Урок- квест " Математичний квест"

Про матеріал
Цікавий матеріал для учнів початкових класів. Урок проведений у формі квесту.
Перегляд файлу

Тема. Математичний квест

Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної  компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики.

Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор.  Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.

                                     Правила гри

1. Грають 2 команди по 10 чоловік.

2. Команда, подаючи заявку на участь в грі, автоматично приймає ці Правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.

3. Команди виконують завдання в приміщенні гімназії.

4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку»  і там виконати завдання. Щоб це зробити,їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.

5. У кожній «точці» командам  видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте завдання, в якому зашифровано номер чи назву кабінету, в якому вам дадуть наступне завдання.

6.  Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «точці» модератор.

7. Перед початком гри всі засоби зв'язку, в т.ч. мобільні телефони, здаються організатору гри. У капітана залишається лише один заряджений мобільний телефон для екстреного зв'язку.

8. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.

9. Гра ведеться чесно, без підказок .

10. Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.

11. Тривалість гри – 1 год.

        

  МАРШРУТ  КВЕСТУ

 

 

Маршрут для команди «Пізнайко»

Девіз «Хто володіє інформацією-той володіє світом»

 

 

 

Маршрут для команди «Піфагорійці»

 Девіз «Разом навчатися не тільки легше й цікавіше,але і значно ефективніше»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

   1. Представлення команд

              «Точка 1»-кабінет №27   

 2. Розминка

Команди по черзі отримують запитання. Відповідати потрібно швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Від­повідає той, хто підняв руку.

 

Запитання команді

  1. Скільки годин має доба?
  2. Скільки дециметрів у одному метрі?
  3. Яка геометрична фігура не має ні початку ні кінця?
  4. Скільки  кутів у квадраті?
  5. Назвіть чотири двоцифрові числа, які діляться на 7.
  6. Скільки повітряних кульок було у П'ятачка з казки про Вінні-Пуха?
  7. За допомогою якого приладу можна по­будувати коло?  .
  8. Назвіть пять чисел, які діляться на 3.
  9. Скільки сторін у квадрата?
  10. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною?

 

                               

 

 

 

 

 

 

 

                                  

 

 

    «Точка 2»-кабінет №29

3. Художники

Працювати в школі нас навчать,

 Ліпити, шити, клеїти.

На цьому уроці фантазія з нами,

 Ми робимо все це своїми руками.

 

 

Команди отримують аркуш паперу, на якому вони повинні олівцями за допомогою геометричних фігур зробити малюнок (портрет, пейзаж та ін.).

 

                                   «Точка 3»-бібліотека   

4. Мислимо логічно

 

Якщо мрієш ти розумним стати,

Необхідно багато читати.

Щоб знання вмістить в велику теку,

Ти приходь в …

На заданих схемах слова зашифровані чис­лами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання одна­кові. Враховуються швидкість і правильність виконання.

     СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

 

ПІСНЯ -?

(81794)

 

 

 

ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

 

ГЛИНА -?

(45321)

       

 

 

 «Точка 4»-приймальня            

5. Конкурс капітанів

 

      Отримайте наступне завдання в того, про кого йдеться у віршику.

Вона директору допомагає,

На всі дзвінки відповідає,

Документи вправно оформляє,

Вас із задачкою чекає.

 

Завдання 1. Скласти пазли з ілюстраціями відомих казок.

Завдання 2. Дописати оповідання, викори­стовуючи свої знання з математики і зберігаючи гумористичний стиль.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  «Точка 5»-кабінет психолога    

6. Штурм вершин

 

Команди повинні вписати в порожні клітин­ки слова так, щоб збігалися перша та остання літери.

                        Завдання для команди

 

С

 

М

 

 

 

 

 

 

П

 

 

С

 

 

 

 

 

П

 

 

 

А

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

А

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

К

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

Ш

 

 

 

 

 

 

 

Т

Відповідь. Сім, плюс, пряма, ламана, дільник, відрізок, шістдесят.

.

 

         

        

 

 

 

 

 

 

 

 «Точка 5»-кабінет №27         

  7. Робота з QR-кодом

      Розгадайте ребус:


 

     Д+кола <-2,3=ш,1,4

      Наступне завдання шукайте на цьому предметі у вашому класі.

 

 

Учасники  команди за допомогою телефонів, де завантажена програма «Сканер QR і штрих- кодом» , читають прислів’я з пропущеними числами. Завдання учасників команди правильно записати прислів’я.

Підсумок квесту

За кожну правильну відповідь команда отримувала слово. Після виконання всіх завдань потрібно було скласти вислів  « Математика – цариця всіх наук»

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_094838.jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_095459.jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_095433.jpg

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_094733.jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_095929.jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_103349.jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_101757.jpg

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_104705.jpg

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190422_104634.jpg

docx
Додано
6 березня 2021
Переглядів
1185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку