Урок- гра " Математичний КВК "

Про матеріал
Позакласний захід "Математичний КВК" є уроком- грою для учнів 6 класу. Можна використати для проведення тижнів математики
Перегляд файлу

 

МАТЕМАТИЧНИЙ КВК (для учнів 6 класу)

 

ХІД ЗАХОДУ

Проникаючи в зоряні далі

в таємниці земної кори,

математика всіх закликає :

«Ти міркуй, фантазуй і твори!»

1-й ведучий. Ти визнана главою всіх наук –

                       Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди.

                       Без математики ми нині як без рук.

                       З тобою з казки дійсність творять люди.

                       Освоївши тебе – рвемося ми в політ.

         2-й ведучий. Створили вже розумні ми машини,

                                Штурмуємо космічний світ

                                І різних фактів визнаєм причини.

                                З тобою ми невпинно ростемо,

                                З тобою підкоряємо природу.

                               Твої досягнення ми віддамо

                               На благо будівничого народу

1-й ведучий. Вітаємо всіх прихильників математики й запрошуємо команди. Ми сподіваємось, що сьогоднішня зустріч буде пізнавальною, повчальною, цікавою.

2-й ведучий. Знайомтесь команда «Прямокутник» .Знайомтесь команда «Квадрат»

 

 

1 -й ведучий. Наше журі в складі………………………………………….

2-й ведучий. Отже , починаємо. Перший конкурс «Розминка». Відповідь оцінюється в 1 бал.

1 -й ведучий. 1. На уроці фізкультури учні стали в один ряд на відстані 1 м один від одного. Довжина ряду – 25 м. скільки учнів було на уроці? (26)

2. Записано всі числа від 1 до 100. Скільки разів зустрічається число 9? (один)

3. Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на три десятки? (60)

4. Двоє учнів грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожен учень окремо? (2 год)

5. Три різних числа спочатку додали, потім їх перемножили. Сума й добуток виявилися рівними. Які ці числа ?(1+2+3=1*2*3)

6. Трійка коней пробігла 30 км. Яку відстань пробіг кожен кінь ? (30 км)

7.Від шматка тканини довжиною в 200 м кожен день відрізали по 20 м. через скільки днів відрізали останній шматок ? (9 днів)

8. По стеблу рослини, висота якої 1 м, лізе гусінь. За день вона піднімається на 4 дм, а за ніч опускається на 2 дм. На який день гусінь буде на вершині ? (на четвертий)

9. Книга в обгортці коштує 1 грн 20 коп. Скільки коштує книга, якщо  вона на 1 грн дорожча за обгортку ? (1 грн 10 коп)

10. Яка фігура утвориться, якщо  провести два промені. Що виходять з однієї точки ? (кут)

2-й ведучий Наступний конкурс «Хто швидше». Відповідь оцінюється в 1 бал.

1. Потрібно швидко й правильно розв'язати приклади. Роздаються карточки з завданнями.

2+100:25-4:2;   125-8-4-25:10.

2. Вам потрібно за 2 хвилини написати якнайбільше слів, пов'язаних з математикою, що починаються на букву «П».

1-й ведучий Поки журі підраховує бали, музична пауза………………………………………………………………………………

2-й ведучий Надаємо слово журі.

1-й ведучий Наступний конкурс для капітанів команд «Математичне лото» Відповідь оцінюється в 1 бал.

І варіант

1

0

999

 

100

 

20

 

10

14

101

7

16

 

13

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами 0; 14; 101.)

ІІ варіант

98

100

 

7

22

 

13

16

 

20

999

0

1

10

 

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами >; 98; 22.)

Питання для лото

І.    Яке з чисел натурального ряду є найменшим?

ІІ.   Згадайте казку про вовка та козенят. Скільки було козенят?

ІІІ.   Яке з двоцифрових чисел натурального ряду є найменшим?

IV.   Яке число є наступним за найбільшим двоцифровим числом?

V.   Яке число передує 1000?

VI.   Якщо а =15, то чому дорівнює а + 1?

VII.   Якщо а = 21, то чому дорівнює а-1?

VIII. Яка річниця незалежності України святкується у цьому році? (Підказка для учителя: у наведених картках для лото, відпо­віддю на це запитання є число 13, яке треба замінити відповід­но до поточного року.)

1-й ведучий Поки журі підраховує бали, музична пауза………………………………………………………………………………

2-й ведучий Надаємо слово журі.

1-й ведучий. Наступний конкурс «Математичне слово». Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

1.Вам дається математичне слово «прямокутний паралелепіпед». З його букв треба скласти інші слова, причому  вони також будуть пов'язані з математикою. Хто ж складе більше таких слів?

2. Розповісти жестами математичне правило. Один з учасників команди отримавши завдання показує жестами правило для іншої команди. Відповідь оцінюється в 1 бал.

на нуль ділити не можна;

множення на 10,100,1000...,

перестав­ний закон додавання;

2-й ведучий Наступний  конкурс «Відгадай».

  1.  Я загадую двозначне число (пишу на листочку). Ваше завдання — відгадати його, ставлячи питання, на які я буду відповідати тільки двома словами:«більше» чи «менше». Команда яка відгадає першою отримає 1 бал.

1-й ведучий Поки журі підраховує бали, музична пауза………………………………………………………………………………

2-й ведучий Надаємо слово журі.

1-й ведучий Ось і закінчилася наша подорож країною математики. Дякуємо всім  за участь. До нових зустрічей.

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Romanenko Lena
Додано
20 травня 2021
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку