From the very beginning I would like to say that the most important thing in our life is our family. For every child mum is an inexhaustible source of energy, support and love. She has got the sweetest eyes and the nicest smile in the world! And whatever happens we love our mums very much and of course we're loved by them! It's very pleasant for children to speak about their mums because they're proud of them.
Ключовою ідеєю проведення даного навчального проекту є створення сприятливої атмосфери співпраці батьків учнів та вчителя англійської мови, залучення їх до навчальної діяльності для подальшого розвитку мовленнєвих здібностей учнів, що має велике значення на початковому етапі навчання.
Навчальний проект з англійської мови
«Найдорожча людина у моєму житті»
3 клас
Вчитель: Криворучко Наталія Володимирівна
Зміст
Анотація 3
Вступ 3
Хід проекту 5
Заключна частина 16
Список використаної літератури 17
From the very beginning I would like to say that the most important thing in our life is our family. For every child mum is an inexhaustible source of energy, support and love. She has got the sweetest eyes and the nicest smile in the world! And whatever happens we love our mums very much and of course we’re loved by them! It’s very pleasant for children to speak about their mums because they’re proud of them.
Анотація
Ключовою ідеєю проведення даного навчального проекту є створення сприятливої атмосфери співпраці батьків учнів та вчителя англійської мови, залучення їх до навчальної діяльності для подальшого розвитку мовленнєвих здібностей учнів, що має велике значення на початковому етапі навчання.
Вступ
Для того, щоб успішно вивчати англійську мову, учні повинні брати активну участь у навчальному процесі. З цією метою був обраний метод проектів. Особистий інтерес до проектної діяльності відіграє величезну роль. Він підштовхує учнів до розвитку здібностей та активному самовираженню. Такі проекти зазвичай є корисними з точки зору формування комунікативної компетентності.
Тип: 1) творчий та інформаційний;
2)мовний (навчаючий);
3) координація безпосередня (гнучка);
4) внутрішній (локальний);
5) груповий 3 клас;
6) монопредметний;
7) короткостроковий (11 уроків)
Основна ідея : створити сприятливі умови для співпраці з батьками для подальшого розвитку мовленнєвої компетентності учнів
Мета: створити відеофільм, сприяти самостійності, умінню логічно мислити.
Завдання:
1) формування вміння будувати власні висловлювання;
2) практикувати учнів у вживанні неозначеного артиклю, лексики з теми;
3) розвивати мовленнєві здібності, логічне викладення думок;
4) розширити діапазон знань учнів з теми;
5) виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею, як засобом спілкування з теми;
6) прищеплювати художній смак і розуміти світ прекрасного.
Очікувані результати
Участь учнів у проекті:
- сформує навички мовної компетенції учнів;
- забезпечить міцність засвоєних знань;
- зробить навчальний процес захоплюючим і цікавим;
- навчить учнів застосовувати знання в практичній діяльності;
- сприятиме розвитку творчих здібностей учнів, їх естетичного смаку, креативного мислення;
- дасть змогу виховувати впевнених в собі, зацікавлених, толерантних, доброзичливих громадян нашої країни;
- надасть учням досвіду публічного виступу.
Хід проекту
1. Організаційний момент. Introductоry part (Слайд 1)
Teacher: Good morning! Who is the dearest person in your life?
Pupil: My mum
Teacher: Of course, your mummy! Meet your mums, applaud them. At the end of the lesson you’ll retell about your mums, but now let’s play a game.
2. Мовна розминка. Warm up (Слайд 2)
Teacher: Read and say after me
Учні повторюють скоромовку декілька разів пришвидшуючи темп. Вчитель дає малюнок із зображенням одягу із скоромовки кожній парі учнів. Учні читають скоромовку ланцюжком, по черзі називаючи слово, яке зображене на їхньому малюнку.
3. Актуалізація лексики. Vocabulary practice
3.1 “Jobs and Clothes”(Вчитель показує малюнки та ставить запитання). Робота з flashcards.
Teacher: What’s his job?
Pupil: He’s a doctor.
Teacher: What’s he wearing?
Pupil: He’s wearing a white coat, white trousers and black shoes.
Teacher: Great!
Teacher: What’s her job?
Pupil: She’s a dancer.
Teacher: Is she wearing a red dress?
Pupil: No, she isn’t. She’s wearing a white dress.
Teacher: Fantastic!
Teacher: Is she a seller?
Pupil: No, she isn’t. She’s a teacher.
Teacher: Excellent! What’s she wearing?
Pupil: She’s wearing a brown costume, a white shirt and brown shoes.
Teacher: Super! What’s his job? Is he a policeman?
Pupil: No, he isn’t. He’s a pilot.
Teacher: That’s good! Is he a pilot too?
Pupil: No, he isn’t. He is a policeman.
Teacher: Fine job! What’s he wearing?
Pupil: He’s wearing a blue jacket, black trousers and black shoes.
Teacher: Good for you!
3.2 Виконання пісні з опорою на відео ролик “I’m looking good!”.
При виконанні пісні учні ще декілька разів повторюють назви предметів одягу.
3.3 Гра з батьками „Магазин”. Game “Shopping”
(Слайд 3)
Teacher: What season is it?
Pupil: It’s winter.
Teacher: Correct! What are you wearing in winter? Say one word, please.
Pupil 1: a coat
Pupil 2: trousers
Pupil 3: mittens
Pupil 4: a scarf
Pupil 5: boots
Pupil 6: a sweater
Pupil 7: a hat …
Teacher: Thank you!
(Слайд 4)
Teacher: What season is it?
Pupil: It’s summer.
Teacher: Great! What are you wearing in summer? Remember, you say only one word!
Pupil 1: a dress
Pupil 2: sandals
Pupil 3: shorts
Pupil 4: a T-shirt
Pupil 5: a cap…
Teacher: Thank you!
Запрошуємо батьків завітати до чарівного магазину, де можна придбати будь-який одяг безкоштовно. Єдина – умова, треба назвати той одяг, який ви обрали. Якщо не пам’ятаєте слово, звертайтесь по допомогу до ваших дітей. (На дошці стікерами розміщені різні предмети одягу – вирізки з журналів)
3.4 Написання слів. Writing
Вчитель роздає учням та батькам картки з пропущеними літерами.
(Слайд 5)
Teacher: Take this card, please and write the missing letters. Who will write on the blackboard?
Один з учнів працює біля дошки.
4. Драматизація пісні “It’s my job!” Acting.
Фізкультхвилинка.
Teacher: Stand up, please. Let’s sing and do!
Teacher: Great! Applaud yourselves.
5. Speaking. Монологічне мовлення.
(Слайд 6)
Teacher: Who is this woman?
Pupil: She’s the queen of the UK.
Teacher: What’s she wearing?
Pupil: She’s wearing a hat.
Teacher: Fantastic!
Цікавий факт, що королева Великобританії ніколи не з’являється на публіці без свого оригінального капелюшка. Вона має величезну колекцію капелюшків.
(Слайд 7)
Teacher: She’s the great mother oh the UK. She’s got four children. Now retell about your mums. You’ll get magic marks – medals.
Учні розповідають про своїх мам, ким вони працюють, як виглядають та який одяг носять. Оцінки своїх розповідей отримують у вигляді медалей.
6. Experiment “The Ideal Mum”- Експеримент «Ідеальна матуся»
Teacher: Всі ви казали, що ваші матусі дуже красиві, добрі, найкращі. Давайте зробимо невеличке дослідження.
Choose one of the three pictures and roll it, like this. Put your rolls in this vase. Look the ideal mum for most of the class is…
Учні обирають з трьох малюнків ту маму, яка їм найбільш сподобалась. Скручують його та кидають у чарівну вазу. Більшість учнів обрали синій малюнок, тому що для дитини найкраща мама не та, яка добра господиня, і не та, що чарівно виглядає, а та, що поряд із своєю дитиною, яка обіймає її та цілує.
7. Summarizing. Підведення підсумків проектної роботи.
Teacher: What’s the ideal mum? (Слайд 8)
Pupils: My mum!
Teacher: You’re right, the ideal mum is your mum! Let’s say “I love you mummy!” Now hug and kiss your mums!
Заключна частина
Безумовно ця робота сподобалась учням 3 класу і була для них цікавою. Протягом уроку вони мали можливість застосувати на практиці вивчену раніше лексику в різних іграх і продемонструвати батькам чому вони навчились. Дітям дуже приємно було розповідати про своїх мам, тому що для кожної дитини його матуся найкраща. Ця сприятлива психологічна атмосфера на уроці спонукала учнів до розвитку комунікативних здібностей, а незвичайне оцінювання (вручення медалей) дало змогу зняти хвилювання і напруження під час виступів перед публікою. Звичайно, їх монологічні висловлювання ще далеко недосконалі, але ж вони тільки починають вчитися. Після випуску відеофільму вони пережили багато емоцій, подивившись на себе з іншої сторони. Батьки теж залишились задоволені нашою спільною роботою, про що свідчать їх слова подяки. Вважаю залучення батьків до спільної навчальної діяльності позитивним досвідом, це є особливо актуальним в початковій ланці, тому що батьки більш близькі до своїх дітей і мотивацією для учнів є оцінка власними батьками його умінь та навичок.
Список використаної літератури
Матеріали сайтів:
www. google.ru
http://elt.oup.com/student/incredibleenglish/level1/games/
www.cambridge.org
1