Матеріали призначенні для проведення уроку наприкінці теми: "Гідросфера", передбачається використання додатків на мобільних телефонах для зчитування QR-кодів та переміщення дітей по школі під час пошуків завдань.
Qr- Квест
Тема: Плавання водами Світового океану
Мета:
- забезпечення переносу знань і способів дій в нові умови
-формування уявлення про води Світового океану, його значенні в освоєнні Землі людством та місце у географічній науковій картині світу;
- розвивати здатність самостійно набувати нові знання та практичні навички, стимулювати пізнавальну діяльність учнів;
- формування навичок роботи в колективі, пошуку, аналізу та систематизації інформації.
Тип уроку: урок творчого застосування знань і вдосконалення вмінь
Обладнання: маршрутні листи, мобільні телефони з програмою для зчитування qr-кодів, ручка.
Хід гри
І Організаційний момент
(Учні поділені на 3 команди)
Команда 1 : «Шукачі пригод»
Девиз: « Хто шукає, той знайде»
Команда 2: «Морські вовки»
Девиз: «Шукати, боротися, знайти та не здаватися!»
Команда 3 : «Аргонавти»
Девиз: «І море починалося з краплі»
ІІ Мотивація пізнавальної діяльності
Складання пазлів на інтерактивній дошці чи друкованих з ключовими поняттями теми (Світовий океан, органічний світ, цунамі, тощо). Учні намагаються визначити тему уроку.
ІІІ Основна частина уроку-гри
Під час квесту ви повинні заповнити маршрутний лист, ті хто зробить це першими та максимально правильно, отримають Скарби знань!
Капітани отримують qr-код, що вказує перший КП та маршрутні листи, умова – знаходження на КП не більше 5 хвилин.
№ |
завдання |
відповідь |
результат |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
Успіхів!
Кожна команда отримує пазл qr-кода з підказкою першого КП.
IV Перевірка, аналіз і оцінка виконаних під час квесту робіт.
V Підведення підсумків уроку.
«Плавання Світовим океаном»
№ |
завдання |
відповідь |
результат |
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
Завдання
Чим острів відрізняється від материка?
Назвіть найбільший острів України та вкажіть його протяжність.
В яких районах Землі існує небезпека цунамі, яка може бути їх швидкість? Кому на узбережжі цунамі не страшні?
- Доброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…
Як течії впливають на клімат узбережжя?
Яка найбільша та одна з найзнаменитіших морських течій в світі, що бере свій початок в Атлантичному океані неподалік від екватору? Який мандрівник відкрив цю течію та наніс її на карту?
- Доброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…
Які природні багатства морів та океанів людина використовує для своїх потреб?
Яка найбільша та найменша риби є в Світовому океані?
- Доброго дня! Мене звуть Тарас, я буду разом з Вами подорожувати водними просторами Землі! Ось Вам питання для роздумів…
Внаслідок чого забруднюються моря та океани?
Де і коли сталася одна з найбільших техногенних аварій? Які були її наслідки
Контрольні пункти маршруту: