Цікаві завдвння у вигляді гри . Головним героєм є колобок.Він разом із своїми друзями пропонує учням безліч завдань.
Мета: закріпити знання про таблиці додавання і віднімання числа 2, вдосконалювати вміння складати та розв'язувати задачі за малюнками й порівнювати вирази та числа; вдосконалювати навички усної лічби в межах 10; вправляти учнів у розпізнаванні геометричних фігур, у каліграфічному написанні цифр. Розвивати спостережливість, пам'ять, математичне мовлення, кмітливість. Виховувати любов до математики, інтерес до знань; дружні стосунки між однокласниками.
Тема: Складання і розв’язування задач за малюнками. Порівняння виразів і чисел.
Мета: закріпити знання про таблиці додавання і віднімання числа 2, вдосконалювати вміння складати та розв’язувати задачі за малюнками й порівнювати вирази та числа; вдосконалювати навички усної лічби в межах 10; вправляти учнів у розпізнаванні геометричних фігур, у каліграфічному написанні цифр. Розвивати спостережливість, пам'ять, математичне мовлення, кмітливість. Виховувати любов до математики, інтерес до знань; дружні стосунки між однокласниками.
Обладнання: підручник, сигнальні картки, мультимедійна дошка.
Хід уроку
І.Організація учнів до уроку:
Пролунав уже дзвінок -
Починається урок.
В казку вирушим сьогодні,
Перешкоди всі пройдем.
А хто буде сумувати -
Із собою не візьмем!
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
- Отже, готові до казкової подорожі? Вирушаймо! Насамперед, давайте дізнаємося – хто є головними героям казки. Для цього вам необхідно виконати завдання:
1. Дидактично - пазлова гра «Склади слово» (На дошці – 7 закритих листків – вікон. Вчитель відкриває «верхнє віконечко» - учень усно рахує приклад; якщо дитина правильно називає суму – вчитель відкриває «нижнє віконечко», а на екрані проектора відкривається пазл):
- На дошці розташовані віконечка. Давайте порахуємо скільки їх.
- Правильно, на дошці - сім вікон, які приховують ім’я казкового героя.
- У верхньому віконечку – приклад. Якщо ви його правильно порахуєте – відкриється нижнє віконечко із буквою - підказкою цього імені.
3+2 |
1-0 |
3+3 |
5 + 3 |
2+0 |
6+3 |
5+2 |
К |
О |
Л |
О |
Б |
О |
К |
2. Усний рахунок (завдання поступово висвітлюється на екрані, а потім доповнюється правильними відповідями учнів):
3. Робота з геометричним матеріалом.
Гра «Мікрофон»
1, 2, 8, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10
Зошит відкривай – хвилину каліграфії розпочинай
Пальчик, пальчик,
Де ти був?
Я з цим братом в ліс ходив,
А цим братом борщ варив,
А з цим кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.
Вигляда якась тваринка.
Вушка довгенькі, кожушок сіренький
Хто це, діти?
Та приклади розв’язував,
Нікому не показував.
А ми їх перевіримо,
І відповіді звіримо.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
І варіант ІІ варіант
9-2 7-2 6+2 1+2
2+2 5-2 4+2 0+2
Котився-котився і зустрів……(Слайд «Вовк»)
Вовк до школи не ходив,
Вовк уроки не учив.
Не читав і не писав,
І по нотах не співав,
Тож нічого він не знав.
Встали дружно
1,2,3,4 – у гайочок ми ходили,
Зайця сірого зустріли.
Зайчик прудко так стрибає,
Пташка весело літає,
Швидко лис десь пробіжить,
Їжачок в кущах сидить.
Посиділи і ми трішки,
Щоб спочили руки, ніжки,
Всі веселі? От чудово!
І за парти сіли знову.
- Поки ми відпочивали – Колобок мандрував по лісовій галявині. І зустрів ще одного лісового мешканця. Попробуйте відгадати хто це був:
Взимку ляже спати
Дядько волохатий,
Лиш тоді устане,
Як весна настане. ( Слайд Ведмедя)
дали йому набагато більше меду, ніж він просив. І поки щасливий
Ведмедик пригощатиме Колобка медом, ми пригадаємо, що означає порівняти вирази і числа (у нерівностях поставити знаки <, >, а рівностях =)
3+1+1 5 4+2 5
8-1 6 9-3 7
?
Фізкультпауза
порівнювати нерівності і рівності.
5. Креслення відрізка
та подякувавши Ведмедикові, Колобок покотився далі, назустріч тій, що…
У темному лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місті не сидиться,
Як зовуть її ?
(Слайд «Лисичка»)
Ця Лисичка, ця сестричка,
Не сидить без діла.
А відрізок ось такий
Ви накресліть вміло!
V. Підсумок уроку.
От і підійшла до кінця наша подорож. Ви сьогодні дуже добре працювали і допомогли відшукати Колобка і залишитися йому цілим. Я вам дякую за співпрацю. Допомагайте один одному так, як ви це робили на уроці. Будьте добрими та щирими, і у вас буде багато друзів, які завжди прийдуть вам на допомогу.
1