Урок № 1 7 клас ЩО ВИВЧАЄ ГЕОГРАФІЯ МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ.

Про матеріал
ЩО ВИВЧАЄ ГЕОГРАФІЯ МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ. Мета: -повторити вивчене в курсі 6 класу; -називають предмет вивчення курсу, його структуру, особливості побудови підручника; -Розкрити основний зміст курсу; -показати учням значення знань про природу материків, океанів, найбільш великих держав світу, материки, частини світу, океани, острови; -знайомство учнів з особливостями побудови підручника.
Перегляд файлу

Урок № 1

ЩО ВИВЧАЄ ГЕОГРАФІЯ МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ.

Мета: -повторити вивчене в курсі 6 класу;

-називають предмет вивчення курсу, його структуру, особливості побудови підручника;

-Розкрити основний зміст курсу;

-показати учням значення знань про природу материків, океанів, найбільш великих держав світу, материки, частини світу, океани, острови;

-знайомство учнів з особливостями побудови підручника.

Обладнання: фізична карта світу, малюнки 2, 3, с. 6-7 в підручнику.

 

Хід уроку

1.Оргмомент.

2. Повторення вивченого в 6 класі.

1) Перевіримо ваше вміння визначати:

об'єкти, користуючись умовними знаками;

відстані;

напрямку;

абсолютну висоту окремих точок, порівнювати схили по крутизні.

2) Перевіримо ваше вміння визначати координати, висоти і глибини:

координати: вершина Еверест, озеро Ейр, гори Аппалачі;

глибини і висоти: Бенгальська затока, Південно-Атлантичний хребет, море Фіджі, гори Тибет, Прикаспійська низовина, пустеля Сахара, Бразильське плоскогір'я.

П. Пояснення нового матеріалу.

 

Географія - наука, що зародилася на зорі розвитку людської думки. Сучасна географія - це ціла система наук. У ній виділяються дві групи - фізико-географічна і економіко-географічна.

В курсі 7 класу ми будемо продовжувати вивчення фізичної географії. Ми познайомимося з природою нашої планети. Дізнаємося, як люди відкривали і освоювали нові землі. Детальніше вивчимо властивості оболонок Землі. Ми навчимося працювати з різними географічними картами, таблицями, картинами.

2. Знайомство зі структурою підручника:

читання вголос вступної статті підручника на с. 3;

аналіз змісту на с. 173;

аналіз Додатки на с. 167.

3. Пояснення нового матеріалу.

Слово вчителя. Перше, з чим ми познайомимося, це назви і розташування частин світу, островів і материків (континентів).

Материки, або континенти, являють собою найбільші масиви суші, з усіх боків оточені водами Світового океану. Їх загальна S = 149 млн км2, або 29% земної поверхні (рис. 2 підручника, с. 6).

Материків всього шість, і за розмірами їх можна вибудувати в наступному порядку: Євразія, Африка, Північна Америка, Південна Америка, Антарктида, Австралія.

Показ учителем материків по фізичній карті світу.

Кожен материк унікальний. Вони відрізняються один від одного своєрідністю природи, географічним положенням, розмірами, конфігурацією, будовою поверхні і історією розвитку.

III. Закріплення вивченого.

I Робота з контурною картою.

Завдання 1. Використовуючи малюнок на с. 7, занесіть в контурну карту назві, площа материків.

 

Завдання 2. По ходу розповіді вчителя вкажіть частини світу.

Поняття «материк» слід відрізняти від поняття «частини світу».

Частина світла відображає історичний підхід до підрозділу суші на окремі частини. Частин світу також шість: Європа і Азія, що входять до складу одного материка - Євразія. Природного межі цею між Європою і Азією є Уральські гори.

Америка, що включає в себе два материка - Північну і Південну Америку.

Африка, Австралія і Антарктида.

2. Робота з текстом підручника і фізичною картою.

Завдання. Використовуючи текст підручника на с. 6 і фізичну карту світу, заповніть таблицю.

   

типи островів

 

приклади

 

 

IV. Домашнє завдання: вивчити § 1; вміти показувати материки, частини світу, острова на фізичній карті світу.

docx
До підручника
Географія 7 клас (Гілецький Й.Р., Чобан Р.Д., Сеньків М.І.)
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
2621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку