за підручником «Математика. Автори О. Гісь, І. Філяк (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||
|
08.01 |
Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 – 200, 350 – 20. |
|
|
09.01 |
Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків. |
|
|
10.01 |
Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240. |
|
|
11.01 |
Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 – 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид). |
|
|
15.01 |
Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами. |
|
|
16.01 |
Віднімання виду 120 – 50 частинами: способом розкладання від'ємника на зручні доданки. |
|
|
17.01 |
Віднімання виду 120 – 50 частинами: способом розкладання від'ємника на зручні доданки. |
|
|
18.01 |
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 – 340. |
|
|
22.01 |
Додавання виду 350 + 170. |
|
|
23.01 |
Віднімання виду 350 – 170 двома способами. |
|
|
24.01 |
Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа. |
|
|
25.01 |
Округлення чисел до десятків, до сотень. |
|
|
29.01 |
Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень. |
|
|
30.01 |
Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. |
|
|
31.01 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. |
|
|
01.02 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень. |
|
|
05.02 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач |
|
|
06.02 |
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень. |
|
|
07.02 |
Письмове віднімання від круглої сотні |
|
|
08.02 |
Віднімання числа з переходом через розряд |
|
|
12.02 |
Узагальнення вивченого з розділу «Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі». |
|
|
13.02 |
Діагностична робота. |
|
Величини. Сюжетні задач |
|||
|
14.02 |
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел. |
|
|
15.02 |
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними. |
|
|
19.02 |
|
|
|
20.02 |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами. |
|
|
21.02 |
Перетворення іменованих чисел та дії над ними |
|
|
22.02 |
Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події. |
|
|
26.02 |
Визначення часу за годинником. |
|
|
27.02 |
Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події. |
|
|
28.02 |
Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події . |
|
|
29.02 |
Задачі з одиницями часу. |
|
|
04.03 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час» . |
|
|
05.03 |
Діагностична робота. |
|
|
06.03 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||
|
07.03 |
Прості зад11ачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них. |
|
|
11.03 |
Множення суми на число і числа на суму. |
|
|
12.03 |
Множення виду 24 ∙ 3, 240 ∙ 3, 204 ∙ 3, 4 ∙ 23, 4 ∙ 230, 4 ∙ 203. Розв'язування задач. |
|
|
13.03 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове й одноцифрового — на трицифрове. |
|
|
14.03 |
Сполучний закон множення. |
|
|
18.03 |
Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу. |
|
|
19.03 |
Задача на спільну роботу та обернена до неї. |
|
|
20.03 |
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до неї. |
|
|
21.03 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач. |
|
|
01.04 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. |
|
|
02.04 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. |
|
|
03.04 |
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове числа на одноцифрове. |
|
|
04.04 |
Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
08.04 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. |
|
|
09.04 |
Ділення виду 51 : 17 способом підбору. |
|
|
10.04 |
Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення. |
|
|
11.04 |
Творча робота над задачею |
|
|
15.04 |
Ділення з остачею |
|
|
16.04 |
Властивість остачі. |
|
|
17.04 |
Знаходження остачі від ділення та застосовування властивості остачі. |
|
|
18.04 |
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі. |
|
|
22.04 |
Перевірка ділення з остачею |
|
|
23.04 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею». |
|
|
24.04 |
Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1 . |
|
|
25.04 |
Порівняння дробів із чисельником 1. |
|
|
29.04 |
Знаходження частини від числа. |
|
|
30.04 |
Знаходження частини від числа. |
|
|
01.05 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа. |
|
|
02.05 |
Знаходження числа за його частиною. |
|
|
06.05 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною. |
|
|
07.05 |
Діагностична робота. |
|
|
08.05 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Величини. Сюжетні задачі |
|||
|
09.05 |
Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними. |
|
|
13.05 |
Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними. |
|
|
14.05 |
Розв’язування задач з одиницями маси. |
|
|
15.05 |
Вартість. Підрахунок грошей. |
|
|
16.05 |
Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. |
|
|
20.05 |
Задачі з одиницями вартості. |
|
|
21.05 |
Задачі для майбутніх бізнесменів. |
|
|
22.05 |
Діагностична робота. |
|
|
23.05 |
Аналіз діагностичної роботи. Підбір грошей. |
|
|
2705 |
Числова майстерня. |
|
|
28.05 |
Розв’язування логічних задач |
|
|
29.05 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
30.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|