Урок- узагальнення: "Плавання водами Світового океану"

Про матеріал

Матеріали призначенні для проведення уроку наприкінці теми: "Гідросфера", передбачається використання додатків на мобільних телефонах для зчитування QR-кодів та переміщення дітей по школі під час пошуків завдань.

Перегляд файлу

Qr- Квест

Тема: Плавання водами Світового океану

Мета:

- забезпечення переносу знань і способів дій в нові умови

 -формування уявлення про води Світового океану, його значенні в освоєнні Землі людством та місце у географічній науковій картині світу;

- розвивати здатність самостійно набувати нові знання та практичні навички, стимулювати пізнавальну діяльність учнів;

- формування навичок роботи в  колективі, пошуку, аналізу та систематизації інформації.

Тип уроку: урок творчого застосування знань і вдосконалення вмінь

Обладнання: маршрутні листи, мобільні телефони з програмою для зчитування qr-кодів, ручка.  

Хід гри

 І Організаційний момент

  • Шановні учні, Ми з вами живемо у вік технологій, інтернету, гаджетів, вас називають покоління Z, але попри те, що ви діти цифрової епохи, не будемо забувати про прості речі, які нас оточують квіти, ліси, моря. Сьогодні пропоную зануритися у захоплюючу подорож Країною цікавого досвіду, царицею там є пані Географія. Щоб пізнати цікаві факти та розкрити нові горизонти знань не потрібно обов’язково виїжджати в далечінь. Ми пройдемо шлях по власній школі, знайдемо підказки  на відповіді до багатьох запитань. Тільки кмітливість, знання та злагодженість допоможуть першими прийти до фінішу та знайти Скарби знань.

(Учні поділені на 3 команди)

  • Одного разу на берег потрапила пляшка з запискою про допомогу  від моряків, які втратили судно розбившись на рифах, але при цьому вони врятували скриньку зі скарбами. Щоб допомогти їм повернутися разом зі скринькою треба виконати декілька завдань. Чи є серед вас той, хто допоміг би мені знайти скарби та людей?"

Команда 1 : «Шукачі пригод»

Девиз: « Хто шукає, той знайде»

Команда 2: «Морські вовки»

Девиз: «Шукати, боротися, знайти та не здаватися!»

Команда 3 : «Аргонавти»

Девиз: «І море починалося з краплі»

ІІ Мотивація пізнавальної діяльності

Складання пазлів на інтерактивній дошці чи друкованих з ключовими поняттями теми (Світовий океан, органічний світ, цунамі, тощо). Учні намагаються визначити тему уроку.

ІІІ Основна частина уроку-гри

  • …Отже, наш сьогоднішній квест приведе переможців до Скарбниці пані Географії!

Під час квесту ви повинні заповнити маршрутний лист, ті хто зробить це першими та максимально правильно, отримають Скарби знань!

Капітани отримують qr-код, що вказує перший КП та маршрутні листи, умова – знаходження на КП не більше 5 хвилин.

 

 

завдання

відповідь

результат

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

Успіхів!

Кожна команда отримує пазл qr-кода з підказкою першого КП.

 

IV Перевірка, аналіз і оцінка виконаних під час квесту робіт.

 

V Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

 

«Плавання Світовим океаном»

завдання

відповідь

результат

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання

 

  • Доброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…

 

Чим острів відрізняється від материка?

Назвіть найбільший острів України та вкажіть його протяжність.

 

 

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518023694.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • C:\Users\Инна\Desktop\images (1).jpgДоброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…

 

 

В яких районах Землі існує небезпека цунамі, яка може бути їх швидкість? Кому на узбережжі цунамі не страшні?

 

 

 

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518975663.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Инна\Desktop\images (1).jpg- Доброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…

 

Як течії впливають на клімат узбережжя?

Яка найбільша та одна з найзнаменитіших морських течій в світі, що бере свій початок в Атлантичному океані неподалік від екватору? Який  мандрівник відкрив цю течію та наніс її на карту?

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518976166.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Инна\Desktop\images (1).jpg- Доброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…

 

Які природні багатства морів та океанів людина використовує для своїх потреб?

Яка найбільша та найменша  риби є в Світовому океані?

 

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518975330.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Инна\Desktop\images (1).jpg- Доброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…

 

Внаслідок чого забруднюються моря та океани?

 Де і коли сталася  одна з найбільших техногенних аварій? Які були її наслідки

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518022992.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольні пункти маршруту:

 

 

 C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518021477.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518021344.jpg

 

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518021190.jpg

 

 

C:\Users\Инна\Downloads\mobizon_qrcode_1518021595.jpg

 

docx
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку