Дата:
План-конспект №4
Тема: Волейбол
Мета: 1. Виховувати у учнів любов до спортивних занять і бажання формувати красоту свого тіла.
2. Навчити учнів техніці основних елементів гри у волейболу.
3. Сприяти вихованню морально волівих якостей; духу команди, цілеспрямованості, витримці тощо.
Завдання: 1. Навчити нападаючому удару.
2. Повторити передачі у нападі.
3. Дати поняття передачі у захисті.
4. Сприяти розвитку рухових якостей, пругкості, координації рухів, швидкісно-силовим, витривалості, сили.
Дата:
Тема: Волейбол
Мета: 1. Виховувати у учнів любов до спортивних занять і бажання формувати красоту свого тіла.
2. Навчити учнів техніці основних елементів гри у волейболу.
3. Сприяти вихованню морально волівих якостей; духу команди, цілеспрямованості, витримці тощо.
Завдання: 1. Навчити нападаючому удару.
2. Повторити передачі у нападі.
3. Дати поняття передачі у захисті.
4. Сприяти розвитку рухових якостей, пругкості, координації рухів, швидкісно-силовим, витривалості, сили.
Інвентар: Волейбольні м’ячі, секундомір, свисток, гімнастичні лави, 2 мати гімнастичні, скакалки, магнітофон.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
МОВ |
І |
Підготовча частина |
10-13 хв. |
|
1 |
Вхід до спортзалу |
|
У колону по 1 |
2 |
Шикування в одну шеренгу, рапорт привітання Т.В. “Правильність харчування школяра” |
0,5-1 хв.
1 хв. |
Рівняння, стежити за поставою та зовнішнім виглядом |
3 |
Розходитися на перший-другий |
|
|
4 |
Ходьба: звичайна; на носках; на п’ятах у напівприсіді, звичайна |
1 хв.
|
Звернути увагу на поставу
|
5 |
Біг в заданому темпі зі зміною по свистку
1 св-к – в повільному темпі 2 св-к – в середньому темпі 3 св-к – в швидкому темпі 4 св-к – в повільному темпі |
40 сек. 30 сек. 20 сек. 30 сек. |
Звернути увагу на утримання дистанції – 1,5-2 м.
Рівний крок Коротко і частіше Звичайний крок |
6 |
Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі: 1-2 руки догори; 3-4 руки вниз. |
|
Вдих Видих |
7 |
Організуючі вправи: роздача скакалок і шикування в парах обличчям один до одного з дистанцією один шаг і з інтервалом 1,5-2 м |
30-20 см. |
Правила безпеки при користуванні скакалкою |
8 |
Вправи З.Р. в парах зі скакалкою, стрибки на скакалках |
6-7 хв. |
Скакалка складена в чотири рази |
9 |
Ходьба на місті: вправи на відновлення дихання в русі: 1-2 руки догори; 3-4 руки вниз. |
|
Вдих Видих |
10 |
Заміряти ЧСС за 10 сек. |
|
|
ІІ |
Основна частина |
25-30 хв. |
|
1 |
Види переваг у нападі: а) Пошукова передача м’яча через сітку при боковому пересуванні гравців;
б) Передача м’яча через сітку з різних зон передньої лінії;
в) Потокова передача м’яча через сітку при боковому пересуванні гравців;
г) Передача м’яча назад за головою біля сітки;
д) Передача м’яча з поворотом до гравців зон передньої лінії.
|
10 хв. 3-4 р.
3-4 р.
3-4 р.
3-4 р.
3-4 р. |
Учні шикуються у колону по одному вдовж лицьової лінії гравець 1, пересуваючись у вздовж сітки почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.
Гравці стають у колони по одному з обох боків сітки. Гравець 1 спрямовує м’яч через сітку гравцеві 5 і пересувається вправо для прийому м’яча від допоміжного гравця. Спрямувавши м’яч назад, він перебігає в протилежну колону, стаючи за гравцем 8. те саме робить гравець 5.
Учнів шикують у колону по одному вдовж лицьової лінії. Гравець 1, пересуваючись у вздовж майданчика, почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.
Гравці шикуються у колони по одному в зоні 6. учні послідовно виконують передачу назад за голову біля сітки.
Гравець 1, передавши м’яч у зону 2, пересувається до сітки, отримує м’яч від допоміжного гравця і передавши його назад, пересувається в зону 5 для зустрічі м’яча із зон 4. потім він передає м’яч назад і стає в кінець колони. |
2. |
Навчання нападаючого удару 1. Удари об підлогу або об стінку. 2. Розбіг, стрибок, удар, приземлення (імітаційні вправи).
3. Виконання нападаючого удару після власного підкидання м’яча з різних зон.
4. Виконання нападаючого удару після передачі м’яча гравцем зони 3.
5. Акробатичні вправи – падіння, ку вирки вперед-назад.
|
10-15 хв. 10 р. 6 р.
3-4 р.
3-4 р. |
Гравців вишукують вздовж лицьової лінії, одна перша шеренга виконує нападаючий удар з власного підкидання м’яча, друга шеренга ловить м’яч і виконує теж саме.
Гравці розташовуються вздовж лицьових ліній. Гравець із зони 3 передає м’яч в зону 2. перші гравці із зони 1 і зони 5 виконують розбіг, стрибок і удар по м’ячу, допоміжний гравець передає м’яч у зону 3. |
ІІІ |
Заключна частина |
3 хв. |
|
1 |
Шикування в одну шеренгу |
20 сек. |
Звернути увагу |
2 |
Вправи на відновлення дихання |
30 сек. |
|
3 |
Заміри ЧСС за 10 сек. |
20 сек. |
|
4 |
Підведення підсумків уроку |
40 сек. |
|
5 |
Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу |
40 сек. |
|