Урок - квест "Знову разом. Зміни у продовж літа."

Про матеріал
Сприяти готовності учнів до початку навчального року, систематизувати уявлення про способи проведення дозвілля влітку. Формувати уявлення учнів про зміни як невід'ємний елемент існування світу. Розвивати уміння спостерігати та порівнювати об’єкти навколишнього середовища. Продовжувати розвивати навички співпраці, роботи у команді, взаємодопомоги. Виховувати любов до природи, охайність.
Перегляд файлу

Конспект першого уроку для 2 класу

Урок – квест

Тема. Знову разом. Зміни у продовж літа.

Мета. Сприяти готовності учнів до початку навчального року, систематизувати уявлення про способи проведення дозвілля влітку. Формувати уявлення учнів про зміни як невід'ємний елемент існування світу. Розвивати уміння спостерігати та порівнювати об’єкти навколишнього середовища. Продовжувати розвивати навички співпраці, роботи у команді, взаємодопомоги. Виховувати любов до природи, охайність.

Місце проведення. Розарій.

Обладнання. Картки із завданнями на кожну локацію, смайлики, кавун, фломастери, килим.

План квесту.

І. Ранкове коло (зворотний зв’язок, вступ до теми, знайомство)

1. Привітання «Я всміхаюсь сонечку». Слово вчителя: «Доброго ранку! Сподіваюсь, ви всі добре відпочили влітку, отримали нові враження. Також всі ви стали старшими, адже тепер ви — другокласники! Мабуть, за літо ви познайомилися з багатьма людьми, але і скучили за своїми друзями однокласниками. Тому запрошую всіх до нашого дружнього ранкового кола, щоб скоріше привітатися один з одним. Я буду читати віршик, а ви повторюйте рухи і слова за мною».

Я всміхаюсь сонечку: — Здрастуй, золоте! — (піднімаємо голову і руки вгору, махаємо уявному сонечку)

Я всміхаюсь квітоньці — Хай вона цвіте! (присідаємо, поступово піднімаючись, імітуємо зростання квітки)

 Я всміхаюсь дощику: — Лийся, мов з відра! (легельно стукаємо пальчиками однієї руки по долоньці іншої, як дощик)

 Друзям усміхаюся — Зичу їм добра! (усміхаємося один одному)

Підсумуйте: «Тож усміхніться один одному, побажайте добра та здоров'я на шляху до знань та нових відкриттів».

2. Вправа на знайомство. Запропонуйте кожному по черзі вийти в центр кола та назвати своє ім’я, а всі інші разом повторюють ім’я дитини й кажуть: «Вітаю у другому класі!».

3. Вступне слово: «Закінчилися літні канікули. Ми знову зустрілись у школі, щоб разом досліджувати світ».

4. Запропонуйте учням поміркувати, про що б вони хотіли дізнатися, що навчитися робити цього навчального року по черзі продовжити фрази «Я хочу дізнатися...», «Я хочу навчитися...». Підсумуйте: «Цього року на вас, як на справжніх дослідників і шукачів пригод, чекає багато нових відкриттів. А сьогодні на уроці ми дізнаємося, які зміни відбулися з вами впродовж літа».

Запитання для обговорення: • Де ви відпочивали? (у заміському будинку, на морі, у горах, за кордоном)

• Хто з вас відпочивав у схожих місцях?

• У кого місця відпочинку були різними?

• Які літні справи були для вас спільними?

• Які ваші справи були пов'язані не лише з відпочинком, а з, наприклад, допомогою рідним?

Підсумуйте: «Є безліч можливостей весело і корисно провести час влітку».

ІІ. Робота в групах.

  1. Об’єднання дітей в групи за порами року.

Кожна група отримує маршрутний лист.

  1. Словникова робота. Пояснення слова локація.

Перша локація. Математична.

  • Подані числа ( 19, 45, 90, 7, 4, 78, 9) об’єднати у дві множини.
  • Зміни число сумою розрядних доданків. 14= □+□   58=□+□

Друга локація. Мовна.

  • З поданих слів склади речення. ( Літні, чудові, були, канікули.)

Третя локація. Читацька.

  • Прочитай скоромовку на одному подиху.

Хитру сороку

спіймати морока,

а на сорок сорок –

сорок морок.

Четверта локація. Природнича.

  • Яка найбільша ягода? (кавун)
  • Коли достигає кавун? (серпень)
  • До якої групи рослин відноситься? (трав’янистих)

ІІІ.  Заключна частина квесту.

Весь клас збирається на галявині.

Підведення підсумків. Як справилася кожна команда, підрахуйте свої смайлики.

  • В якому місяці літа стигнуть всі ягоди? (липень)
  • А яка єдина ягода стигне в серпні? (кавун)
  • Зараз ми з вами посмакуємо цією ягодою.

Оголошується конкурс «Хто найохайніше з’їсть скибку кавуна», якщо ви знаходитеся не за столом, не маєте тарілки, ножа.

  • Куди треба подіти сміття, яке залишилося після нас? (прибирання сміття)
  • Доберіть слова, який був кавун. (великий, стиглий, червоний, смачний, солодкий, соковитий)

Підсумкові завдання (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація)

  1. Вправа «Крісло автора». Запропонуйте учням за бажанням сісти до Крісла автора(пеньок) і поділитися враженнями від свого літнього відпочинку. Стимулюйте інших задавати питання, наприклад:

 • Розкажіть, де ви відпочивали.

• Що найбільше запам'яталося?

 • Які книжки ви прочитали?

• Чим були корисними для тебе літні канікули?

 

2. Запропонуйте дітям стати в коло та разом вигукнути: «Ми — другокласники, ми — молодці!».

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Соболевська Оксана Вікторівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Григорчук Валентина Вікторівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
2904
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку