Урок - презентація "Дії з круглими числами" за підручником В.Бевз
У презентації є каліграфічна хвилинка, математичний диктант, повторення прямих та непрямих кутів, пояснення нового матеріалу, самостійна робота та закріплення знань.
Емоційний настрій У кожного з вас, діти, є своя мрія. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротиків і пошепки вимовте свою мрію: “Я мрію про…”. Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця, потримайте трохи і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять і обов’язково збуваються! Я же мрію про…
Номер слайду 3
Класна робота Каліграфічна хвилинка - Перш, ніж писати каліграфічну хвилинку відгадайте загадку. Ця цифра зібралась в танок, Ручку праву на бочок. Горда дуже й неговірка, Здогадались? Це ….
Номер слайду 4
Класна робота Каліграфічна хвилинка Перш, ніж писати каліграфічну хвилинку відгадайте загадку. Ця цифра зібралась в танок, Ручку праву на бочок. Горда дуже й неговірка, Здогадались? Це четвірка. Запишіть у зошит цифру 4.
Номер слайду 5
Класна робота Каліграфічна хвилинка 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 Запишіть число яке складається з двох, трьох четвірок? Скільки буде, якщо до 44+44? - А скільки буде, якщо 400+400? 440+440? 444+444? ПЕРЕВІРЯЄМО
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ Запишіть число в якому 4 сотні і 8 одиниць; Запишіть число в якому 8 сотень і 4 десятки; Запишіть число, яке передує числу 800; Перший доданок 450, другий 400. Знайдіть суму; Зменшуване 840, від’ємник 400. Знайдіть різницю; Запишіть круглі числа восьмої сотні.
Дії з круглими числами. - Сьогодні на уроці ми з вами будемо вчитися міркувати, виконувати арифметичні дії з з багатоцифровими числами, називати кути, розв’язувати задачі, вирази. Давайте пригадаємо, що ми з вами знаємо про кут.
Номер слайду 10
Кут сторона сторона вершина сторона А В о АОВ О ВОА
Номер слайду 11
Види кутів розгорнутий В С О О K В С гострий L Е F прямий А M тупий
РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ 3 кімн.- ?кв. 4 кімн. – 100кв. 520кв. Розв’язання
Номер слайду 21
ЗАДАЧА 3 кімн.- ?кв. 4 кімн. – 100кв. 520кв. Розв’язання 520-100=420 (кв.) Відповідь: 420 трикімнатних квартир в будинку.
Номер слайду 22
РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ
Номер слайду 23
РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж
Номер слайду 24
ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання
Номер слайду 25
ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=
Номер слайду 26
ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів
Номер слайду 27
ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=
Номер слайду 28
ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=180 (уч.) – 7-9 класів
Номер слайду 29
ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=180 (уч.) – 7-9 класів 30+150+180=
Номер слайду 30
ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=180 (уч.) – 7-9 класів 30+150+180=360 (уч.) Відповідь: 360 учнів школи взяло участь у конкурсі
Номер слайду 31
Підсумок уроку 1. Під час проведення уроку мені сподобалося… 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету я… 5. Я вважаю, що моя мрія…
Номер слайду 32
Домашнє завдання. Підручник, ч. 1, с. 61-62, завдання № 457, 461 (на вибір)
Номер слайду 33
Дякую вам за урок! Ви молодці! До нових зустрічей на наступних уроках математики. ОЦІНИ СЕБЕ САМ…