

Плюх… плюх… плюх… метушня…

Ми краплинки – веселинки,

Води – неньки України,

Накрапаєм вдень і вночі

Звеселяємо душі людські.

Буде гарний урожай

у ріденькому селі …

 

 

 

 

  1.  

V

docx
Додано
24 березня 2021
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку