Урок - квест "Sweet Home"

Про матеріал
Урок-квест з теми "Sweet Home" для 3 класу (НУШ).У даній розробці Ви знайдете різноманітні завдання, вірші. " Ідея -це нова комбінація старих елементів. Немає нових елементів. Є тільки нові комбінації"(Гордон Драйден). Якщо бажаєте, скористайтесь моєю ідеєю
Перегляд файлу

ПОКРОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС»

 

ВІДКРИТИЙ УРОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

3 КЛАС

УРОК-ОГЛЯД ЗНАНЬ З ТЕМИ «РІДНА ДОМІВКА».УРОК-КВЕСТ

C:\Users\Игорь\Desktop\комната.jpg

                           

                              ПІДГОТУВАЛА:

                                      УЧИТЕЛЬ АСТАНІНА І.Д.                                           

 

2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ТЕМА: Урок-огляд знань з теми «Рідна домівка». Урок - квест.            

МЕТА:

  • активізувати вживання вивченої тематичної лексики;
  • вчити читати транскрипційні знаки англійської мови;
  •  практикувати учнів в аудіювання та читанні висловлювань англійською мовою;
  • вчити називати місцезнаходження меблів у кімнаті;
  •  практикувати учнів в описі різних кімнат;
  • тренувати вживання прийменників місця;
  • повторити вивчені пісні та вірші;
  • вдосконалювати навички усного мовлення;
  • розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість, уважність, старанність;
  • виховувати інтерес до вивчення англійської мови;
  • виховувати потребу в саморозвитку та самовдосконаленні.

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник О.Карпюк для 3 класу, транскрипційні знаки, вірші, флеш-картки, тематичні малюнки «Кімната. Меблі»; опорна таблиця «Прийменники  місця»; аудіозапис, проєкти учнів «Моя кімната».

 

ТИП УРОКУ: урок перевірки та оцінювання досягнень компетентностей. 

 

 

 

 

 

Home, Home

Sweet, Sweet Home

 

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА. ПОЧАТОК УРОКУ.

1.Організаційний момент. Привітання.

Teacher: Good morning, children! Nice to meet you! Are you sleepy? Are you cold?    

               How are you? Are you super? OK.

2.Фонетична зарядка.Warm-up.

  • віршовані міні-презентації себе учнями;

E.g. I am special, I am special.

       Look at me, look at me.

       I am special, I am special.

       Yes, it’s me. Yes, it’s me.

 

        I am a pupil.

        I go to school.

        I’ve got a school bag.

        It is always full.

 

        I am not a kitten.

        I am not a bee.

        I am not a puppy.

        I am just me.

 

  • робота з транскрипційними знаками;

E.g. [l] – lamp, lemon, chocolate, etc.

       [g] – glad, games, go, etc.

       [m] – mum, my, November, etc.

       [k] – clock, cake, cat, etc.

  3. Повідомлення теми та мети уроку.

     Teacher: Today we’ve got super guests. Let’s show them what we know and how

                    we can work together. We’ll have a quest. You’ll do tasks and get magic   

                    letters. So, it’s time…

                     It’s time to think.

                     It’s time to speak.

                     It’s time to show.

                     Ready! Steady! Go!

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

4. Актуалізація вивченої тематичної лексики. Робота з флеш-картами. Створення асоціативного куща «Кімната. Меблі».

 

S

 

Sofa, bed, armchair, desk, lamp, carpet, laptop, iPad, smartphone, laptop, computer, TV, toy box, teddy, picture, chest of drawers, shelf, flower, bin, cushion.

5. Аудіювання міні-текстів – загадок, в яких описуються предмети меблів у кімнаті. На дошці – малюнок кімнати.

  • It’s big. It’s pretty. It’s on the bed. ( teddy)
  • It’s nice. It’s green. It’s on the window. (flower)
  • It’s nice. It’s super. It’s above the bed. (picture)
  • It’s big. It’s yellow. It’s on the floor. (carpet)
  • It’s big. It’s green. It’s on the desk. (book)

 

 

C

 

 

6. Поетична хвилинка. Talent Show. Переробити вірш, використовуючи слова – назви меблів. Pair Work (визначення пар за логічними групами – кольорові олівці)

    Spring is green.                 The flower is green.

    Summer is bright.              The carpet is bright.

    Autumn is yellow.             The armchair is yellow.

    Winter is white.                 The sofa is white.     

 

H

 

   

7. Relaxation.

Follow, follow, follow me.

Follow, follow, follow me.

Hands up, hands down.

Hands forward, sit down.

 

Teacher: We are happy. We are glad. We can go ahead.

 

8. Дім. Квартира. Меблі.

  1. Розгадування ребуса. Знайти слова по темі «Меблі». Групова робота. (визначення груп за прапорами країн).

 

s

o

f

a

 

 

 

 

 

 

c

a

r

p

e

t

 

 

 

 

d

e

s

k

 

 

 

 

 

 

 

 

p

 

 

 

 

 

 

 

 

a

 

 

 

 

 

 

i

 

l

a

p

t

o

p

 

r

 

 

 

 

 

 

c

 

 

 

 

 

 

 

 

m

 

b

e

d

 

l

t

 

 

T

V

 

 

 

 

c

 

 

 

 

 

a

u

 

 

 

 

 

 

 

 

h

 

 

 

 

 

m

r

 

t

e

d

d

y

 

 

a

 

 

 

 

 

p

e

 

 

 

 

 

 

 

 

i

 

 

 

 

 

 

 

 

s

h

e

l

f

 

 

r

 

 

b

i

n

 


 

 

s

o

f

a

q

w

e

r

y

I

c

a

r

p

e

t

c

f

g

h

d

e

s

k

o

o

m

y

t

r

c

c

p

w

c

t

n

i

o

m

p

a

d

s

a

h

j

o

i

v

l

a

p

t

o

p

y

r

o

n

e

h

k

u

c

o

j

k

l

p

z

a

d

m

r

b

e

d

g

l

t

t

i

T

V

f

g

j

o

c

v

z

o

i

l

a

u

a

v

n

r

w

e

g

j

h

k

u

y

t

f

m

r

a

t

e

d

d

y

o

i

a

h

r

s

a

q

p

e

e

d

f

g

h

k

l

o

i

x

c

v

b

n

m

e

d

s

h

e

l

f

y

j

m

o

i

b

i

n

n

 

 

 

O

 

 

  1. Закріплення прийменників місця. Робота з опорною таблицею «Прийменники місця».

Teacher: Let’s play the game “Listen, Do and Show”. Учні переміщуються навколо своїх місць, показуючи значення прийменників.

     с) Рольова гра «Дизайнери». Уявіть , що ви дизайнери і допоможіть новим сусідам розставити меблі у пустій кімнаті. Робота з опорною таблицею.

E.g. sofa, armchair, carpet, desk, flower, laptop.

E.g. The sofa is near the window, etc.

 

O

 

 

  1. Захист проектних робіт. «Кімната моєї мрії». Учні презентують свої кімнати і описують розташування меблів у них.

 

L

 

 

 

9. Складання пазлів. Школа – наш другий дім. It is our second home.

 

S

 

 

C

 

H

 

O

 

O

 

L

 

Rhyme Zone.       School, school, school – 1,2,3.

                             School, school, school – for you and me.

 

10. Підведення підсумків. Рефлексія. Настрій учнів (смайлики та защіпки).

11. Закінчення уроку. Фінальне слово вчителя.

The lesson is over.Good-bye. Прощальна пісня. “Good-bye” Song.

Clap your hands, spin around.

Jump up high, OK.

Clap your hands, sit down.

Stand up, 1,2,3,4.

Good-bye, good-bye, see you again.

Good-bye, good-bye, see my friends.

Good-bye, good-bye, I have fun today.

I have fun today.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

s

o

f

a

q

w

e

r

y

I

c

a

r

p

e

t

c

f

g

h

d

e

s

k

o

o

m

y

t

r

c

c

p

w

c

t

n

i

o

m

p

a

d

s

a

h

j

o

i

v

l

a

p

t

o

p

y

r

o

n

e

h

k

u

c

o

j

k

l

p

z

a

d

m

r

b

e

d

g

l

t

t

i

T

V

f

g

j

o

c

v

z

o

i

l

a

u

a

v

n

r

w

e

g

j

h

k

u

y

t

f

m

r

a

t

e

d

d

y

o

i

a

h

r

s

a

q

p

e

e

d

f

g

h

k

l

o

i

x

c

v

b

n

m

e

d

s

h

e

l

f

y

j

m

o

i

b

i

n

n

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
24 березня 2021
Переглядів
1129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку