Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове

Про матеріал
Діагностична робота з індексами з теми "Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове" за програмою Савченко О.Я. до підручника "Математика" 3 клас (Бевз В.Г.)
Перегляд файлу

Дата_______________________                    Прізвище,ім'я_________________________________

Діагностична робота № 7

«Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»

І варіант

  1. Обчисли вирази

35 ∙ 10 + 50 : 5=                                 500 : 50 + 42 · 10=

 

66 : 6 + 7 ∙ 3=                                     32 ∙ 3 – 26=

 

40 ∙ 10 : 100=                                     400 : 10 + 59=

  1. Обчисли

120 • 3 =               4 •  61 =                17 • 0 =                 800 : 8 =              900 : 300 =       

 

  1. Розв'яжи  рівняння

 63 : Х = 9                              5 • Х = 80                      

 

  1. Розв’яжи задачу.

48 кубиків потрібно розкласти порівну в 4 коробки. Скільки кубиків буде в одній коробці? А в 5 коробках?

 

 

 

 

  1. Знайди значення виразу:    87 - а : 10,  якщо а = 30

 

 

 

 

Оціни себе.                            Ці завдання були для мене:

    

 

 

 

Бланк оцінювання діагностувальної  роботи з  математики 

 за темою «Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівні результатів навчання учнів*

 

Результати виконання завдань**

застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення і ділення  на 10;

 [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

1,2,3,5

П

 

С

 

Д

 

В

 

володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

1, 3,5

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих  компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8];

3

П

 

С

 

Д

 

В

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

[3 МАО3.1]

4

П

 

С

 

Д

 

В

 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

 [3 МАО 4.8]

5

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3]

1,5

П

 

С

 

Д

 

В

 

володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;

[3 МАО 4.3]

1,2,3,4

П

 

С

 

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  

 

 

 

 

                                                                  Рівні результатів навчання учнів

Початковий  учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.

Середній  учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.

Достатній  учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

Високийучень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

 

Результати виконання завдань діагностичної роботи

 

          розв’язання  правильне і в повному обсязі

          більше правильно розв’язаних завдань

          більше неправильно розв’язаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

 

 

Дата_______________________                    Прізвище,ім'я_________________________________

Діагностична робота № 7

«Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»

ІІ варіант

  1. Обчисли вирази

320 : 80 - 0 ∙ 70 =                           23 ∙ 10 -  900 : 30=

88 : 8 + 4 ∙ 3=                              24 ∙ 2 – 28 =

 

90 ∙ 10 : 100=                              700 : 10 + 28=

2. Обчисли

230 • 3 =               3 •  71 =                29 • 0 =               600 : 6 =              600 : 300 =

3. Розв'яжи  рівняння

                          Х : 5 = 12                                4 • Х = 56 

 

  4. Розв’яжи задачу.

Аліса запланувала щодня вивчати 6 нових англійських слів. Скільки слів вона має вивчити за тиждень? А за місяць (30 днів)?

 

5. Знайди значення виразу:          87 - а : 10,  якщо а = 20

 

 

 

Оціни себе.                            Ці завдання були для мене

 

 

 

Бланк оцінювання діагностувальної  роботи з  математики   за темою

«Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Рівні результатів навчання учнів*

 

Результати виконання завдань**

застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

1,2,3,5

П

 

С

 

Д

 

В

 

володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

1, 3,5

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих  компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8];

3

П

 

С

 

Д

 

В

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

[3 МАО3.1]

4

П

 

С

 

Д

 

В

 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3],

 [3 МАО 4.8]

5

П

 

С

 

Д

 

В

 

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3]

1,5

П

 

С

 

Д

 

В

 

володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;

[3 МАО 4.3]

1,2,3,4

П

 

С

 

Д

 

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   Рівні результатів навчання учнів

Початковий  учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.

Середній  учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.

Достатній  учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.

Високийучень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

 

Результати виконання завдань діагностичної роботи

 

          розв’язання  правильне і в повному обсязі

          більше правильно розв’язаних завдань

          більше неправильно розв’язаних завдань

          розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
11 березня
Переглядів
2331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку