Урок - В.Сухомлинський "Списав задачу"

Про матеріал

1) ознайомити учнів з новим твором, вчитиправильно, виразно читати; давати характеристику головним героям, порівнювати вчинки, давати відповіді на питання;

2) розвивати мовлення, пам'ять, увагу;

3) контроль за звуками «с-ш», дотримуватися корекційних видів роботи: читання з губів, розвиток слухового сприймання, за екраном, з перешкодами, збагачення словникового запасу;

4) виховувати у дітей повагу один одного, почуття дружби і чесноті;

Перегляд файлу

Тема:     В.Сухомлинський ,, Списав задачу ,,.

Мета:     1) ознайомити учнів з новим твором, вчити

                  правильно, виразно читати; давати характе-

                  ристику головним героям, порівнювати вчинки,

                  давати відповіді на питання;

                 2) розвивати мовлення, память, увагу;

                 3) контроль за звуками «с-ш», дотримуватися

                    корекційних видів роботи: читання з губів,

                    розвиток слухового сприймання, за екраном,

                     з перешкодами, збагачення словникового

                     запасу;

                 4) виховувати у дітей повагу один одного,

                      почуття дружби і чесноті;

Обладнання: читанка, малюнок.

 

 

                                 Хід  уроку:

 

І. Організаційний момент.

 

  1. Вітання з гостями.
  2.  Хлопчики, дівчатка, сідайте. ( розв.сл.спр.)
  3.  Рапорт чергового.
    • Який зараз урок?  ( чит. з губів)
    • Скільки учнів у класі? ( з перешкодами)
  4. Перевірка слуху.
  5.  - Що будемо робити на уроці?

( будемо читати, слухати, говорити, думати).

 

ІІ. Фонетична  зарядка.

  • На цьому тижні працюємо над звуками «с-ш».

      ас – аш     клас – пташка

     ос – ош     абрикос – дошка

 

  ус – уш    капуста – душ

  ис – иш    миска  - мишка

У нашому класі нова дошка.

 

ІІІ. Розмовна  пятихвилинка.

 

  • В якому класі ви навчаєтесь?  ( за екраном )
  • Скільки років ми разом?   ( з перешкодами )
  • У нас дружний клас?   ( читання з губів )

 

     ІV. Перевірка домашнього  завдання.

 

  • Яке завдання було задано додому?  ( Мудра Ярослава)
  • Де жила Ярослава – в місті чи в селі?  ( В селі)
  • Ярослава покохала хлопця. Як звали хлопця? (Станіслав).
  • Хто  зашкодив їхньому весіллю? ( Зашкодив пан)
  • Чому? ( Йому теж подобалася Ярослава)

 

V. Фізхвилинка.

 

  Раз, два – всі присіли, потім вгору підлетіли,

  Три, чотири – нахилились, із струмочка гарно вмились

  Пять, шість – всі веселі крутимось на каруселі,

  Сім, вісім – в поїзд сіли, ніжками затупотіли

  Девять, десять – відпочили і за парти тихо сіли.

 

VІ. Оголошення теми уроку.

 

  • Сьогодні ми прочитаємо оповідання Василя Сухомлинського « Списав задачу «.
  • Прочитаємо разом назву оповідання.  ( читання хором)
  • Діти, а на якому уроці ми розвязуємо задачі? ( На уроці математики)

 

    VІІ. Словникова  робота.

 

  • Діти, у тексті ви прочитаєте нові слова:

СТУРБОВАНИЙ – хвилювався, переживав

    ( 1-2 учні читають)

ПОБІЛІЛА – обличчя стало біле

    ( 1-2 учні читають)

  • Давайте ще раз прочитаємо всі разом.

 

VІІІ. Первинне ознайомлення з текстом.

 

  1.  Читання вчителем. ( Діма і Нікіта – ви слідкуєте і

слухаєте уважно, всі останні- дивитесь на мене).

 

  1. Бесіда по тексту.
  • Про кого прочитали?  ( Про хлопчика і дівчинку)
  • Як звати хлопчика?     ( Хлопчика звати Павлик)
  • Як звати дівчинку?      ( Дівчинку звати Зіна)
  • Хто добре розвязував задачі- Павлик чи Зіна?

             (  Добре розвязувала задачі Зіна)

 

      ХІ. Читання учнями.  Аналіз  прочитаного.

 

  1. Самостійне читання учнями.
  2. Бесіда по прочитаному.

-  Кому було важко розвязувати задачі?

             ( Павликові)

          -  Що він попросив у Зіни?  ( Списати задачу)

      ( ЗНАЙДІТЬ І ПРОЧИТАЙТЕ У ТЕКСТІ)

          -  Діти, а можна списувати один в одного?  ( Ні)

     3.  Читання  ,, ланцюжком,,

           4.   Відповіді на питання.

              -  Скільки дій було в задачі? ( У задачі було три дії)

              -  Яка помилка була у Зіни? ( Там, де треба……)

                 ( ЗНАЙДІТЬ І ПРОЧИТАЙТЕ У ТЕКСТІ)

              -  Павлик добре зробив чи ні?  ( Ні)

              -  Чому?  ( Він не сказав правду)

              5.  Вибіркове  читання.

 

  • Я буду починати читати речення, зупиняюся, ви 

продовжуєте.

  1. Павлик прийшов………
  2. Вона дуже……………
  3. Ой, Павлику,………..
  4. У своєму зошиті……....

 

       Х. Підсумок уроку.

 

  • Яке оповідання прочитали?
  • Як звали дітей?
  • Як ви думаєте, Павлик і Зіна будуть дружити?
  • Діти, треба поважати один одного, дружити і завжди

говорити правду.

 

 

       ХІ. Домашнє завдання.

 

               с. 156-157,  відп. на питання

doc
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
1339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку