Урок №4: Волейбол 8 клас

Про матеріал

Дата:

План-конспект №4

Тема: Волейбол

Мета: 1. Виховувати у учнів любов до спортивних занять і бажання формувати красоту свого тіла.

2. Навчити учнів техніці основних елементів гри у волейболу.

3. Сприяти вихованню морально волівих якостей; духу команди, цілеспрямованості, витримці тощо.

Завдання: 1. Навчити нападаючому удару.

2. Повторити передачі у нападі.

3. Дати поняття передачі у захисті.

4. Сприяти розвитку рухових якостей, пругкості, координації рухів, швидкісно-силовим, витривалості, сили.

Перегляд файлу

Дата:

 

План-конспект №4

Тема:  Волейбол

 

Мета:  1. Виховувати у учнів любов до спортивних занять і бажання формувати красоту свого тіла.

2. Навчити учнів техніці  основних елементів гри у волейболу.

3. Сприяти вихованню морально волівих якостей; духу команди, цілеспрямованості, витримці тощо.

 

Завдання: 1. Навчити нападаючому удару.

2. Повторити передачі у нападі.

3. Дати поняття передачі у захисті.

4. Сприяти розвитку рухових якостей, пругкості, координації рухів, швидкісно-силовим, витривалості, сили.

 

Інвентар: Волейбольні м’ячі, секундомір, свисток, гімнастичні лави, 2 мати гімнастичні, скакалки, магнітофон.

 

 

Зміст уроку

Дозування

МОВ

І

Підготовча частина

10-13 хв.

 

1

Вхід до спортзалу

 

У колону по 1

2

Шикування в одну шеренгу, рапорт привітання

Т.В. “Правильність харчування школяра”

0,5-1 хв.

 

1 хв.

Рівняння, стежити за поставою та зовнішнім виглядом

3

Розходитися на перший-другий

 

 

4

Ходьба: звичайна; на носках; на п’ятах у напівприсіді, звичайна

1 хв.

 

Звернути увагу на поставу

 

5

Біг в заданому темпі зі зміною по свистку

 

1 св-к – в повільному темпі

2 св-к – в середньому темпі

3 св-к – в швидкому темпі

4 св-к – в повільному темпі

 

 

40 сек.

30 сек.

20 сек.

30 сек.

Звернути увагу на утримання дистанції – 1,5-2 м.

 

Рівний крок

Коротко і частіше

Звичайний крок

6

Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі:

1-2 руки догори;

3-4 руки вниз.

 

 

 

Вдих

Видих

7

Організуючі вправи: роздача скакалок і шикування в парах обличчям один до одного з дистанцією один шаг і з інтервалом 1,5-2 м

30-20 см.

Правила безпеки при користуванні скакалкою

8

Вправи З.Р. в парах зі скакалкою, стрибки на скакалках 

6-7 хв.

Скакалка складена в чотири рази

9

Ходьба на місті: вправи на відновлення дихання в русі:

1-2 руки догори;

3-4 руки вниз.

 

 

 

Вдих

Видих

10

Заміряти ЧСС за 10 сек.

 

 

ІІ

Основна частина

25-30 хв.

 

1

Види переваг у нападі:

а) Пошукова передача м’яча через сітку при боковому пересуванні гравців;

 

 

 

 

 

 

 

 

б) Передача м’яча через сітку з різних зон передньої лінії;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Потокова передача м’яча через сітку при боковому пересуванні гравців;

 

 

 

 

 

 

 

г) Передача м’яча назад за головою біля сітки;

 

 

 

 

 

 

 

д) Передача м’яча з поворотом до гравців зон передньої лінії.

 

 

 

10 хв.

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

Учні шикуються у колону по одному вдовж лицьової лінії гравець 1, пересуваючись у вздовж сітки почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.

 

 

Гравці стають у колони по одному з обох боків сітки. Гравець 1 спрямовує м’яч через сітку гравцеві 5 і пересувається вправо для прийому м’яча від допоміжного гравця. Спрямувавши м’яч назад, він перебігає в протилежну колону, стаючи за гравцем 8. те саме робить гравець 5.

 

Учнів шикують у колону по одному вдовж лицьової лінії. Гравець 1, пересуваючись у вздовж майданчика, почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.

 

Гравці шикуються у колони по одному в зоні 6. учні послідовно виконують передачу назад за голову біля сітки.

 

 

 

 

 

Гравець 1, передавши м’яч у зону 2, пересувається до сітки, отримує м’яч від допоміжного гравця і передавши його назад, пересувається в зону 5 для зустрічі м’яча із зон 4. потім він передає м’яч назад і стає в кінець колони.

 

2.

 

Навчання нападаючого удару

1. Удари об підлогу або об стінку.

2. Розбіг, стрибок, удар, приземлення (імітаційні вправи).

 

3. Виконання нападаючого удару після власного підкидання м’яча з різних зон.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Виконання нападаючого удару після передачі м’яча гравцем зони 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Акробатичні вправи – падіння, ку вирки вперед-назад.

 

 

10-15 хв.

10 р.

6 р.

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

 

 

Гравців вишукують вздовж лицьової лінії, одна перша шеренга виконує нападаючий удар з власного підкидання м’яча, друга шеренга ловить м’яч і виконує теж саме.

 

 

 

 

 

 

 

Гравці розташовуються вздовж лицьових ліній. Гравець із зони 3 передає м’яч в зону 2. перші гравці із зони 1 і зони 5 виконують розбіг, стрибок і удар по м’ячу, допоміжний гравець передає м’яч у зону 3.

ІІІ

Заключна частина

3 хв.

 

1

Шикування в одну шеренгу

20 сек.

Звернути увагу

2

Вправи на відновлення дихання

30 сек.

 

3

Заміри ЧСС за 10 сек.

20 сек.

 

4

Підведення підсумків уроку

40 сек.

 

5

Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу

40 сек.

 

 

 

doc
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку