Урок- презентація "Дії з круглими числами"

Про матеріал
Урок - презентація "Дії з круглими числами" за підручником В.Бевз У презентації є каліграфічна хвилинка, математичний диктант, повторення прямих та непрямих кутів, пояснення нового матеріалу, самостійна робота та закріплення знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК №45 (крок 45) Дії з круглими числами.

Номер слайду 2

Емоційний настрій У кожного з вас, діти, є своя мрія. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротиків і пошепки вимовте свою мрію: “Я мрію про…”. Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця, потримайте трохи і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять і обов’язково збуваються! Я же мрію про…

Номер слайду 3

Класна робота Каліграфічна хвилинка - Перш, ніж писати каліграфічну хвилинку відгадайте загадку. Ця цифра зібралась в танок, Ручку праву на бочок. Горда дуже й неговірка, Здогадались? Це ….

Номер слайду 4

Класна робота Каліграфічна хвилинка Перш, ніж писати каліграфічну хвилинку відгадайте загадку. Ця цифра зібралась в танок, Ручку праву на бочок. Горда дуже й неговірка, Здогадались? Це четвірка. Запишіть у зошит цифру 4.

Номер слайду 5

Класна робота Каліграфічна хвилинка 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 Запишіть число яке складається з двох, трьох четвірок? Скільки буде, якщо до 44+44? - А скільки буде, якщо 400+400? 440+440? 444+444? ПЕРЕВІРЯЄМО

Номер слайду 6

Класна робота Каліграфічна хвилинка 4, 44, 444, 88, 800, 880, 888. Записуємо математичний диктант.

Номер слайду 7

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ Запишіть число в якому 4 сотні і 8 одиниць; Запишіть число в якому 8 сотень і 4 десятки; Запишіть число, яке передує числу 800; Перший доданок 450, другий 400. Знайдіть суму; Зменшуване 840, від’ємник 400. Знайдіть різницю; Запишіть круглі числа восьмої сотні.

Номер слайду 8

ПЕРЕВІРКА 408, 840, 799, 850, 440, 710, 720, 730, 740, 750, 760, 770, 780, 790, 800.

Номер слайду 9

Дії з круглими числами. - Сьогодні на уроці ми з вами будемо вчитися міркувати, виконувати арифметичні дії з з багатоцифровими числами, називати кути, розв’язувати задачі, вирази. Давайте пригадаємо, що ми з вами знаємо про кут.

Номер слайду 10

Кут сторона сторона вершина сторона А В о АОВ О ВОА

Номер слайду 11

Види кутів розгорнутий В С О О K В С гострий L Е F прямий А M тупий

Номер слайду 12

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ стор.61

Номер слайду 13

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ стор.61

Номер слайду 14

Завдання 451 СBD, ADB. RPS, PSR, PRS. NME, MET, ETN, TNM.

Номер слайду 15

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ стор.61 Яке слово получили?

Номер слайду 16

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ стор.61 ТИСЯЧА МОЛОДЦІ!

Номер слайду 17

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ стор.61, завдання 454, 456 виконай письмово, завдання 455 усно.

Номер слайду 18

ПЕРЕВІРКА №454 120:6=20 180:9=20 120:4=30 360:6=60 180:6=30 360:4=90 №456 120:20=(120:10):2=12:2=6 120:5=(120:10)х2=12х2=24 120:5=(100+20):5=100:5+20:5=20+4=24

Номер слайду 19

РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ

Номер слайду 20

РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ 3 кімн.- ?кв. 4 кімн. – 100кв. 520кв. Розв’язання

Номер слайду 21

ЗАДАЧА 3 кімн.- ?кв. 4 кімн. – 100кв. 520кв. Розв’язання 520-100=420 (кв.) Відповідь: 420 трикімнатних квартир в будинку.

Номер слайду 22

РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ

Номер слайду 23

РОБОТА НАД ЗАДАЧЕЮ 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж

Номер слайду 24

ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання

Номер слайду 25

ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=

Номер слайду 26

ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів

Номер слайду 27

ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=

Номер слайду 28

ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=180 (уч.) – 7-9 класів

Номер слайду 29

ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=180 (уч.) – 7-9 класів 30+150+180=

Номер слайду 30

ЗАДАЧА 459 3-4 кл. – 30 учнів 5-6 кл. - ?, у 5 разів більше ?уч. ?уч. 7-9 кл. - ? стільки ж Розв’язання 30·5=150 (уч.) – 5-6 класів 30+150=180 (уч.) – 7-9 класів 30+150+180=360 (уч.) Відповідь: 360 учнів школи взяло участь у конкурсі

Номер слайду 31

Підсумок уроку 1. Під час проведення уроку мені сподобалося… 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету я… 5. Я вважаю, що моя мрія…

Номер слайду 32

Домашнє завдання. Підручник, ч. 1, с. 61-62, завдання № 457, 461 (на вибір)

Номер слайду 33

Дякую вам за урок! Ви молодці! До нових зустрічей на наступних уроках математики. ОЦІНИ СЕБЕ САМ…

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брусник Мария
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
2584
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку