Урок №13 - 24.05.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Тема: Цікава фізкультура, Привітання, вправа «Кольоровий настрій», Шумовий оркестр, Кольорові наліпки. Розминка: руханка з фітболами та Pound Fitness. Комплекс спеціальних вправ: учні самі створюють полосу перепон з різного інвентарю. Вправи з інвентарем: Ігровий парашут «Сир» та «Веселка». Тренінгові вправи: Кольорові пакетики. Рухливі ігри та або естафети: Ігрова карусель з використанням: Дженга, стаканчики, кубики, тетріс, геоборд, знайди монстріків, стільчики, ковпачки, асоціативні карти, пазли тощо. Ментальні вправи: Сухий басейн. Релаксація: Вправа «Фонтан». |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку з кола «Єднання», тема «Цікава фізкультура» |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута. Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. Тема: Цікава фізкультура 1.Привітання. - Коли ми, українці, вітаємося, то зичимо здоров´я, хорошого настрою один одному. Тож, дітки ,подаруємо собі життєвої енергії, щастя, радості! Я говорю по черзі привітання, а ті з вас, хто може віднести себе до вказаних категорій людей, відповідають : «Добрий день!». В кінці «Добрий день!» говоримо всі разом: - «Добрий день, веселі!» - «Добрий день, успішні! - «Добрий день, здорові!» - «Добрий день, щасливі!» - «Добрий день, веселі, успішні, здорові, щасливі!»
|
|
- Давайте розпочнемо наш день з теплих слів, з такого девізу Нові, творчі ідеї та натхнення, Цікаві ігри, руханки, релакс. Критичне мислення, завдання нестандартні- Все розвиває, надихає нас! Успішно, впевнено, маленькими кроками ми пройдемо та подолаєм страх, Бо точно знаєм, що "Цікава фізкультура" підніме настрій, об'єднає нас!!! (Автор вірша Сапецька Галина педагог Комунального закладу "Харківський ліцей №85 Харківської міської ради".) 2. Діагностична вправа. «Кольоровий настрій». - Прислухайтесь до себе. Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу? Чому? Якого кольору ви уявляєте свій настрій?
Доторкнетесь до того кольора який відповідає вашому настрою. 3. Групове заняття. Вправа «Яскравий настрій». - Закриваємо оченята та уявляємо себе десь на зеленому полі, де шовкова травичка, де чуємо спів пташок, де виграє сонечко. Які почуття виникли, які асоціації з’явились? життя гармонія природа надія ЗЕЛЕНИЙ процвітання росте цвіте розвивається Учні торкаються зеленого кольору і уявляють, що вони, наприклад, на зеленій галявині, тримаючи в руці зелений листочок, вони уявляють себе ним. Діти розповідають про свої відчуття. Розповідь вчителя про те як він бачить Цікаву фізкультуру та показує логотипи. Українська федерація «Спорт заради розвитку» її логотип намальований в колі яке означає Єднання, в центрі зеленим кольором наша Україна. Проговорюємо зелений колір, навколо неї 5 зображень, які символізують п'ять різних частин світу синій — Океанія (Австралія), чорний — Африка, червоний — Америка, жовтий — Азія, зелений — Європа, вони зображені у вигляді людини які підтримують та допомагають нашій країні і разом з міжнародною спільнотою ми переможем і наша Україна розквітне та відбудується. Ми не одні з нами весь світ. |
|
Під час уроку учитель надає наліпки учням які проявляють активність та стараються. |
|||
2. |
Танцювальна руханка |
5 |
Включаємо відео та повторюємо руханка з фітболами дивлячись на проектор половина дітей друга половина робить Паунд фітнес разом з вчителем потім міняємось локаціями. |
|
|
Локація №1. Вправи з фітбола |
ми. |
|
Локація №2. Паунд фітнес. Комплакс вправ виконуємо за |
|
|
|
дем |
онстрацією вчителя під музичний супровід |
|
|
|
||
3. |
Комплект спеціальних вправ |
5 |
Весь інвентар складений лежить в куточку учні по команді самі створюють полосу перепон із запропонованого інвентарю
|
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені слаломні стійкі, бар'єри 3 висоти, кільця тренувальні двох видів, фішки, канат з акванудлс - діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням.
|
||
4. |
Вправи з інвентарем |
7 |
Учні об’єднуються в дві команди спочатку використовують ігровий парашут «Сир» потім «Веселку». |
|
Ігровий парашут сир робимо такі вправи: Учні по двоє тримають два ігрових парашутів по команді учні пробігають та пролазять через нього та повертаються у свою команду. Після цього дві команди беруть ігровий парашут «Веселка» та виконують вправи як із класичним парашутом. |
||
5. |
Тренінгові та інтерактивні вправи |
4 |
Використовуємо кольорові пакетики, стаємо в коло та починаємо надувати над собою та утримувати над головою. |
|
|
||
6. |
Рухливі ігри та або естафети - Ігрова карусель. (Кубіки, дженга, стаканчики, домино тощо). |
10 |
Учні сідають на ігровий парашут навколо нього на кожному секторі приготовлено завдання. |
|
|
|
По команді учні починають його виконувати за сигналом вчителя вони відходять на крок назад та виконують фізичну вправу, потім продовжують та переходять на сектор по часовій стрілки до нового ігрового завдання. |
|
|
||
7. |
Ментальні вправи: Сухий басейн. |
2 |
Робимо сухий басейн в центрі парашута та виконуємо завдання. |
|
|
||
8. |
Релаксація. Вправа «Фонтан». |
2 |
Учні беруть пляшки з водою та по команді бризкають над собою всі разом та обливають один одного. |
|
|
||
9. |
Нагородження дипломами та відзнаками, рахуємо кількість наліпок.
|