Урок - гра "Квітковий калейдоскоп"

Про матеріал
Повторення вивченого матеріалу в 1 класі. Розв'язок цікавих задач, виразів. закріплення грамотної математичної мови, навичок математичних обчислень, розвиток логічного мислення, кмітливості, самостійності при виконанні завдань, виховання зацікавленості до вивчення математики.
Перегляд файлу

Тема. Урок- гра  «Квітковий калейдоскоп»                                  ( повторення вивченого в 1 класі )

Мета: повторити матеріал вивчений у 1 класі; закріпити грамотну математичну мову, навики математичних обчислень, вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, кмітливість, навики геометричних понять, самостійність виконання завдань; виховувати зацікавленість до вивчення математики.

Обладнання: ілюстрації квітів, «чарівна Квітка», галявина на аркуші, вирізані квіти. Метелик, корзинка з паперовими квітами, геометричні фігури, флешка, телевізор.

                                       Хід уроку

I.  Організація уроку

Вчитель: - Що таке?  Що сталося?  Чому дзвенить дзвоник?

Діти: - Ми готові !  Починається урок !

II.  Повідомлення теми, мети уроку

  • Почнемо урок із зарядки для очей. Що незвичне ви бачите сьогодні на уроці? ( квітку, галявину, метелика, безкольорові квіти, …)

Це не випадково. Сьогодні в нас урок- гра                 «Квітковий калейдоскоп».

Ми будемо виконувати завдання «чарівної Квітки»- ро зв’язувати вирази, задачі, відгадувати загадки. Ми використаємо силу семи чарівних пелюсток і, сподіваюсь, справимося з усіма завданнями, тоді квіти на галявині розквітнуть.

III.  Основна частина. Робота над темою уроку.

1. Загадка першої квітки

Із перлин разочок,

Зелений листочок.

Аромат духм’яний

Тішить ліс весняний.      (Конвалія)

1 пелюстка.   Гра «Називай- не зівай»

(Робота за варіантами , хором)

  • Назвіть числа десятками до 100, починаючи від 10 (1 варіант).
  • У зворотньому напрямку, починаючи від 100                     ( 2 варіант).

Загадка другої квітки.

Квіти гарні, всі червоні

То палає влітку так

Польовий червоний …    (Мак)

2 пелюстка. Робота в зошитах  «Математичний диктант».

  • Напишіть число, яке за рахунком стоїть між 4 і 6.
  • Число попереднє до 11.
  • Число наступне 26.
  • Число менше 100 на 1.
  • Число в якому 1 десяток і 2 одиниці.
  • Сусідів числа 3.

(5, 10, 27, 99, 12, 2, 4)

3. Загадка третьої квітки

Горда і сувора, ах, як усім подобається.

Але вколить кожного, хто її торкається.        (Троянда)

3 пелюстка   «Вирази». (Робота на дошці, в зошитах)

16 + 2 – 8 =     (10)                    100 – 50 + 20 =     (70)

24 – 4 + 5 =     (20)                     35 + 5 – 40 =         (0)

4. Фізкультхвилинка

5. Загадка червертої квітки

Виростає з цибулинки

Має різні він відтінки.

Сам поважний, наче пан,

Із чужих країв          (Тюльпан)

4 пелюстка.  «На яку квітку сяде метелик?»

100 – 20 =   (80)       42 + 27 =   (69)         25 + 25 =  (50)

6. Загадка п’ятої квітки

Квітка сонячна, красива

Стане згодом сива – сива,

Вітерець її подмуха

Стане миттю сивим пухом.       ( Кульбаба )

5 пелюстка  «Задача» . (Розв’язок на дошці, в зошитах)

Іринка сплела 7 віночків із квітів. 5 віночків з ромашок, а решта з кульбабок. Скільки віночків з кульбабок сплела Іринка?

Нагадування , як потрібно сидіти за партою. Діалог між вчителем і учнями:

  • Ноги?
  • На місці !
  • Руки?
  • На парті !
  • Лікті?
  • На краю !
  • За партою ?
  • Я рівно сиджу !

(   1) 7 – 5 = 8 (в.)

Відповідь: 2 віночки  з кульбабок. )

7. Загадка шостої квітки

Жовтенька голівка,

Біленька хустинонька,

Що я за квітонька ?      (Ромашка)

6 пелюстка. « В гостях у казкових героїв »

1. У кошику Червоної Шапочки були ромашки і кульбабки.

Червона Шапочка задумалася: «Скільки найменше квітів для букету бабусі потрібно взяти з кошика, щоб серед них були дві однакові квітки ?      (3 квітки)

2. На квітник зайшли гуси. Всього в них було 22 лапки. До них приєдналися двоє козеняток. Скільки лап у гусей і козенят разом ?      ( 22 лапки )

3. Нарвавши букети з польових квітів, Чебурашка, Крокодил Гена й Шапокляк чекали потяг  3  години.  Скільки годин чекав потяг кожен з них ?     ( 3 години )

4. Голосистий Півник важить 2 кг. Скільки він важитиме, якщо стане на одну ногу ?        ( 2 кг )

8.  Загадка сьомої квітки

Тонка ніжка, наче спис,

Білий, жовтий – це …      (Нарцис)

  • Квіти мають кущі, дерева, трав’янисті рослини. З квітів виростають плоди.  Пограємо в гру  «Нагодуй  тваринку»

7  пелюстка.  Гра на екрані « Нагодуй тваринку»

9.  Геометричні фігури.

- Що ви знаєте про чотирикутник ?

- Що знаєте про трикутник ?

- Що можна побудувати використовуючи ці фігури ?             ( Будинок )

- Будинок буде розташований на галявині, біля будинку квіти розквітли, тому що ми виконали вірно всі завдання                « чарівної Квітки ».

IV.   Заключна частина.

  • Всі гарно працювали на уроці. Нам все вдалося. Поаплодуємо собі, ми молодці !

 

 

docx
Додано
16 березня 2022
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку