Урок №12 - 17.05.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» В створенні конспекту уроку приймала участь Пономаренко Марія Вікторівна Вихователь у ДНЗ №18 (ясла-садок комбінованого типу), м. Сміла, Черкаської області |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Одяг учнів: костюм козака або його елементи. Одяг учителя: костюм козака. Тема: Сюжетно-рольовий урок – Козаки - посвята у козацтво, змагання козаків на хорті. Розминка: «Козацькому роду нема переводу», «Який ти козак», «Ми з України». Комплекс спеціальних вправ: маятник, надувні кульки, тренувальні кільця, дев'ятка. Вправа №1 - «Стрибки в мішках та/або двійні штани». Вправа №2 - «Метання спису». Тренінгові вправи: Пісні - Ой у лузі червона калина. Вправа №3 - «Перетягування канату». Вправа №4 - «Козацька каша». Ментальні вправи: Перкусія з ложками. Релаксація: Булава та козацька каша.
|
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута в центрі. Вчитель - отаман. учні козаки. Він розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. Вчитель: Сьогодні козак - не той, хто одягнений у вишиванку й шаровари. Козак - це передовсім воїн за духом, і воюватиме він тільки за честь і свободу. ШЛЯХЕТНІСТЬ, МУДРІСТЬ, ВІДВАГА – три основні прикмети козака: шляхетного не підкупиш, мудрого не обдуриш, мужнього не залякаєш! Урочиста посвята у козацтво під музику козацького маршу. Коли промовлять разом - тримають кулак на грудях. Коли промовляють діти - удар кулаком по грудях. |
|
Разом: Козаком я хочу стати, Славу й волю здобувати! Вчитель: Любо, браття! Діти: ЛЮБО! Р: Сильними буду та завязтим! Слабших - вправно захищати. В: Любо, браття! Д: ЛЮБО! Р: Братів козаків поважати Батьків клянуся шанувати В: Любо, браття! Д: ЛЮБО! Р: За Дніпро, за славний рід, Хай почує це весь світ! В: Любо, браття! Д: ЛЮБО! Після цього зробити урочистий марш (музика продовжується) Козаки змагались на хорті та показували свою силу та вправність тож давайте покажемо хто з нас найспритніший, виконуємо гру Бій козаків. Навколо парашута Гравців ділять на дві команди, і вони стають у дві шеренги біля кола одна навпроти одної. Капітани посилають по одному гравцю зі своїх команд у коло. Кожен із цих гравців стає на одну ногу (другу підіймає), руки кладе за спину. За сигналом починають виштовхувати плечем і тулубом один одного з кола, причому намагаються не оступитись. Кому це вдається, стає переможцем і виграє одне очко для своєї команди. Гра триває доти, поки всі не побувають у колі. Виграє команда, гравці якої більше разів були переможцями. Якщо учасник, який перебуває в колі, стає на обидві ноги, його вважають переможеним. Якщо ж під час виштовхування обидва гравці вийдуть з кола, перемога нікому не присуджується, а на їхнє місце стає наступна пара. Під час поєдинку не дозволяється забирати руку з-за спини. Цю гру можна проводити й без розподілу на команди. Гравці за бажанням виходять в середину кола на змагання. Переможець залишається, а проти нього виходить новий гравець, який бажає помірятися силою. Потрібно стежити за правилами гри. Гравцям забороняється виштовхувати один одного руками. Гра сприяє розвитку сил, спритності, кмітливості, здатності до самооцінки, вміння оцінювати сили товаришів, а також вчить наполегливості у досягненні мети. |
||||
2. |
Танцювальна руханка
|
5 |
Учні повторюють рухи, які на відео |
||
|
Руханка "Козацькому роду нема переводу"
|
Руханка - "Який ти козак"
|
Руханка "Ми з України"
|
||
3. |
Комплекс спеціальних вправ |
5 |
Використовуємо інвентар Слаломні стійкі, бар'єри 3 висоти, кільця тренувальні двох видів, координаційні драбини, гімнастичні палки, м’які блоки, кольорові стрічки з кульками. |
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені слаломні стійкі, бар'єри 3 висоти, кільця тренувальні двох видів, координаційні драбини, гімнастичні палки, м’які блоки, кольорові стрічки з кульками - діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням.
|
||
4. |
Вправа №1. Естафета Стрибки в мішках та/або двійні штани. |
5 |
Учні в двох командах стрибають в мішках по черзі та передають естафету. |
|
|
||
5. |
Вправа №2. Метання спису. |
5 |
Учні в двох командах беруть спис (гімнастична палка) та виконують метання в ціль. |
|
|
||
6. |
Вправа №3. Ой у лузі червона калина. |
5 |
Учні сідають навколо парашуту у кожного картка з кублетом пісні |
|
|
|
та по черзі співають інші допомагають співом. |
|
|
|
|
7. |
Вправа №4. Перетягування канату. |
4 |
Учні в двох командах перетягують канат. |
|
|
||
8. |
Вправа №5. Козацька каша.
|
3 |
Учні стоять в двох командах напроти каструлі, по команді переносять ложками різні дрібні деталі в них. |
|
|
||
9. |
Перкусія з ложками під музику Ой у лузі червона калина
|
2 |
Учні силячи в колі беруть ложки та повторюють за вчителем. |
10. |
Рефлексія «Булава». |
1 |
Сидячи в колі передаючи Булаву проговорюють рефлексію уроку |
||
|
|
||||
11. |
Вчитель ви вправно впорались з випробуваннями та зробили кашу козацьку, достає казан з кашою (яка була заздалегідь приготовлена) та учні всі разом ложками пробують кашу та забирають казан до класу. |
||||
12. |
Нагородження учнів відзнаками за урок.
|
||||
|
|
|
|||