Урок 13: Тематичне оцінювання. Контроль навчальних досягнень з теми «Електростатика».

Про матеріал

Обираючи ту чи іншу форму проведення уроку, кожен вчитель

керується якимись своїми професійними і особистісними принципами. Длямене важливо знайти таку форму уроку, яка б, крім того, щоб виконувала пізнавальну задачу, могла б:

-задіяти на уроці всю групу;

-в повній мірі враховувати вікові особливості учнів;

-враховувала б мої особистісні якості: темперамент, готовність до імпровізації, творчості.Я розробила 14 уроків з розділу «Електричне поле»В даній роботі розглянула особливості вивчення розділу « Електричне поле», пропоную розробку 13 уроку даного розділу.

Перегляд файлу

Урок 13: Тематичне оцінювання. Контроль навчальних досягнень з теми «Електростатика».

Мета: дидактична: перевірити рівень знань та умінь учнів з теми  «Електростатика». Удосконалювати знання учнів, набуті в процесі вивчення  законів електростатики. Формувати вміння застосовувати знання на практиці та навички  розв’язування задач, сприяти осмисленому застосуванню знань на практиці.

Розвивальна: розвивати логічне  та критичне мислення

Виховна: виховувати увагу, працелюбність учнів вміння зосереджуватись на головному, раціонально використовувати час формувати активну особисобистість, впевненість в своїх силах, через створення ситуації успіху. Виховувати уміння працювати самостійно

Методи та прийоми: прийоми «дерево знань», «коментар», психологічна розминка.

Прилади і матеріали: завдання 4-х рівнів складності у шести варіантах .

Тип уроку: урок контролю та перевірки знань.

Не складати плану - значить

запланувати власну поразку.

 Б.Франклін

 

Хід уроку

1.Організаційний момент.

Прийом « привітайся з учителем» Учні, які виконали завдання відкривають зошити, хто не виконав – зошити закриті.

2.Мотивація навчальної діяльності.

Прийом «психологічна розминка». Прочитаємо епіграф до сьогоднішнього уроку. Подумайте, як слова одного із дослідників електричних явищ, можуть допомогти вам долати труднощі та ефективно виконувати завдання. При розв’язанні задач потрібно завжди складати певний порядок дій - алгоритм. На уроці – контрольна робота. Бажаю написати успішно.

3. Оголошення теми, мети та завдань уроку.

Учитель повідомляє тему, завдання, записують в зошити.

4.Надання необхідної інформації

Прийом «дерево знань» На імпровізоване дерево вішаємо формули на листках.

5. Перевірка знань учнів. Виконання учнями завдань контрольної роботи. Завдання чотирьох рівнів складності у шести варіантах.

(завдання додаються)

6. Підведення підсумків уроку.

Прийом «коментар» Учні говорять,  які саме завдання викликали труднощі.

7.Домашне завдання. Обов’язкове: §§42- 58 Фізика 10 задача № 117;123. Додаткове: Підготувати рекламу про одне із вивчених електричних явищ, величин, застосування у вашій професії.


 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
27 липня 2018
Переглядів
1249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку