Урок- квест "Урок удосконалення знань, умінь і навичок. (Просторові відношення, геометричні фігури. Величини. Сюжетні задачі.)"

Про матеріал
Розробка з математики за підручником О. Гісь, І. Філяк. Складається із 6 завдань, які діти повинні виконати в групах і отримати спільний результат: за підказками, отриманими за виконані завдання, здогадатися, хто приходив у гості. Розробила вчитель початкових класів Єршова Валентина Вікторівна. КЗ "Михайлівське НВО" Михайлівська ЗШ І-ІІІ ступенів
Перегляд файлу

Урок – квест з математики 2клас за підручником О.Гісь, І.Філяк

Тема.  Урок удосконалення знань, умінь і навичок. (Просторові відношення, геометричні фігури. Величини. Сюжетні задачі.)

Мета. Удосконалити знання, уміння та навички  з теми: « Просторові відношення, геометричні фігури. Величини. Сюжетні задачі.»;

удосконалювати вміння додавати одноцифрові числа з переходом через десяток, розв’язувати прості задачі, оперувати іменованими числами; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати вміння працювати в команді.

Обладнання: таблички з підписами станцій,  роздруковані слова-підказки(біла, сніжна, чарівна, холодна, люта, морозна по 5 штук), паперові аркуші А-4  з надрукованими прикладами великим шрифтом, малюнок-плакат зими-дівчини, 2 кошики, малюнки-шаблони овочів з написами виразів на зворотній стороні , роздруковані 5 завдань, капелюх, 20 цеглинок лего,  конверт з листом.

                                         План проведення квесту.

Організаційний момент.

Пролунав шкільний дзвінок

Він покликав на урок,

Щоб усі ми працювали

Дуже добре відповідали.

( На підлозі класу розкидані паперові аркуші, вироби з паперу у вигляді сніжинок.

 

  • Діти, подивіться, у нас у класі хтось побував і порозкидав ось ці паперові аркуші  (на зворотному боці яких  - приклади на додавання та віднімання з переходом через десяток у межах 20), сніжинки.  Цікаво, що ж написано на аркушах? Може там якісь послання? Хто сміливий підійдіть, візьміть аркуші (виходить така кількість дітей, як і кількість аркушів).
  • Що на зворотній стороні?
  • Приклади.
  • Усно розв’яжіть їх і по черзі скажіть результат.
  •  Як ви гадаєте, хто б це міг таке зробити? (Передбачення учнів.)
  • Діти, а у мене  на столі лист. Може він стосується цих подій? Прочитаємо.

                 

 

                                       Дорогі, діти!

        Певно ви здивовані тими подіями, які відбуваються у вас на уроці. Ви, напевно, хочете дізнатися, хто «погосподарював» у класній кімнаті? Дізнатися про це ви можете тільки тоді, коли виконаєте завдання, які є на кожній станції. Виконавши завдання правильно, отримаєте підказку.  Чим більше підказок, тим більше шансів на перемогу. Будьте уважні. Успіху на шляху до перемоги!

                                                                                                                          Чарівна гостя.

 

  • Давайте об’єднаємось у групи.  (В капелюсі лежать цеглинки лего.  В класі 20 учнів – цеглинок 4 зелених, 4 синіх, 4 жовтих, 4 червоних, 4 оранжеві. Підбір за кількістю дітей.) Візьміть кожен по цеглинці і утворіть групи.
  • Кожна група повинна відвідати всі станції, виконати завдання, отримати підказку, а вже вкінці по них здогадатися, хто ж така чарівна гостя.

 

1 станція «Урожайна»

Завдання. Розподіли овочі у відерця.

(Два відерця, на яких прикріплено числа 15 і 16 та фігурки овочів з написами виразів )

9 + 6          9 + 7          8 + 7             10 + 5              10 + 6  

8 + 8          15 + 1        14 +1            20 – 5              19 – 3

(Підказка: біла)

 

2 станція. «Кмітлива»

Завдання. Знайти зайві дані, розв’язати задачу.

                                 

 

                       

 

 

                            Задача

У школу на ялинку купили 10 жовтих кульок, 12 сніжинок та 15 синіх кульок. Скільки всього кульок придбали для ялинки?

(Підказка: холодна)

 

3 станція. «Іменовано-числова».

Завдання. Додати та відняти іменовані числа.

1м2дм – 2дм                           1м3дм + 5дм

1дм2см – 1дм                         4м7дм + 3м1дм

7дм5см – 4см                         2дм5см – 1дм3см

(Підказка: люта)

 

4 станція. «Шифрувальна»

Завдання. Розв’яжи приклади і розкодуй слово.

 

6 + 5                     8 + 4                       6 + 7  

7 +7                      9 + 6                       8 + 8

 

 

    16

    13

 

20

 

15  

  

14

  

50

 

12

 

88

 

11

 

7

    а

 

    і

 

    т

 

н

 

  ж

 

 у 

 

н

 

р

 

с

 

к

(Підказка: сніжна)

 

5 станція. «Геометрична»

C:\Users\Teacher\Desktop\Без імені.jpgЗавдання. У кожному рядку додай 2 наступні фігури.(Підказка: чарівна)

 

6 станція. «Порівняльна»

Завдання. Виміряй довжини відрізків. Запиши вираз, яким дізнаєшся на скільки сантиметрів довжина довшого відрізка більша за довжину коротшого відрізка.

 

 

(Підказка: морозна)

  • Кожна група отримала 6 підказок. Спробуйте за ними відгадати про кого йшла мова? Хто така чарівна гостя?  (Кожна група робить висновок, що це - Зима. Відкривається плакат із зображенням зими.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗ «Михайлівське НВО»  Михайлівська ЗШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

Урок-квест з математики 2 клас

Тема. Урок удосконалення знань, умінь і навичок.

 

 

 

 

 

                      

                               Розробила вчитель початкових класів: Єршова В. В.

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня 2020
Переглядів
1607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку