12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Урок- гра. Тема: "Додавання і віднімання десяткових чисел"

Про матеріал

Учні 5 класу – це маленькі діти, які швидко втомлюються від «сухих» цифр. Гратися з учнями треба не тільки в дома, позаурочний час, але й на уроках. Такі уроки покращують гнучкість мислення дітей і розвивають у них такі риси характеру, як наполегливість та сила волі. Саме такі якості і треба розвинути у дитини, щоб він полюбив в школі математику

Перегляд файлу

ТЕМА: Додавання і віднімання десяткових дробів. Розвязання вправ.

МЕТА:  Закріплення навичок додавання і віднімання десяткових дробів, уміння формулювати, об­ґрунтовувати і застосовувати правило додавання і віднімання  десяткових дробів; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, вміння працювати за алгоритмом; виховувати працьовитість, вміння обґрунтовувати свою думку.

Тип уроку: комбінований

ОБЛАДНАННЯ:__підручник математика-5 Мерзляк, картки з завданням

 

ХІД  УРОКУ:

I. Організаційний момент.

 

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

Клас розбитий на групи по 4 учня. Кожна група отримує завдання на картках: розв’язати приклади і відповіді розставити в порядку зростання.

І група:

 

http://www.botmaster.ru.botinok.co.il/sites/default/files/images/1ac200e012e164b0b8c67ddbf152457d_6.gif

 

 

30,48+120,1                               0,035+0,108

29,01-7,9                                   133,2-81,9

 

 

 

о

с

л

н

51,3

0,143

21,11

150,58

ІІ група

http://www.wisekidstoys.com/sites/default/files/111189.jpg?1299574894

81,05-7,9

8-6,017

5,66+10,495

3,28+4,16

0,354+3,0046

 

 

ф

ж

р

и

а

73,15

1,983

7.44

3,3586

16,155

 

ІІІ група:

28,15-15,09

5,41+4,9

17,29-4,9

0,982+11,42

 

http://www.proza.ru/pics/2011/10/05/1490.jpg

 

Відповіді розставити в порядку зростання

 

т

р

к

і

13,06

12,39

10,31

12,402

 

ІV група:

24,807-14,5

8,7-7,95

2,4+0,66

6-0,345

 

http://rnns.ru/uploads/posts/2009-08/1250936577_animals-31.jpg

 

 

Відповіді розставити в порядку зростання

 

о

б

б

р

3,06

0,75

5,655

10,307

 

V група:

 

http://s53.radikal.ru/i139/1208/a5/a69c3ce32dfd.jpg

0,012-0,0089

28,6-3,33

12,32-8,7

4,302+0,768

0,084+0,0095

7,9+0,537

12-0,037

43+31,17

 

 

Відповіді розставити в порядку зростання

 

л

к

и

р

о

д

к

о

74,17

0,031

25,27

0,0935

3,62

11,963

5,07

8,437

 

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

 

 

 

 

 

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів.

Розгадати чарівні квадрати

І група                                                 ІІ група

 

                                                    

 

ІІІ група                                                 ІV група

 

                                           

 

V. Підсумки уроку.

 Оцінювання знань учнів: виставлення оцінок.

 

VI. Домашнє завдання.

№ 883

№884

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку