Тема: Рок-н-рол.
Мета: Ознайомити з історією розвитку рок-н-ролу, розглянути характерні ознаки рок-н-ролу, ознайомити з творчістю виконавців рок-н-ролу.
Розвивати вміння учнів уважно слухати музику та знаходити на слух характерні ознаки рок-н-ролу, розвивати вміння аналізувати музичні композиції рок-н-ролу.
Виховувати ціннісне ставлення до музики рок-н-ролу, інтерес до творчості виконавців рок-н-ролу.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: мультимедійна дошка, портрети виконавців рок-н-ролу, комп’ютер.
Хід уроку:
Слово вчителя: Рок-н-рол – це модний танець, що виник в США на початку 50х років на ґрунті ритм-анд-блюзу і хілбіллі. Сам термін рок-н-рол запровадив диск жокей з Клівенда в 1951 році. Рок-н-рол характеризується простою мелодією, побудованою на рифах, що супроводжувалися важким, лаконічним і одноманітним ритмом з акцентом на 2 і 4 долях такту.
Гармонія рок-н-ролу заснована на схемі 12тактового блюзу. Музичний розмір 4/4, темп від помірно швидкого до швидкого.
Інструменти: гітара, саксафон.
Рок-н-рол вплинув на формування іншої танцювальної музики як: твіст, меді сон, шейк, тощо.
II) Учні сидять півколом: Спробуймо відтворити ритм рок-н-ролу руками 2,4 долі голосніше.
III) Включити документальний фільм про Елвіса Преслі.
VI) Танець рок-н-рол танцювального гурту. (Діти рухаються під ритм)
VII) Розучування пісні рок-н-рол Наталі Май.
VIII) Узагальнення вивченого матеріалу.