|
|
|
Тема: Таблиці в текстовому документі
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
навчити додаванню таблиць до текстового документу, сформувати поняття
про естетичне оформлення таблиць, навчити редагувати та форматувати
таблиці
ключові компетентності:
формувати вміння виявляти наполегливість, упевненість у власних силах;
формувати вміння самостійно опановувати нові технології та засоби діяльності;
сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;
формувати вміння дотримуватися правил безпеки життєдіяльності
під час роботи із ІТ- пристроями;
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність:
Підручники: «Інформатика 6 клас», (автори: О. О. Бондаренко,
В. В. Ластовецький, О. П. Пилипчук, Є. А. Шестопалов);
комп’ютери, об’єднані у локальну мережу;
інтерактивна дошка та проектор.
Програмне забезпечення:
Програма для роботи з текстовим документами Microsoft Office WORD.
Хід уроку
I. Організаційний етап
Привітання та перевірка готовності до уроку. Учні поділені на команди.
Кожна команда сидить за окремими столами.
У кожного учня – зошит, підручник і ручка.
Мобільні телефони учні вимикають!
ІІ. Повторення правил поведінки та БЖД у комп’ютерному класі
Вправа «Продовж речення»
Учитель читає речення, учні по черзі відповідають.
(Команда, яка першою добрала відповіді отримує смайлик)
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Експрес-тестування
(Команда, яка першою добрала відповіді отримує смайлик)
IV. Актуалізація опорних знань з теми «Комп’ютерні презентації».
Вправа «Снігова лавина»
Один учень з будь-якої команди називає програму для створення презентацій,
другий повторює те що називає перший учень, і називає варіант завантаження
програми, третій повторює те, що сказав другий учень, та називає об’єкт,
який можна вставити на слайд. Наступний учень повторює вищесказане й
називає послідовність дій для вставлення названого об’єкта на слайд. Вправа
закінчується коли відповіді всі отримані.
(Команда, яка першою добрала відповіді отримує смайлик)
V. Мотивація навчальної діяльності.
Вправа «Мозговий штурм»
Як називається програма для створення та опрацювання текстових документів?
Як називається найпоширеніший текстовий процесор?
Як можна запустити текстовий процесор?
Як ви вважаєте, з чого потрібно розпочинати створення таблиці?
Розповідь вчителя. Будь-яка справа вимагає упорядкування та наглядності.
Упорядковані дані можна оформити у вигляді таблиць. Для впорядкування і наочного подання в документах різноманітних даних використовують таблиці. Дані, представлені у таблиці, компактні і зручні для сприймання. Як створювати таблиці та їх редагувати та форматувати, ви дізнаєтесь на уроці.
Який застосунок може замінити людину та зараз самий популярний в комп'ютерному світі?(вчитель задає питання та отримує відповідь, що це штучний інтелект).
А зараз за допомогою сервісу в Інтернеті BOARD перевіримо чи так воно є? (вчитель демострує роботу з програмою BOARD на інтерактивній дошці, створює таблиці в BOARD)
VI. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь вчителя. Створення таблиці
Способи створення таблиці
1.Швидке створення невеликої таблиці можна створити переміщенням
вказівника клітинковим полем Таблиця;
2.Створення довільної таблиці зручно командою командою
Вставити таблицю: у діалоговому вікні Вставлення таблиці.
3.Накреслити таблицю інструментом Перо, який викликається, якщо вибрати команду Накреслити таблицю інструмента Таблиця на вкладці Вставлення. (Пояснення вчителя супроводжується демонстрацією презентацією.)
VII. Засвоєння нових знань. Формування вмінь.
(Команда, яка завершила завдання першою отримує смайлик)
VIІI. Фізкультхвилинка (офтальмологічна хвилинка)
Робота за комп’ютером:
(Команда, яка завершила завдання першою - отримує смайлик)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
|
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
5 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
6 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
6 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
6 |
6 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
6 |
6 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
7 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
7 |
7 |
7 |
7 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Команда, яка виконала завдання першою - отримує смайлик)
IX. Підсумки уроку
Учні представляють створені таблиці.
Обговорення результатів практичного завдання, виявлення труднощів, які виникли в процесі роботи. Підрахунок отриманих командами смайликів. Визначення переможця.
X. Домашнє завдання
Завдання за підручником (Вивчити §14; Опрацювати питання для самоперевірки зі сторінки 85; На 2 питання відповісти письмово в зошиті)
VIII. Рефлексія
Щоб перевірити, який у вас настрій сьогодні після уроку, пропоную вам
скористатися індикаторами настрою (учитель показує смайлики).
Прошу підняти той смайлик, який найкраще відображає ваш настрій.