14 травня о 18:00Вебінар: Закордонний досвід: принципи взаємодії батьків, вчителів та учнів у закладах освіти (на прикладі школи «Британніка», м. Будапешт)

Урок - змагання. I Like English. 2 клас.

Про матеріал
Ознайомити, систематизувати й активізувати вживання часової форми дієслова (Present Continuous). Продовжувати формувати навички усного мовлення. Навчати учнів характеризувати, порівнювати та оцінювати себе та друзів. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у письмі.
Перегляд файлу

ТЕМА: Урок-змагання «Му English» 3 клас

МEТА:  перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів.Перевірити рівень навчальних досягнень учнів з письма. Розвивати мовлення учнів, узагальнити знання, здобуті на уроках англійської мови, розвивати вміння працювати в колективі та приймати спільне рішення, виховувати повагу до різних країн.

Хід уроку

  • 1.Організаційний момент.
  • -Добрий день, шановні діти та гості!
  • -Good afternoon, dear children and our guests!
  • -I'm very glad to see you here. Now we'll organize a competition called My English”.
  • 2.Повідомлення теми та мети уроку.
  • -Сьогодні ми зібралися, щоб провести свято – свято англійської мови.
  • -Two team will take part in our game.
  • -Ми проведемо конкурс між учнями двох класів . Є 2 команди: «Funny children» та «Merry kids».
  • -Today all of you have a good change to improve your English during the game.
  • -У нас є 6 конкурсів, також є журі, яке в кінці свята оцінить ваші старання.
  • -The game has 6 contests. And we have invited a competent jury to count the points.
  • -Well, wish you success. Be active, honest and helpful.
  • 3.Основна частина уроку.
  • -OK! Let's start!
  • -1. КОНКУРС «ЗНАЙОМСТВО». (Конкурс оцінюється в 2 бали.)
  • -Hello! We are funny children! (всі разом)
  • -Hello! We are merry kids! (всі разом)
  • -Вчитель: А зараз кожна команда розкаже про себе, а саме кожен учасник розкаже про себе.. Почнемо ж ми звичайно що з капітана.
  • -Hello! My name is … I like playing computer games.
  • I like reading.
  • I like playing football.
  • I like dancing. (painting, singing, riding bikes, playing games, skiing)
  • -А зараз черга другої команди, розповісти про себе.
  • -Наступний конкурс 2 «Конкурс капітанів. ( Кожен з капітанів розповідає про себе, розповідь більш розгорнута). (Конкурс оцінюється в 4 бали.)
  • -За цей конкурс команди отримують найвищий бал- 4.
  • -3. КОНКУРС «Знайомство». (за кожну правильну відповідь команда отримує бал).(Питання задаються по черзі)
  • -Питання:

1. What is your name?

2. What is your surname?

3. Where are do you live?

4. How old are you?

5. Where are you from?

6. What day is it today?

7. What season is it now?

8. What season do you like?

- 4. КОНКУРС «Who is it?».

Я буду описувати професію чи навчальний предмет, команда радиться і капітан показує відповідь. Слухаємо і починаємо…( за правильну відповідь 2 бали).

- 1) He looks after pigs, hens and cows. (a farmer)

- 2) She cooks meal. (A cook).

 -3) We read, translate, do exercises… (English).

- 4) We sing song. (Music)

- 5) We read the text, answer the questions, learn poems…( Reading)

- 6) We run, jump, play football. (Sport)

- 7) She teaches children at school (A teacher)

- 8) He helps sick people. ( A doctor)

- 9) He looks after pigs, hens and cows. (a farmer)

- 10) She cooks meal. (A cook).

- 11) We play computer games. (IT)

- 12) We do sums and count. (Maths)

- Надворі зима і скоро до нас завітають новорічні свята. Ми всі їх так любимо.- А зараз ми трішки перепочинемо і послухаємо про святкування Різдва у Великобританії та США. ( розповіді учнів).

- Вірші дітей про зиму, пори року та Різдво.

5. КОНКУРС «Назви речі, зображені на малюнку»

1 команда – олівець, портфель, гумка, зошит, ручка.

2 команда – телефон, парта, пенал, олівець, стілець.

(Учні дивляться на малюнок і запам'ятовують речі, що зображені на малюнку, потім капітан називає їх по-англійські, не дивлячись на них).

6. КОНКУРС «Together» (Разом)

Всі учні виконують, команди, що пропонує їм вчитель. Конкурс оцінюється в 1 бал.

  • -Stand up, run, go, jump, dance, clap your hands, play snowman, sit down.
  • Слово журі.
  • Good bye, dear children!
docx
Додано
24 березня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку