Дата_______________________ Прізвище,ім'я_________________________________
Діагностична робота № 7
«Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»
І варіант
35 ∙ 10 + 50 : 5= 500 : 50 + 42 · 10=
66 : 6 + 7 ∙ 3= 32 ∙ 3 – 26=
40 ∙ 10 : 100= 400 : 10 + 59=
120 • 3 = 4 • 61 = 17 • 0 = 800 : 8 = 900 : 300 =
63 : Х = 9 5 • Х = 80
48 кубиків потрібно розкласти порівну в 4 коробки. Скільки кубиків буде в одній коробці? А в 5 коробках?
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з математики
за темою «Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»
Очікувані результати навчання |
Номер завдання |
Рівні результатів навчання учнів* |
Результати виконання завдань** |
застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення і ділення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
1,2,3,5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] |
1, 3,5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]; |
3 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
розв’язує прості і складені сюжетні задачі; [3 МАО3.1] |
4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] |
1,5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3] |
1,2,3,4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Результати виконання завдань діагностичної роботи
розв’язання правильне і в повному обсязі
більше правильно розв’язаних завдань
більше неправильно розв’язаних завдань
розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання
Дата_______________________ Прізвище,ім'я_________________________________
Діагностична робота № 7
«Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»
ІІ варіант
320 : 80 - 0 ∙ 70 = 23 ∙ 10 - 900 : 30=
88 : 8 + 4 ∙ 3= 24 ∙ 2 – 28 =
90 ∙ 10 : 100= 700 : 10 + 28=
2. Обчисли
230 • 3 = 3 • 71 = 29 • 0 = 600 : 6 = 600 : 300 =
3. Розв'яжи рівняння
Х : 5 = 12 4 • Х = 56
4. Розв’яжи задачу.
Аліса запланувала щодня вивчати 6 нових англійських слів. Скільки слів вона має вивчити за тиждень? А за місяць (30 днів)?
5. Знайди значення виразу: 87 - а : 10, якщо а = 20
Оціни себе. Ці завдання були для мене
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з математики за темою
«Множення та ділення двоцифрових чисел на одноцифрове»
Очікувані результати навчання |
Номер завдання |
Рівні результатів навчання учнів* |
Результати виконання завдань** |
застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
1,2,3,5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] |
1, 3,5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]; |
3 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
розв’язує прості і складені сюжетні задачі; [3 МАО3.1] |
4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; [3 МАО 4.3] |
1,5 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
||
володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3] |
1,2,3,4 |
П |
|
С |
|
||
Д |
|
||
В |
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий – учень /учениця з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію.
Середній – учень /учениця правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії.
Достатній – учень /учениця має повні, глибокі знання, здатний/здатна використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення.
Високий – учень /учениця має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.
Результати виконання завдань діагностичної роботи
розв’язання правильне і в повному обсязі
більше правильно розв’язаних завдань
більше неправильно розв’язаних завдань
розв’язання неправильне або учень/учениця не приступав/приступала до виконання завдання