Урок- мандрівка " Особливості берегової лінії Євразії. Практична робота № 10 (початок)""

Про матеріал
Урок-мандрівка з географії 7 клас "Особливості берегової лінії Євразії. Практична робота № 10(початок)"
Перегляд файлу

Урок мандрівка

7 клас

Тема: «Особливості берегової лінії Євразії. Практична робота №10 (початок)»

Мета: знайомити учнів з особливостями берегової лінії Євразії. Продовжувати формувати практичні навички роботи з контурною картою, а саме вдосконалювати вміння наносити географічні об’єкти які задано програмою. Виховувати у дітей зацікавленість до предмету географії.

Обладнання: фізична карта світу, географічні атласи, зошити-практикуми, підручники, дидактичні матеріали з творчим завданням.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: урок-мандрівка.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів і перевірка домашнього завдання.

- Бліц-опитування.

1.Положення материка щодо екватора, 0-го і 180-го меридіана.

2.Які океани омивають береги Євразії?

3.З якими материками межує?

4.Крайня північна точка?

5.Крайня південна точка?

6.Крайня західна точка?

7.Крайня східна точка?

8.Площа материка?

9.На які частини світу поділена Євразія?

-Фронтальне письмове опитування на дидактичних картах:

«Вставити у текст слова, які підходять за змістом».

-Індивідуальне опитування:

Дати характеристику фізико-географічного положення Євразії.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

1.Завдання уроку:

а) визначити якою є берегова лінія Євразії.

б) у чому виявляється розчленованість берегової лінії.

в) визначити моря, затоки, протоки, півострови та острови материка.

г) почати виконувати  Практичну роботу №10 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії».

2. Інструктаж мандрівки:

а) експедиція «Євразія -2022» -вивчає берегову лінію материка.

б) формуються 4 команди.

в) кожна команда виконує своє завдання і наносить його на індивідуальний маршрутний лист ( контурна карта).

г) кожна команда передає інформацію про виконання завдання на загальний маршрутний лист за допомогою стікерів.

д) учасники інших команд цю інформацію переносять на свої індивідуальні маршрутні листи ( контурні карти)

3.Порядок проведення подорожі:

а) експедиція «Євразія-2022» поділена на 4 команди:

Північна – вивчає берегову лінію Євразії у Північно-Льодовитому океані. Відправляється від м.Осло до м.Дежньова.

Східна – вивчає берегову лінію Євразії у Тихому океані. Відправляється від м.Дежньова до м.Сінгапур.

Південна – вивчає берегову лінію Євразії в Індійському океані. Відправляється від м.Сінгапур до Суецького каналу.

Західна – вивчає берегову лінію Євразії у Атлантичному океані. Відправляється від Суецького каналу до м. Осло.

б) І-етап – знаходимо на карті моря, затоки і протоки.

-учні самостійно шукають їх на карті ( 5-7хв) і наносять на маршрутний лист (контурну карту). На дидактичних картках надруковано номенклатуру кожного океану.

- далі іде передача інформації на загальний маршрутний лист, що на дошці, для інших команд за допомогою стікерів.

в) ІІ-етап – знаходимо півострови і острови на карті і наносимо на маршрутний лист, як на І-етапі.

г) ІІІ- етап – нанесення на загальний маршрутний лист географічних об’єктів, через які проходить умовна межа між Європою і Азією.

4.Підведення підсумків експедиції «Євразія-2022».

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

Розгадування кросвордів-загадок про вивчені географічні об’єкти.

V. Домашнє завдання.

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку