Урок 1 клас.. Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.

Про матеріал
Тема тижня. Наш клас Тема дня. Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Мета: 1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури. 2. Навчити різновидів бігу 3. Ознайомити з правилами рухливих ігор 4. Ознайомити з поняттям «фітнес», пояснити його мету та завдання 5. Розвивати координацію рухливими іграми 6. Формувати правильну поставу з-за допомогою фітнесу 7. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри. 8. Виховувати здоровий спосіб життя
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                 Фізкультура  1  клас

 

Тема тижня. Наш клас

Тема дня. Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки

під час рухливих ігор та естафет.

Мета:

  1. Ознайомити учнів з правилами безпеки на уроках фізичної культури.
  2. Навчити різновидів бігу
  3. Ознайомити з правилами рухливих ігор
  4. Ознайомити з поняттям «фітнес», пояснити його мету та завдання
  5. Розвивати координацію рухливими іграми
  6. Формувати правильну поставу з-за допомогою фітнесу
  7. Розвивати командну роботу з-за допомогою рухливої гри.
  8. Виховувати здоровий спосіб життя

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння команд, терміноголічного апарату предмета; спілкування під час рухливих ігор;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом формування здорового способу життя та інтересу до спорту.

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом розуміння важливості фізичних вправ для організму.

Очікувані результати:

  • з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.
  • бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.
  • ставиться з повагою до інших осіб.
  • підтримує та приймає інших.
  • розповідає про правильну поставу.
  • вказує на ті предмети, які корисні для здоров’я.
  • виконує вправи для формування правильної постави.

Обладнання: свисток, спортивний інвентар, ілюстративний та роздатковий

матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

Частини уроку

Зміст уроку

Дозува-ння

Організаційно-методичні вказівки

Для творчості учителя

Підготовча частина (10 хв)

Організаційний момент

Шикування в одну шеренгу, перешикування

15 с

Перевірка спортивної форми

 

Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні ми з вами дізнаємосяпро новий вид спорту – фітнес.
  • Давайте спробуємо сказати, що це може бути таке.

Метод «Мозковий штурм» генерування різноманітних ідей і висловів

Ознайомлення із завданнями уроку.

Проведення інструктажу з техніки безпеки

Правила безпеки на уроках фізичної культури. Заходити до спортивної зали тільки з дозволу вчителя і тільки в години, передбачені навчальним розкладом, у спортивній формі. У спортивній і тренувальній залах учням заборонено користуватися спортивним обладнанням, гімнастичними снарядами та іншим спортивним інвентарем без дозволу вчителя. На робочому місці (спортивна зала, тренажерна зала, спортивний майданчик на відкритому повітрі) не повинно бути предметів, що не пов’язані з виконанням відповідної роботи.

Розподіл по порядку.

Розподіл на 1—2

Вимірювання ЧСС

1 хв

 

 

Комплекс ранкової гімнастики

Ходьба з переходом на біг

1,5—

2 хв

Стежити за диханням

 

Ходьба з виконанням на кожен крок рухів руками:

1 — уперед;

2 — уверх;

3 — у сторони;

4 — униз

6—8 р.

Дотримувати безпечної дистанції

 

Ходьба з випадами і рухами руками

1 — випад правою, праву руку назад, ліву дугою вперед — уверх, ривок обома назад; 2 — випад лівою, дугами вперед змінити положення рук

8—12 р.

Середня інтенсивність виконання вправ

 

В. п.— широка стійка обличчям до центра. 1—3 — пружні нахили вперед, поступово збільшуючи амплітуду рухів і торкаючись долонями землі; 4 — випрямитися з поворотом кругом на правій у в. п. спиною до центра; 5—8 — те саме і, випрямляючись, поворот кругом на лівій нозі

8—10 р.

Коліна не згинати

 

Ходьба в повільному темпі, виконуючи однойменні повороти тулуба ліворуч і з вільними маховими рухами рук убік повороту

16—

20 р.

Дотримувати безпечної дистанції

 

Почергові стрибки з ноги на ногу, високо піднімаючи стегно, з просуванням уперед, руки

на пояс

Вправи на відновлення дихання.

3—4 серії по 10—12 р.

Стрибки чергувати з ходьбою

 

Основна частина (20 хв)

Різновиди бігу.

Дитячий фітнес.

Правила безпечної поведінки  під час рухливих ігор та естафет.

Естафети з м’ячем

18 хв

Стежити за технікою виконання

 

Вправи на відновлення дихання.

2 хв

 

 

Заключна частина

(5 хв)

Комплекс вправ для формування правильної постави

1. В. п.— стоячи, стопи паралельні на ширині плечей, руки на поясі. Перекат з п’яти на носок.

2. В. п.— о. с. Напівприсідання і присідання на носках, руки в сторони, уверх, уперед.

3. В. п.— стоячи, ноги на ширині плечей, ліву руку підняти вгору, праву відвести якомога далі назад — у сторону. Згинаючи ноги в колінах, нібито виконуючи напівприсід, схрестити руки попереду. Повторити вправу, піднявши вгору праву руку і відвівши назад, убік ліву

Вимірювання ЧСС

4 хв

Дихання вільне, рівномірне. Не сутулитися, усі вправи виконувати в спокійному темпі, без затримань дихання. Кожну вправу виконують 4—5 р., згодом кількість повторень поступово збільшувати до 10—12 р.

 

Підбиття підсумків

1 хв

 

 

Умовні скорочення: ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; ЗСЖ — здоровий спосіб життя; СМГ — спеціальна медична група; в. п.— вихідне положення; о. с.— основна стійка. ЧСС – частота серцевих скорочень.

 

Дитячий фітнес – спортивні тренування для дітей у віці від 3-х до 12 років, фізичні навантаження яких спрямовані на правильний і гармонічний розвиток дитячого організму.

Дитячий фітнес: переваги та недоліки

Дитячий фітнес: переваги та недоліки

Період інтенсивного психічного і фізичного розвитку дітей припадає на вік від народження і до п’яти-шести років. Саме ці перші роки життя дитини найбільш важливі для подальшого становлення гармонійної особистості. Потрібно докласти всі сили, щоб вчасно виявити і розвинути в дитині її потенційні можливості. Рухова активність, як і інтелектуальний розвиток, має величезний вплив на всебічний розвиток маляти.

Що таке дитячий фітнес

Дитячий фітнес – це рухливі ігри, спортивні заняття, заняття з різними предметами, а також заняття, що сприяють розвитку дрібної моторики у дітей. Щоб були хороші результати від занять дитячим фітнесом, необхідно займатися з малям не менше трьох разів на тиждень. Давно відомо, що спорт дисциплінує, розвиває впевненість дитини в собі, тому заняття фітнесом підуть на користь малюкам самого різного складу характеру. Пасивні діти навчаться виявляти активність і піднімати свій життєвий тонус; гіперактивні діти зможуть навчитися регулювати емоційні сплески; примхливі вчаться відчувати своє власне тіло, а також по-іншому проявляти себе.

Напрями дитячого фітнесу

Один з напрямів дитячого фітнесу – звіроробіка. Це весела і цікава аеробіка, яка вчить дітей наслідувати рухи тварин. Малюкам дуже подобаються заняття, які не тільки розвивають гнучкість, координацію рухів, але також розвивають уяву і фантазію. Логоаеробіка поєднує в собі фізичні вправи і вимову окремих звуків і чотиривіршів. Вона не тільки розвиває координацію рухів, але також сприяє розвитку мови дитини. “Крок за кроком” – один з напрямів дитячого фітнесу, який дозволяє дітям освоювати навички рівноваги, навчає правильній ходьбі, а також розвиває дрібну моторику. Фітбол – це гімнастика, яка виконується за допомогою великих різнокольорових м’ячів і сприяє розвитку опорно-рухового апарату дитини. Дитяча йога благотворно впливає на психоемоційний стан дитини і дуже корисна для малюків непосидющих і гіперактивних, допомагає малюкові навчитися стриманості.

Дитячий фітнес і його вплив на здоров’я

Дитячий фітнес не просто забавне проведення часу дитини, він допомагає вирішити важливі завдання, пов’язані зі здоров’ям. Він сприяє підвищенню опірності організму дитини до захворювань, зміцнює опорно-рухову систему, допомагає формуванню правильної постави і перешкоджає розвитку плоскостопості. Крім цього, дитячий фітнес підвищує функціональні можливості вегетативної системи, покращує обмін речовин, підвищує фізичні здібності і витривалість організму малюка. Переваги дитячого фітнесу очевидні, оскільки він сприяє не тільки поліпшенню здоров’я, а й розвитку гармонійної особистості, а також прищеплює любов до спорту і підвищує стійкість до психологічних стресів.

 

Веселі естафети

(1 клас) 

 

Мета: Дати дітям продемонструвати свої спортивні вміння. Розвивати фізичні якості під час проведення естафет. Викликати прагнення активно діяти і перемагати. Виховувати бажання займатись фізкультурою. 
Обладнання: 3 фітбола, 3 м’яча, 3 обруча, 6 прапорців, 1 кошик, 30 стрічок. 

Програма 
Виконання ЗРВ під аудіо запис. 
Діти розділені на три команди: «Червоні», «Жовті », «Зелені». Привітання команд. 

І естафета. «Стрибунці» 
Діти стоять в колоні один за одним. Перші гравці сідають на фітбол і по сигналу стрибають до орієнтира, огинають його та повертаються до своєї команди… Перемагає команда, яка швидше справилась. (Повторити 2р) 

ІІ естафета. «М’яч капітану» 
Спереду на відстані 3 метрів від кожної команди стоїть капітан з м’ячем. По сигналу капітан по черзі кидає м’яч кожному гравцеві команди і ловить від нього. Гравець, який віддав м’яч капітану, біжить в кінець колони. (так поки команда не вишикується знову) Перемагає команда, яка швидше справилась. (Повторити 2-3р) 

ІІІ естафета. «Зміни прапорець» 
Спереду на відстані 8 метрів від кожної команди стоїть лава на, якій покладені червоні прапорці. По сигналу перший гравець із жовтим прапорцем біжить до лави, міняє на червоний та повертається до своєї команди. Слідуючий біжить до лави і міняє червоний прапорець на жовтий … Перемагає команда, яка швидше справилась. (Повторити 2р) 

Конкурс капітанів «Влучний кидок» 
Спереду на відстані 3-4 метрів від капітана стоїть кошик. Капітанам дається три спроби, щоб влучити м’ячем у кошик. Перемагає капітан, який влучить три рази. 

ІVестафета. «Хто більше назбирає стрічок» 
По залу, заздалегідь, зав’язано по 10 стрічок червоного, рожевого, голубого кольорів. Командам потрібно за 30 секунд знайти всі стрічки. 

V естафета. «Передача м’яча над головою» 
Діти стоять в колоні один за одним. Капітани тримають м’яч над головою, по сигналу вони починають передавати його над головою іншому гравцю і так до останнього. Останній гравець біжить вперед, стає першим і знову передає м’яч. Грають поки команда не вишикується, як на початку. Перемагає команда, яка швидше справилась. (Повторити 2-3р) 
Підведення підсумків, нагорода переможців.

 

 

1

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
3808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку