Використання STEM- уроків уже в 1 класі дає можливість учням цікаво вивчити об'єкти та речовини з різних сторін. Учні здобувають знання через призму декількох предметів та вчаться застосовувати їх на практиці .
STEM- урок у 1 класі
Тема: «Усе велике на землі бере початок із зернини»
Мета:
-навчитися аналізувати зерно різними органами чуття (природознавство)
- самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи (наука)
- повторити назви компонентів дії додавання, закріпити вміння вимірювати довжину, використовуючи відповідні прилади (математика)
- виготовити їстівні годівнички для птахів (технології)
Обладнання: презентація, зерно пшениці, жита, овесу, готові набори для годівничок, форми для печива, коктейльні трубочки, фольга, картки
Форми роботи: колективна
Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку КМ.
Перебіг уроку
е |
з |
к |
н |
р |
т |
о |
я |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2+0=
4-3=
6-1=
3+1=
6+2=
3+3=
8-5=
4+3=
Допомагають читати діти, які знають усі букви. Читаємо слово «Зернятко»
Давайте, пригадаємо за допомогою яких органів ми можемо дослідити будь-який предмет чи об’єкт?(слайд1)
У кожного на парті є свої зернини. Давайте, розглянемо їх та заповнимо наші карти дослідників (картка 1, слайд 2)
Працювати будемо простими олівцями. Тому візьміть у руку простий олівець.
Проговорюємо усі етапи.
-Давайте спочатку подивимося на наші зернятка, які вони? Які за розміром? На які схожі із поданих у картці, обведіть.
-А тепер нижче обведіть якій рослині вони належать. Хто зможе прочитати назву своєї рослини?
-Тепер понюхаємо зернини, які вони на запах. Якщо цей запах приємний обведемо відповідний малюнок.
-Доторкніться до зернин. Які вони на дотик?
-На вашу думку якщо взяти одну зернину, яка у неї маса. Вона легка чи важка? Обведіть відповідний малюнок.
-Чи можемо ми почути зернини? Обведіть відповідний малюнок.
Давайте, спробуємо поговорити із зерниною.
Одна дитина – виконує роль зернини, інші ставлять запитання. Попередньо обговорюємо, що запитання які мають відповідь «Так» або «Ні» - не ставимо.
-Як ви гадаєте, чи могли б зернини стати компонентами при дії додавання?
-Подивіться на екран.
|
|
+ |
|
|
|
|
-Давайте позначимо кожну кількість відповідними цифрами.
2+3=5 Давайте прочитаємо, що у нас вийшло? А це вираз чи рівність?
Так, а як же назвати компоненти. Що таке 2? А 5?
(Довжину, масу?)
-А чи можна було б для вимірювання зернин використати годинник? Чому?
-Підвести до того, що довжину можемо виміряти виклавши усі зернини в ряд.
-Візьміть 5 зернин та викладіть у ряд. Спробуйте виміряти їх довжину.
-Запишіть, що у вас вийшло у віконечко картки №2
Н-д: 5см менше ніж 7см.
-Так, птахам взимку дуже складно знайти корм. Саме тому ми маємо їм допомагати. У кожного з вас є пакети із готовою сумішшю для виготовлення годівнички.
-Уважно слухаємо, що будемо робити.
Інструкція
Суміш для їстівної годівнички
Щоб виготовити оригінальну годівничку, знадобляться:
три склянки корму для птахів,
желатин без домішок,
формочка для випічки,
трубочка для напоїв.
1. Розведіть желатин у невеликій кількості води, залиште на кілька хвилин, аби він як слід увібрав воду.
2. Налийте у каструлю склянку води, підігрій та додай желатин, що розчинився. Ретельно перемішай суміш.
3. Всипте три склянки корму для пташок. Якщо спеціального корму в немає, ідеально підійдуть пшеничні, вівсяні зернята, жито, соняшникове насіння, очищені горіхи тощо.
Ну, що ж ви дуже добре попрацювали. Наші годівнички підсохнуть і ми вивісимо їх на дерева.
- Про що б ви сьогодні розказали вдома?