Тема. Математичний квест
Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики.
Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.
Правила гри
1. Грають 2 команди по 10 чоловік.
2. Команда, подаючи заявку на участь в грі, автоматично приймає ці Правила і зобов'язується неухильно їх виконувати.
3. Команди виконують завдання в приміщенні гімназії.
4. Під час гри командам потрібно знайти певне місце –«точку» і там виконати завдання. Щоб це зробити,їм потрібно не тільки добре і швидко міркувати, але ще вміти діяти чітко і злагоджено.
5. У кожній «точці» командам видається завдання, якщо ви вірно розгадуєте його за відведений час, то одержуєте завдання, в якому зашифровано номер чи назву кабінету, в якому вам дадуть наступне завдання.
6. Кожна команда має маршрутний лист, в якому зазначаються успішно пройдені випробування. Записи в маршрутному листі виконує черговий на відповідній «точці» модератор.
7. Перед початком гри всі засоби зв'язку, в т.ч. мобільні телефони, здаються організатору гри. У капітана залишається лише один заряджений мобільний телефон для екстреного зв'язку.
8. Членам команди необхідно мати ручки і чисті аркуші паперу.
9. Гра ведеться чесно, без підказок .
10. Переможницею вважається команда, яка першою виконає всі завдання і досягне фінішу.
11. Тривалість гри – 1 год.
МАРШРУТ КВЕСТУ
Маршрут для команди «Пізнайко»
Девіз «Хто володіє інформацією-той володіє світом»
Маршрут для команди «Піфагорійці»
Девіз «Разом навчатися не тільки легше й цікавіше,але і значно ефективніше»
1. Представлення команд
«Точка 1»-кабінет №27
2. Розминка
Команди по черзі отримують запитання. Відповідати потрібно швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Відповідає той, хто підняв руку.
Запитання команді
«Точка 2»-кабінет №29
3. Художники
Працювати в школі нас навчать,
Ліпити, шити, клеїти.
На цьому уроці фантазія з нами,
Ми робимо все це своїми руками.
Команди отримують аркуш паперу, на якому вони повинні олівцями за допомогою геометричних фігур зробити малюнок (портрет, пейзаж та ін.).
«Точка 3»-бібліотека
4. Мислимо логічно
Якщо мрієш ти розумним стати,
Необхідно багато читати.
Щоб знання вмістить в велику теку,
Ти приходь в …
На заданих схемах слова зашифровані числами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Завдання однакові. Враховуються швидкість і правильність виконання.
СІНО - 7190;
ПЕНЯ - 8394.
ПІСНЯ -?
(81794)
ЛИПА - 5391;
ГНОМ - 4208.
ГЛИНА -?
(45321)
«Точка 4»-приймальня
5. Конкурс капітанів
Отримайте наступне завдання в того, про кого йдеться у віршику.
Вона директору допомагає,
На всі дзвінки відповідає,
Документи вправно оформляє,
Вас із задачкою чекає.
Завдання 1. Скласти пазли з ілюстраціями відомих казок.
Завдання 2. Дописати оповідання, використовуючи свої знання з математики і зберігаючи гумористичний стиль.
«Точка 5»-кабінет психолога
6. Штурм вершин
Команди повинні вписати в порожні клітинки слова так, щоб збігалися перша та остання літери.
Завдання для команди
С |
|
М |
|
|
|
|
|
|
П |
|
|
С |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
А |
|
|
|
|
Л |
|
|
|
|
А |
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
К |
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
К |
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
Т |
Відповідь. Сім, плюс, пряма, ламана, дільник, відрізок, шістдесят.
.
«Точка 5»-кабінет №27
7. Робота з QR-кодом
Розгадайте ребус:
Д+кола <-2,3=ш,1,4
Наступне завдання шукайте на цьому предметі у вашому класі.
Учасники команди за допомогою телефонів, де завантажена програма «Сканер QR і штрих- кодом» , читають прислів’я з пропущеними числами. Завдання учасників команди правильно записати прислів’я.
Підсумок квесту
За кожну правильну відповідь команда отримувала слово. Після виконання всіх завдань потрібно було скласти вислів « Математика – цариця всіх наук»