Урок - екскурсія у зоопарк (заочна). Різноманітність тварин у природі.

Про матеріал

Урок розроблено у формі заочної екскурії з метою знайомити учнів з тваринним світом, його різноманітністю. Розгадування кросворду, робота в групах, обговорення правил поведінки в зоопарку все це сприяє легкому засвоєнню матеріала. Відеоролик "Ялтинський зоопарк запрошує" виховує дбайливе ставлення до тварин та цікавість до предмету природознавства.

Перегляд файлу

Тема: Урок-екскурсія у зоопарк (заочна). Різноманітність тварин у природі.

Мета: продовжувати розвивати у дітей пізнавальні здібності, творчу уяву; знайомити учнів з тваринним світом, його різноманітністю; активізувати мовлення дітей; виховувати дбайливе ставлення до живої природи.

Обладнання: предметні малюнки тварин, кросворд «Тварини», кружечки трьох кольорів, відеоролик «Ялтинський зоопарк»

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повторення і закріплення знань учнів про різноманітність тваринного світу.

  1. Розгадування кросворду «Тварини»

 

http://vchitel.info/uploads/posts/2012-12/1355745959_tvarini-krosvord-z-prirodoznavstva.jpg

 

По горизонталі:

  1. Коло бабусі сидить у кожусі, Проти печі гріється, без водички миється. (Кіт)
  2. Герой мультфільму «Ну, постривай!». (Вовк)
  3. Голодна — мукає, сита — жує, Всім дітям молоко дає. (Корова)
  4. Дуже довга в неї шия, Ще й смугаста, як змія. Через це через паркан Заглядає, наче кран. (Жирафа)
  5. Герой казки І. Франка «Фарбований...». (Лис)
  6. Хто у Африці живе, Цілий день банан жує? Дражнить всіх мале звірятко. Хто це, діти?.. (Мавпенятко).
  7. Зубатий приятель Чебурашки. (Крокодил)

По вертикалі, якщо ви дали правильні відповіді на запитання крос­ворда, отримаєте назву частини живої природи. (Тварини)

 

  1. Поділ учнів на три групи (кружечки різного кольору).
  2. Виконання завдань групами:

а) вибрати малюнки – 1 група – комахи;

                                             2 група –риби;

                                             3 група – птахи;

б) розповісти про особливості будови кожної групи тварин.

- Яка група тварин, що вчили відсутня?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності (учениця загадує загадку)

     Я кудись ходив із татом,

   Звірів бачив там багато.

   Мавпу, тигра, крокодила,

   А птахів там різних – сила.

  Слон водою нас облив

  Де я був, куди ходив?

ІV. Повідомлення теми і мети екскурсії.

V. Заочна екскурсія до зоопарку.

    1. Обговорення правил поведінки в зоопарку:

        - «Не годуй тварин»;

        - «Не гладь тварин»;

        - «Не дратуй тварин»;

        - «Не галасуй»;

        - «Не просову руку в клітку».

    2. Бесіда:

        - Хто бував у зоопарку?

        - Яких звірів бачили?

        - Що означає «екзотичні « тварини?

http://tovstuha.com.ua/wp-content/uploads/2011/10/zoopark23.jpg

  1. Розповідь учнями віршів про походження назв деяких екзотичних тварин (під час цього вчитель показує на дошці цих тварин).

http://geoknigi.com/img/andreyko/lebid-shypun.jpg

Так мене тому назвали,                

Що віддавна дивувались

Моїй сніжній білизні

У далекій стороні.

Я не голуб сизокрилий.

Лебідь – значить «білий-білий».

http://like-zoo.com/data/animals/normal/f1.jpg

 

Всі люди звуть фламінго їх,

                                           Бо кольором пір'їн своїх                           

                                                 Вони виправдують ім'я:

                                                          Фламінго – значить «полум'я».

http://svit24.net/images/resized/images/stories/articles/2012/curiosities/04-2012/kenguru_285_310.jpg

 

 

 

На наш материк прибули іноземці.             

Побачили нас і питають туземців:

«Як звірі ці звуться?» А ті: «Кенгуру»

Ще двох запитали – ті знов: «Кенгуру».

Насправді туземці не нас називали,  

Не знаючи мови, вони відказали:

«Я не розумію, нічого не знаю».

Тож наше ім'я саме це й означає.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3c/Ceratotherium_simum_Kruger_Park_02.JPG/258px-Ceratotherium_simum_Kruger_Park_02.JPG

   З-поміж інших тварин всяк його впізнає:

   Із усіх тільки він ріг на носі має.

 

 

 

 

 

 

  1. Перегляд відеоролику «Ялтинський зоопарк запрошує».

    VІ. Підсумок уроку.

Гра «Хто зайвий?»

Вовк, лисиця, кішка, заєць.

Собака, корова, жираф, кінь.

  • Чому?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
1936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку