Урок - презентація з математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ».

Про матеріал
Урок - презентація з математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ». Мета: узагальнити й систематизувати математичні структури складених задач на знаходження частки; вдосконалювати вміння розв'язувати складені задачі; актуалізувати вміння визначати прості задачі у складеній.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 3 клас НУШУкраїна – це Ми !

Номер слайду 2

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРТема уроку. «Досліджуємо задачі на знаходження частки ». Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Щоб добре все знати, Ми будемо міркувати, А також рахувати, Задачі вирішувати. Свій розум розвивати.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

“ Самоналаштування" - Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте : Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я особистість творча. Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

Номер слайду 7

Правила мудрої Сови

Номер слайду 8

Для того, щоб гарно писати ми маємо пам’ятати про правила правильної посадки під час письма. Повторимо їх.

Номер слайду 9

« Сиди правильно ». • Під час роботи (письма) треба сидіти рівно не торкаючись грудьми столу, відстань від грудей до парти має дорівнювати ширині долоні.

Номер слайду 10

Математика – наука. Точна і серйозна.І прожить без неї нам. Навіть дня не можна.

Номер слайду 11

Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 12

ЩОДЕННІ НОВИНИПрийшов час тему уроку вам назвати ...

Номер слайду 13

ЩОДЕННІ НОВИНИТема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ». ( ст. 48 - 49 )

Номер слайду 14

5 жовтня 26 94 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 15

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Математичний диктант5 жовтня 26 94 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 18

Конкурс повітряних зміїв. Завдання 7 ( С. 49 )

Номер слайду 19

Хлопці:(60 - 7 • 4):8 • 9 : 6 • 5-(64 : 8 + + 6 • 2) = ?Дівчата:(80 - 9 : 9 • 5 - 7 • 4) – - (16 : 8 • 9 : 6 + 27)- 6 : 6 = ?

Номер слайду 20

Перевірка: Хлопці : ( 60 - 7• 4) : 8 • 9 : 6 • 5 - - (6 4 : 8 + 6 • 2) = 10----------------------------------( 28, 32, ),4, 36,30,( 8, 12, 20 ), 10.

Номер слайду 21

Перевірка: Дівчата :             47                                 30(80 - 9 : 9 • 5 - 7 • 4)- (16 : 8 • 9 :6+ + 27) - 6 : 6 = 16-----------------------------------------------( 1, 5, 28, 75, 47), ( 2, 18, 3, 30),1, 17, 16.

Номер слайду 22

Перевірка: Хлопці : ( 60 - 7• 4) : 8 • 9 : 6 • 5 - - (6 4 : 8 + 6 • 2) = 10  Дівчата :             47                                 30(80 - 9 : 9 • 5 - 7 • 4)- (16 : 8 • 9 :6+ + 27) - 6 : 6 = 16

Номер слайду 23

Гімнастика для очей

Номер слайду 24

Робота з підручником с. 48

Номер слайду 25

Завдання 1. Господар вирішив зв'язати овочі кожного виду в пучки. Розглянь кожний рисунок і з'ясуй, по скільки овочів можна узяти, щоб в отриманих пучках їх було порівну. Склади відповідні рівності. Морква: - всього 10- 2 пучки по 5 морквин10 : 5 = 2 п----------------------------------------------- 5 пучків по 2 морквини10 : 2 = 5 п

Номер слайду 26

Частник: - 12- 6 пучків по 2 головки12 : 2 = 6 (п)- 2 пучки по 3 головок12 : 3 = 4 (п)- 3 пучки по 4 головки12 : 4 = 3 (п)- 2 пучків по 6 головок12 : 6 = 2 (п)

Номер слайду 27

Завдання 2. Добери до задачі короткий запис і схему. Розв'яжи задачу. У господині в кошиках 36 овочів: 12 помідорів, а решта - огірки. Огірки вона поклала в банки, по 8 штук у кожну. Скільки банок з огірками отримала господиня?

Номер слайду 28

Задача 1             П. - 12 шт.36 шт. {             Ог. - ?, розд. по 8 шт. - ? Розв’язання 1) 36 - 12 = 24 (шт.) - всього огірків;2) 24 : 8 = 3 (б.)Відповідь: господиня отримала 3 банки з огірками.

Номер слайду 29

Зміни текст задачі так, щоб їй відповідали інші короткий запис і схема. Як ця зміна вплине на розв'язання? Розв'яжи одержану задачу. Який зв'язок між задачами?

Номер слайду 30

Задача 2 У господині 36 овочів: 12 помідорів, а решта - огірки. Огірки вона поклала в 3 банки. Скільки огірків в одній банці?

Номер слайду 31

1 задача. Скільки банок з огірками отримала господиня?2 задача. Скільки огірків в одній банці?

Номер слайду 32

    Задача 2 П. - 12 шт.36 шт. { Ог. - ?, розд. на 3 б. порівну - ? Розв’язання 1) 36 - 12 = 24 (шт.) - всього огірків;2) 24 : 3 = 8 (ог.). Відповідь: господиня в одну банку поклала по 8 огірків.

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Завдання 3. Заміни дію множення дією додавання, дію ділення - дією віднімання і знайди значення виразів. 24 • 3  9 • 7  51 : 17   63 : 7 8 • 6  18 • 2  90 : 15  72 : 8

Номер слайду 35

Перевірка:24 • 3 = 24 + 24 + 24 = 728 • 6 = 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 = 489 • 7 = 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 = 6318 • 2 = 18 + 18 = 3651 : 17 = 51 - 17 - 17 - 17 = 390 : 15 = 90 - 15 - 15 - 15 - 15 - 15 - 15 = 663 : 7 = 63 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 - 7 = 972 : 8 = 72 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 - 8 = 9

Номер слайду 36

Завдання 4. Знайди значення виразу зі змінною (х + х) : 3, якщо х = 6; х = 9. Запиши розв'язання, скориставшись підказкою. (х + х) : 3, якщо х = 6, то (х + х) : 3 = (6 + 6) : 3 = ...(х + х) : 3, якщо х = 9, то(х + х) : 3 = (9 + 9 ) : 3 = ...

Номер слайду 37

Завдання 5. Порівняй вирази. 26 + 26 ? 54 + 7 50 + 22 ? 63 - 8 77 + 15 ? 72 + 18 50 - 17 ? 45 - 20 Перевірка: 26 + 26 <  54 + 7 52 < 61 50 + 22 > 63 - 8

Номер слайду 38

77 + 15 > 72 + 18 50 - 17 > 42 - 20 Завдання 6. Склади план виконання завдання, де треба дізнатися, периметр якого многокутника більший і на скільки.

Номер слайду 39

ПРИГАДАЙ!Щоб знайти периметр трикутника треба всі сторони додати. Р = а + в + с

Номер слайду 40

Периметр – сума довжин сторін фігури. Р = 5+3+4=12(см) 3 см 5 см4 см

Номер слайду 41

План1. Дізнатися периметр прямокутника KPOT.2. Знайти периметр трикутника NDA.3. Порівняти периметри прямокутника KPOT та трикутника NDA і дізнатися який більше і на скільки. KPTONDA

Номер слайду 42

Периметр трикутника зі сторонами а, b, с обчислюють так: Р = а + b + с. Р = 3см + 3см + 3см =Р = а + b+ а + b. Р = 4см + 3см + 4см + 3см =аbс

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Урок завершено. Дякую за роботу!

Номер слайду 45

Домашнє завдання «Навчальний зошит»: с. 46 - 47.

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Мета: узагальнити й систематизувати математичні структури складених задач на знаходження частки; вдосконалювати вміння розв'язувати складені задачі; актуалізувати вміння визначати прості задачі у складеній.  Урок - презентація з математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема. «Досліджуєм задачі на знаходження частки ».

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
20 липня
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку