До розіграшу
залишилось:
12 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

УРОК 2.СТРУКТУРА СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЇ ТА її МІСЦЕ В СИСТЕМІ НАУК

Про матеріал

Розробка уроку містить екоафоризми для мотивації навчання, контроль знань рекомендовано проводити в різниз формах (приведено в розробці), підсумок уроку можна провести у формі ускладненого тестового завдання типу"Знайди відповідність". На початку викладу матеріалу учні визначаються у питаннях. відповідь на які вони б хотіли почути. Вкінці уроку. при узагальнення знань за таксономією Блума, вони самі роблять висновок чи отримали відповіді на свої запитання.Це активізує навчальну діяльність учнів на протязі всього уроку.

Перегляд файлу

УРОК 2. СТРУКТУРА СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЇ ТА її МІСЦЕ В СИСТЕМІ НАУК

Цілі уроку:

Навчальна: проаналізувати структуру сучасної екології, визна­чити її місце в системі наук;

Розвиваюча: розвивати навички практичного застосування одержаних теоретич­них знань;

Виховна: виховувати розуміння впливу людини на майбутнє всієї планети.

Обладнання й матеріали: карта світу, фотографії або рисунки різних біо­ценозів.

Тип уроку: комбінований з використанням інтерактивних методів.

Нові терміни і поняття: син­екологія, демекологія, аутекологія, соціальна екологія, прикладна екологія.

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний етап

Підготовка учнів до уроку.

Діагностика емоційного стану групи.

  1.        Повторення знань і актуалізація опорних знань

ЗАХИСТИ КОНСПЕКТ.

Постав запитання другу…(взаємоопитування)

Індивідуальне опитування за навігатором знань.

Фронтальне опитування..

Визнач вірні твердження

1. У ході спостереження до­слідник лише реєструє хід природних процесів, не втручаючись у нього.

2. У ході експерименту дослідник активно втручається у природні процеси

3. У разі теоретичних методів дослідження вчені працюють з об'єктом до­слідження безпосередньо

4. Моделювання широко використовується в тих ситуаціях, коли проведення реального експерименту можливе

5. Сучасна екологія не вивчає взаємодію людини й біосфери, суспільного виробництва з навко­лишнім середовищем.

6. Єдиним завдань екології є пошук шляхів оптимізації вза­ємин між людиною, з одного боку, й окремими видами та популяціями, екосис­темами — з другого

7. Екологія вивчає вплив факторів зовнішнього середовища на особини, по­пуляції, на людину

8. Термін «екологія» запропонував німецький учений Е. Геккель 1866 року

Пригадайте!

  1. Що таке біосфера?
  2. Що вивчає екологія?
  3. Які завдання стоять перед екологією сьогодні?
  4. З якими науками вона тісно взаємозв’язана?
  5. Хто автор терміну «екологія»?
  6. Чим пояснюється виникнення цієї науки?
  7. Які методи досліджень використовують в екології?

 

  1.       Мотивація навчальної діяльності учнів

 https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/ffa/1/16/1f32a.png

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
12 лютого
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку