Урок - узагальнення з літературного читання у 4 класі на тему "Р.Кіплінг "Слоненя""

Про матеріал

Це урок - узагальнення, адже він уже третій з поданої теми. Тут зібраний цікавий матеріал для роботи із дітьми. Його вже було проведено і можна сказати, що він був цікавим для дітей. Тут була робота в групах, завдання на розвиток критичного мислення.

Перегляд файлу

Урок – узагальнення з літературного читання у 4 класі

Тема. Р. Кіплінг «Слоненя».

Мета. Навчати учнів аналізувати, узагальнювати, працювати в групах;

            розвивати критичне мислення, звязне мовлення; виховувати

            толерантне ставлення до учасників групи.

План уроку

1. Пропоную учням задати запитання, відповідь на яке необхідно було дізнатись з інтернету.

     - Який має вигляд пташка колоколо?

2. Поділ на групи. Це відбувалося за кольором – відповідного кольору вони в подальшому отримували завдання.

3. «Круговий огляд».

     Запитання на розуміння змісту прочитаного:

  • У якій країні жило Слоненя? (Африка)
  • Якою була реакція родичів Слоненяті на його запитання? (Били)
  • Хто із розумінням поставився до запитань Слонятка? (Пташка колоколо).
  • Як себе повів крокодил? (Підступно)
  • Хто розповів Слоненяті про користь хобота? (Перістий – Скелястий Удав – Пітон)

4. Тема. Які три користі придбало Слоненя після того, як його носик став хоботом?

    Факт 1.                                   Факт 2.                             Факт 3.

Зуміло забити                 Зуміло зірвати                 Зуміло зробити

муху, яка хотіла                 жмут трави                   собі чудову холодну

його вкусити.                         та зїсти.                               купіль.

    Висновок: краще мати за носа хобот, а не пухкенький і чорненький ніс, завбільшки з добрий черевик.

5. «Чарівні окуляри».

      У одному скельцеві  окуляр намалюйте слоника, яким він був спочатку, а в другому – яким він став пізніше.

6. «Чарівний кубик». (Так як у нас було 5 команд, то одне запитання отримала я. Якщо є гості, то можна його задати їм).

1 - Коли відбувалися події?

2 – Тобто ти кажеш, що головна риса характеру Слоника жадібність?

3 – У чому схожість казок І.Франка та Р.Кіплінга?

4 – Як ти думаєш, що буде після цієї історії із Слоником?

5 – Обгрунтуйте, чому навчає ця казка?

6 – Як можна використати дану казку?

7. «Чарівне перо».

       Напиши чарівним пером про цікаві, веселі випадки, які відбулися з тобою, коли ти був маленьким.

8. Вправа «Долоньки». ( Сформулювати враження від уроку).

      Великий пальчик – мій настрій,

      вказівний – що цікавого,

     середній – що було важко,

     безіменний – не сподобалось,

     мізинчик – чого б хотіли.

9. Домашнє завдання.

       Підготуватись до позакласного читання на тему «Книга джунглів. Р.Кіплінг «Мауглі»».

 

docx
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
3559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку