Урок - подорож "Музика народів світу

Про матеріал
уміння вчитися (уміння зосереджено слухати вчителя, перключатис з одного виду діяльності на інший); загальнокультурну (формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності, дотримуватись норм культури мовлення); здоров’язбережувальну (формувати правильну поставу, підтримувати сприятливий емоційний настрій);
Перегляд файлу

Відкритий урок  Музика в житті народу

Мета: Розкрити жанрові особливості українських пісень, зв'язок пісні, музики з життям; розвивати вміння учнів логічно мислити, виразно виконувати пісні, вокально-хорові навички; виховувати інтерес до календарно-обрядових пісень, цінне ставлення до народної творчості, духовні, моральні якості творчої особистості, повагу до народних традицій. Ознайомити з українським композитором М. Леонтовичем.

Музичний матеріал:                    «Це моя Україна»

«Діти-України квіти»

«Вийшли в поле косарі»

                                           «Котику сіренький» «Миколай»                                            «Дитинства світ»                                            «Щедрик»-відео.

Тип уроку: урок поглиблення теми.

Обладнання: музичний інструмент, компютер, магнітофон, портрет композитора, олівці, аркуші, кубик, ілюстрації, мішечок, сніп.

       ХІД УРОКУ

-Музичне привітання.

-Дорогі діти, сьогодні на нас чекає цікавий ігровий майданчик на якому ми будемо брати участь у цікавих завданнях. Зараз нам потрібно розділитись на чотири групи і нам допоможе чудо-мішечок. Ми будемо тягнути жребій.

           (Учитель подає мішечок де знаходяться числа до чотирьох)

1   тур

-Перед вами музична мапа. На ній ви знайдете  кілька знайомих вам назв країн, повязаних із музичною культурою України.

       Роздивіться карту і подумайте, що ви можете розповісти.

(Учитель кожній групі задає питання)

2   тур

                        Галерея ілюстрацій до музичних творів

-Діти роздивіться ілюстрації. Як ви гадаєте, з якими піснями асоціюються ці зображення? Розкажіть про особливості цих пісень.

              (У кожної групи на столі лежать ілюстрації до пісень)

3   тур

Музична вікторина

-А зараз ми пограємо в гру. Будемо кидати кубик. У кубика на кожній стороні є назва пісні. Яка пісня випаде-ту і будете співати. Але перед грою нам потрібно розспіватися. Сіли рівненько-співаємо тихенько!

(«Дощик кап-кап-кап», «Веселі крокодили»)

-А тепер розпочинаємо гру. Яку пісню ми будемо співати?

-Ну що діти, наспівалися, насиділися, пора і відпочити.

( МУЗИЧНА РОЗМИНКА)

-А зараз увага на екран.                                                                                                       

(Відео «Щедрик» М. Леонтовича у виконанні дитячого хору та Т. Кароль) -Діти , вам сподобалась пісня?

На вашу думку до яких обрядових пісень вона належить?

(Відповідь учнів)

-Ви слухали щедрівку «Щедрик» яку написав знаменитий український композитор М. Леонтович.(Показ портрету) Ця щедрівка відома на весь світ. Наприклад, Послухаємо її у виконанні іншого народу.

(Слухаємо-бачимо)

-Щедрівка Леонтовича прославила Україну і розкрила український народ. Що наш народ талановитий, співочий і у нашого народу є свої традиції які ми дуже любимо.

-Діти , вам сподобався урок?

-Що сподобалось найбільше?

-Що було найважче?

-Що таке народна пісня?

-Які жанри народних пісень ви знаєте?

-Який твір ми слухали?

-Хто такий М. Леонтович?

4 тур

-На аркуші паперу є кошик. Розмалюйте його та помістіть у нього всі музичні смаки та уподобання українців які зможете пригадати. У якої групи буде найповніший кошик? 

(Діти самостійно працюють. У кого найповніший кошик – та група виграла.) -Молодці діти! Урок закінчено. До побачення!

(Діти під музику виходять з класу.)       

pdf
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
1809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку