Урок з математики " Задачі з двома запитаннями"

Про матеріал
Тема. Задачі з двома запитаннями. Мета. - Поглибити знання й уміння учнів розв’язувати задачі; - розвивати логічне мислення; - удосконалювати обчислювальні навички. - Розширювати уявлення учнів про тварин; - активізувати творчу уяву. - Розвивати мовлення, мислення, увагу; - Виховувати спостережливість, кмітливість, бережне ставлення до звірів. Формування ключових компетентностей Нової української школи: - математичної грамотності; - спілкування державною мовою; - компетентності в природничих науках і технологіях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сторінками Червоної книги. Урок математики 2 клас

Номер слайду 2

Холодно зараз в лісах і лугах,Холодно зайчикам, лискам, птахам. Затишно й тепло у класі у нас. Доброго дня Вам, вітаємо ми Вас

Номер слайду 3

Епіграф до уроку. Бережи рослинку, бережи травинку, Кожен крок свій на землі передбачай. Бережи краплинку, бережи пташинку – І на землі тоді настане рай!

Номер слайду 4

МИ ПОТРЕБУЄМО ВАШОГО ЗАХИСТУ!

Номер слайду 5

Тема. Задачі з двома запитаннями.

Номер слайду 6

Мета уроку.закріплення вмінь розв’язувати вирази на додавання і віднімання двоцифрових чисел, навчимося розв′язувати задачі з двома запитаннями. Розвивати логічне мислення, математичну мову, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес. Виховувати любов до природи, почуття відповідальності та турботи про братів наших менших.

Номер слайду 7

Сторінками Червоної книги

Номер слайду 8

Сова вухата Цікаво знати Одна сова за літо знищує тисячу польових мишей, зберігаючи тисячу кілограм хліба, тобто 20 мішків зерна.

Номер слайду 9

Часу не гай,усно рахуй. Сума чисел 9 і 2.11

Номер слайду 10

Різниця чисел 50 і 40. 10

Номер слайду 11

Скільки крил у 3 сов. 6

Номер слайду 12

Збільшити число 8 на 412

Номер слайду 13

Заєць - біляк Цікаво знати. Забарвлення влітку буро-сіре, взимку – чисто біле. Постійних укриттів не має, взимку для відпочинку влаш-товує схованки у снігу. Живить-ся трав’янистими рослинами. Вороги – рись, лисиця, вовк, бродячі собаки. Є одним з ос-новних об’єктів спортивного та хутрового промислів.

Номер слайду 14

Від зайчика новинка – каліграфічна хвилинка. Біля річки на галявці Знайшли моркву білі зайці. Вісім морквин – це немало,Чотири з’їли –Скільки стало?

Номер слайду 15

Бурий ведмідь Цікаво знати У малиннику ведмідь може сидіти хоч цілий день та смакувати смачними соковитими ягодами. Коли знайде дупло диких бджіл з медом – зупинити його вже не можна. І назву свою від цього отримав. Вед – знає, де мед.

Номер слайду 16

Самостійна робота 6811121519

Номер слайду 17

Музична фізкультхвилинка

Номер слайду 18

Дельфін Цікаво знати Дельфіни – одні з найрозумніших тварин. Якщо на дресирування собаки витрачають 1,5 року, то дельфіна можна навчити за півроку.

Номер слайду 19

Їжак вухатий Цікаво знати Нерідко можна побачити їжака з яблуком на голках. Дехто навіть думає, що він запасається ними на зиму. Але це не так. У звірят серед голок заводяться різні паразити. Щоб їх позбутися, їжаки качаються по яблуках, кислий сік яких стікає по голках до шкіри і виганяє паразитів.

Номер слайду 20

Порівняйте задачіХлопчиків – 5 Дівчаток - ?, на 4 більше Розв′язання5+4=9 (д.)Відповідь: в класі було 9 дівчаток. Хлопчиків – 5 Дівчаток - ?, на 4 більше. Розв′язання1.) 5+4=9 (д.) – дівчаток2.) 5+9=14 (д.) – всього. Відповідь: в класі було 9 дівчаток; всього в класі було 14 дітей?

Номер слайду 21

Домашнє завдання- Ви впізнали нас?- Дізнайтеся про нас з Червоної книги- с.87,№5

Номер слайду 22

Наш дивний світ такий, як казка,Он в небі хмаронька пливе. Тож бережи його, будь ласка,Все в ньому гарне і живе. Он квітка полум’ям палаєІ ясне сонечко блищить. Чарівна пташечка співає,Все в дивосвіт прийшло, щоб жить!

Перегляд файлу

Тема. Задачі з двома запитаннями.

Мета.

  • Поглибити знання й уміння учнів розв’язувати задачі;
  • розвивати логічне мислення;
  • удосконалювати обчислювальні навички.
  •  Розширювати уявлення учнів про тварин;
  • активізувати творчу уяву.
  • Розвивати мовлення, мислення, увагу;
  • Виховувати спостережливість, кмітливість, бережне ставлення до  звірів.

Формування ключових компетентностей Нової української школи:

- математичної грамотності;

- спілкування державною мовою;

- компетентності в природничих науках і технологіях.

ХІД УРОКУ.

І. Мотиваційний етап.

  1. З’ясування емоційної готовності до уроку.

Готуючись до уроку я приготувала незвичні подарунки. Ви не зможете забрати їх додому, комусь подарувати, але на душі у вас стане тепліше. Приготуйте долоньки для подарунків.

Я дарую вам щиру посмішку, я ділюся з вами своєю любов’ю і добротою, я бажаю вам здоров’я, миру і добра. Затисніть подаруночки у своїх кулачках. А для того, щоб у всіх у вас був хороший настрій  поділіться своїм подарунком («повітряний поцілунок»).

ІІ. Цілевизначення та планування.

  1. Робота з епіграфом уроку.

Бережи рослинку, бережи травинку,

Кожен крок свій на землі передбачай.

 Бережи краплинку, бережи пташинку –

            І на землі тоді настане рай!

 Діти, як ви розумієте епіграф нашого уроку? Про що в ньому йдеться?

  1. Ознайомлення з темою і метою уроку

Учитель.

                  Сьогодні у нас незвичайний урок:

                  У світ математики зробимо крок.

Метою нашої роботи є закріплення вмінь розв’язувати вирази на додавання і віднімання , навчимося розв′язувати задачі з двома запитаннями, а також розширимо свої знання про братів наших менших, які потребують особливого захисту, бо занесені до Червоної книги.

Роботи на уроці буде дуже багато, тому ви повинні швидко думати, чітко й правильно відповідати, каліграфічно писати.

Отож я запрошую вас у мандрівку сторінками Червоної книги. А хто з вас знає, що таке Червона книга?

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь.

  1. Мозковий штурм

Учитель. Щоб зустрітись із першим мешканцем Червоної книги, вам потрібно відгадати загадку:                      

                 Вдень спочиваю, вночі літаю,

                  Маю круглі очі, бачу серед ночі.

                  Хто мене впізнав, прошу, щоб сказав. (Сова)

А що ви знаєте про сову? А чи знаєте ви, що сова вухата занесена до Червоної книги?

На жаль, сова призабула дії додавання і віднімання

 Робота з кубиком Блума:

-назва компонентів при додаванні

- як знайти невідомий доданок

- назва компонентів при відніманні

- як знайти невідоме зменшуване?

-як знайти невідомий від′ємник?

2.  Усний рахунок (використання числових віялів)

Сума чисел 9 і 2 (11), різниця чисел 50 і 40 (10), скільки крил у 3 сов, збільшити число 8 на 4         

3. Калігрфічна хвилинка

Учитель. Наступний мешканець Червоної книги знову захований у загадці.

                    Плиг-скік, плиг-скік,

                     Довгі вушка, білий бік. (Зайчик)

А що ви знаєте про зайця-біляка?

Зайчик нам приніс новинку – каліграфічну хвилинку.

Біля річки на галявці

Знайшли моркву білі зайці.

Вісім морквин – це немало,

чотири зїли –

Скільки стало?

Учитель показує на дошці цифру 4 та її написання

Число 4 – чарівне число. Воно знаходиться у гармонії з природою. Давайте подумаємо і скажемо де ви зустрічали число 4?

4- пори року;

4- ранок, день, вечір, ніч;

4- Південь, Північ, Захід, Схід

4-квадрат, прямокутник

ІV. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Самостійна робота

Учитель. Наступний мешканець знову заховався у загадці.

Він у барлозі спить зимою

Під великою сосною.

Лиш почує він весну –

Прокидається від сну. (Ведмідь)

Учитель. Відомості про бурого ведмедя.

Наш ведмедик зараз просить працювати самостійно (завдання на горщику з медом, на ягодах малини, ожини)

Самостійна робота з використання лего

І група

9+2 =      12+7=                                                     

16-10=     8+4=              

ІІ група

...-1=10        …+1=20    

36-…=30      8+4=..       

ІІІ група.

1дес.1 од.=           1дм 9см=…см

1дм = …см            16см-4см=…см

2.  Фізкультхвилинка

Учитель. А зараз цікавинка – від лисички музична хвилинка

3. Пояснення нового матеріалу

Учитель

 Здогадайтесь, який звірок завітав на наш урок?

З моряками він був дружний,

Чим донині знаменитий.

І з морських звірів кому ж

У світі памятник стоїть? (Дельфін)

Робота над задачею.

№6 (ст.87)

Прочитайте задачу.

 - Про що повідомляється в умові задачі?

 - Що означає число 7?

- Що означає число 3?

- Прочитайте питання задачі?

 - Скільки питань ви прочитали?

 - В задачі може бути не одне, а два і більше питань.

- Як знайти відповідь на перше питання?

- Запишемо розв’язання.

- Що треба зробити, щоб відповісти на друге питання?

- Запишемо.

4. Закріплення вивченого матеріалу

Здогадайтесь, про кого мова?

Колючий звірок у лісі блукає,

Грибочки і яблука на голки складає,

Звуть його просто, звуть його так:

Колючий звірок – це просто … (Їжак)

А чи знали ви, діти, що їжачок занесений до Червоної книги?

Задачі від їжачка (самостійна робота)

Самостійна робота в групах (додаток)

Вам потрібно виконати 2 завдання

  1. До задач поставити 2 запитання.
  2. Розв′язати задачу.

5. Робота з геометричним матеріалом

Учитель. А зараз фантазію увімкніть і з геометричних фігурок тваринку складіть. Попрацюйте у групах.

V. Рефлексивно-оцінювальний етап.

Рефлексія й оцінювання власної діяльності

Порівняйте задачі.

Спілкування, співпраця з вами принесли мені радість. А вам? Оцініть свою роботу  (картки самооцінки)

  • Домашнє завдання.

с.87, №5

Емоційна хвилинка (коло дружби).

Учитель. А тепер станьте у коло, візьміться за руки і назавжди запамятайте ці слова

Наш дивний світ такий, як казка,
Он в небі хмаронька пливе.
Тож бережи його, будь ласка,
Все в ньому гарне і живе.
Он квітка полумям палає
І ясне сонечко блищить.
Чарівна пташечка співає,
Все в дивосвіт прийшло, щоб жить!  

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Картинки по запросу яблука                        4 

Картинки по запросу груша  на 2 більше

 

Картинки по запросу кленовий листочок 5

Картинки по запросу дубовий листочок       на 2 менше

 

Картинки по запросу яблучний сік        10 п.

Картинки по запросу полуничний сік        на 4 менше

zip
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 січня 2020
Переглядів
3336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку