Урок- квест у 5 класі "Народна музика"

Про матеріал

Узагальнити та перевірити рівень знань і вмінь учнів з теми "Народна музика".

Перегляд файлу

 Хід уроку

Вхід під музику. Організаційний момент. Мотивація до навчання

Для того, щоб розпочати урок вам потрібно розшифрувати криптограму. Перед вами криптограма теми нашого уроку. Будь-ласка команди, хто швидше прочитає її,за допомогою алфавіту. (Показ слайду)

    Отже, тема нашого квесту «Народна музика ».(Показ слайду)

  Зверніть увагу на дошку. Перед вами асоціативна квітка. Вам потрібно дібрати асоціації до слів «народна музика ». Починає команда четвертна нотка.

  Наступне завдання.

 Яка команда швидше знайде малюнки пісень за певним жанром народних пісень.

  Перед вами кошик врожаю. Під час подорожі по зупинках ви зберете відповіді –врожаї, які потім складемо в цей кошик.

  Розпочинаємо мандрівку. Заходимо в той клас де на дверях є музичні символи. Удачі!

 Перша зупинка-календарно-обрядові пісні.

Проведення музичної гри «Продовж пісню». Учні співають пісню, а ви повинні відгадати  і по черзі виконати один куплет пісні цього жанру ( жниварські, літні, весняні).

Друга зупинка-жартівливі пісні.

Учні відповідають на такі питання:

Як називається пісня яку ви прослухали?

До якого жанру народних пісень вона відноситься?

Які ще народні жартівливі пісні ви знаєте?

 Третя  зупинка-колискові пісні.

Учні відповідають на такі питання:

Як називається пісня яку ви прослухали?

До якого жанру народних пісень вона відноситься?

Які ще народні колискові пісні ви знаєте?

 Четверта зупинка- історичні пісні та думи.

Учні відповідають на такі питання:

   Українські народні твори, в тематиці яких переважали розповіді про драматичні сторінки з життя народу, відвагу і завзяття у боротьбі з ворогом- це (думи).

   Твори, в яких оспівували реальних історичних осіб або безіменних героїв, розповідали про визвольну боротьбу українського народу з турецько-татарськими поневолювачами та польською шляхтою, про стихійні селянські повстання – це (історичні пісні).

  П’ята зупинка- дитячі пісні.

Як називається пісня яку ви прослухали?

До якого жанру народних пісень вона відноситься?

Які ще народні дитячі пісні ви знаєте?

 Остання зупинка «Народні танці ».

Подивіться фрагменти танців і скажіть їх назву.

 А танець «Гопак » ми виконаєм під акомпонемент нашого оркестру.

Молодці!

Підійшла пора зробити підсумок результатів команд. Хто більше зібрав урожай? Перемогла команда……

Під час подорожі ви зібрали урожай, який ми складемо в наш кошик, і в майбутньому ми будемо всі знання- врожаї складати в цей кошик.

Прийміть скромні подарунки.

А зараз я пропоную виконати колядку «Нова радість стала».

Наш майстер- клас добіг до кінця. Дякую вам за участь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Урок- квест у 5 класі

Тема: Народна музика

Мета квесту:

  • узагальнити знання учнів  за темою «Народна музика» ;
  • перевірити рівень знань і вмінь учнів, знання основних понять;
  • надати можливість учням проявити свої творчі здібності у грі;
  • розширювати кругозір знань учнів, сприяти дружнім стосункам учнів через чесну  гру, виховувати повагу до  суперника;
  • -формування художньо-естетичної компетентності учнів на основі діяльнісного підходу;
  • -розвиток вміння учнів розрізняти на слух жанри народної пісні;
  • -розвиток вокально-хорових навичок;
  • -навчити ефективно використовувати прийоми сучасних
  • педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва;
  • -музикувати на інструментах;
  • -виховання інтересу до української народної музики патріотизму та повагу до української культури.

Музичний матеріал: твори та пісні, які слухали та вивчали  впродовж семестру.

 

Обладнання: роздаткові картки командам, музичний тайник, асоціативна квітка,  кошик знань,  нотки,   шкатулка, ілюстрації музичних інструментів, комп’ютер, презентації , смайлики.

 

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

 

docx
Додано
30 січня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку