Урок- подорож."Подорожуємо просторами України. Опрацювання тексту « Ми живемо в Україні».

Про матеріал
Урок-подорож. Навчання грамоти.1 клас.Подорожуємо Україною.Опрацювання тексту « Ми живемо в Україні»
Перегляд файлу

Українська мова                          Клас: 1-А

Тип уроку :  комбінований .

Тема:подорожуємо просторами України. Опрацювання тексту « Ми живемо в Україні».

Мета:познайомити дітей з текстом « Ми живемо в Україні» ; удосконалювати навички читати цілими словам ,вміння робити звуковий аналіз слів; розвивати навички виразного читання, зв’язне мовлення; продовжувати формувати уявлення про нашу країну та її красу і неповторність , про столицю , як головне місто України ; розширювати та активізувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до рідного краю,любов до Батьківщини.

Обладнання :карта України,ноутбук , інтерактивна дошка , мультимедійна презентація у «Molystudіo», міні –карти України  для роботи у групах.

                                                                  Хід уроку:

I.Орг . момент.

1. Привітання

Пролунав уже дзвінок -

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці ,

Що у нашім першім класі

Діти – просто молодці.

2.Гра « Це я,це я -ні це не я»

- Як ми повинні працювати на уроці читання?( на екрані з’являються картинки дітей на уроці ,якщо діти  бачуть дитину , яка активно працює , то кажуть « Це я, це я», а якщо неправильно себе веде –« Ні ,це не я» та додають свої приклади.)

II. Актуалізація опорних  знань дітей ( мотивація)

1.Перегляд фрагменту мультфільму « Подорожуємо Україною»

2.Гра  « Розсипанка »( на інтерактивній дошці)

-Дітки, наші друзі Сонечко та Хмаринка засмучені, злий вітер зруйнував речення ,які вони склали для нас. Спробуйте відновити їх

Наша країна - Україна. ( слайд )

Київ – столиця України( слайд.)

 

3. Звуковий аналіз слів Київ,Україна( хлопчики-Київ,Україна – дівчатка;два учня на дошці ).

4. Мовна розминка

А)чистомовка

- А зараз ми разом спробуємо скласти віршик про найріднішу країну

Ла-ла-ла –Україно моя ( мила)

Ка-ка-ка- ти моя (рідненька)

Лю-лю-лю –я тебе так щиро( люблю)

Ка-ка-ка- хоч ще і (маленька)

(-складання віршика –чистомовки;

-читання хором)

- Чого не вистачає в кінці цих речень(. ,?!)

 

(Розчитування :з радістю ,з питанням )

Б) розвиток кута зору(читання пірамідок слів:хором, «Буксирчиком». « ланцюжком»)

Перегляд фрагменту мультфільму.

-А на нашому шляху гори з слів

   

     Ки     їв     го   ри

   кра       їна             ді       ти

Укра         їна                                       мо            ре

укра          їнська                              ки               яни

(Читання слів хором, « ланцюжком по 1 слову»)

 

III. Повідомлення теми та мети уроку

(Формулюють разом з вчителем)

Зорова гімнастика.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1 . Читання тексту « Ми живемо в Україні» вчителем

2. Гра « Так чи ні»

- Зараз пограємо у гру «Так-ні». Я буду говорити твердження ,а ви висловлювати свою думку ,якщо  твердження правильне ви будете казати «так» , якщо ні , то « ні».

- Кожен пишається країною , в якій живе( Так)

- Київ – серце України( так)

- Наш край багатий на кам’яне вугілля(так)

- Діти з сонячного Закарпаття , запрошують  подивитися а Кримські гори(Ні).

Чорне море знаходиться у Києві(Ні)

3.Підготовка до читання. Словникова робота

Пишається – гордиться, відчуває гордість за когось або за щось.

Милуватися- дивитися на кого-, що-небудь, відчуваючи приємність, насолоду.

Величний- величавий, урочистий, красень.

Поласуєте- покуштуєте, попробуєте, з’їсте.

Вугілля

Закарпаття

Величні собори

Карпатські гори

( Читання слів хором + «Дощиком»)

4. Читання тексту хором по частинкам

-Чим пишаються кияни?

-Чим пишаються діти з Донбасу?

_Чим пишаються діти з Закарпаття?

-А з Одеси;Полісся?

 

V. Узагальнення та систематизація знань

1. Читання тексту дітьми

2. Картинна галерея

- Хмаринка нам приготувала фотографії з різних куточків України ?Впізнайте , дітки з якого куточку України можуть похвалитися тим, що зображено на них.

 

2. Робота з картою (робота  у групах)

Гра « Сонечко»( діти знаходять регіони України та приклеюють стікер з написом)

- Знайдіть на карті свій регіон та виберіть з промінчиків ,той яким би ви моли б похвалитися.

VI. Підсумок

  • Ось і  підійшла наша подорож до кінця.

І тепер сонечко пропонує вам дати відповіді на питання з промінчиків.

-Сьогодні на уроці ми…

-Мені сподобалось…

-Мені було важко…

-Рефлексія : гра «Оплески»( На одну ручку ми поселимо посмішку, на другу –радість ,давайте поєднаємо їх, щоб вони ніколи нас не покидали.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
30 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку