Розробка уроку містить не лише інформаційний матеріал, але і завдання для актуалізації опорних знань, для узагальнення і корекції знань, а також екологічні афоризми для мотиваційної частини уроку.
Тема. ЕКОЛОГІЯ ЯК НАУКА ПРО ДОВКІЛЛЯ
УРОК 1. ПРЕДМЕТ, ОБ'ЄКТ, ЗАВДАННЯ і МЕТОДИ НАУКИ ПРО ДОВКІЛЛЯ
Цілі уроку:
навчальна: розглянути історію виникнення екології як науки, визначення, предмет і завдання, основні методи екологічних досліджень;
розвиваюча: розвивати навички застосування матеріалів інших курсів та вміння систематизувати й використовувати власні знання;
виховна: виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Обладнання й матеріали: карта світу, фотографії або рисунки різних біоценозів.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Нові терміни і поняття: екологія, Геккель, моделювання. , спостереження, експеримент, емпіричні і теоретичні методи, завдання екології.
ХІД УРОКУ
Підготовка учнів до уроку.
Діагностика емоційного стану групи.
БЕСІДА
На які групи можна поділити живі організми?
Чи є людина частиною природи?
Чи може людина впливати на довкілля?
Що може вивчати екологія?
ІV.Мотивація навчальної діяльності учнів