Урок 19, "3 клас НУШ - Тричастинна форма музики"

Про матеріал
Розробка уроку на тему: "Тричастинна форма музики". 3 клас Мистецтво О. Калініченко, Л. Аристова_НУШ
Перегляд файлу

Урок № 19

 

Тема. Тричастинна форма музики

Мета. Формування ключових компетентностей:

загальнокультурна компетентність:

- різноманітні форми музичних творів.

предметна компетентність:

- розкрити поняття тричастинної форма музики як вираження двох різних станів, настроїв , характерів; ознайомити зі знаками альтерації та прийомом гри на струнних інструментах під назвою «Піцикато»

  • розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові навички , творчі здібності учні;
  • виховувати любов до рідного краю та народних традицій, музичної творчості українського народу.

Музичний матеріал: М. Лисенко « Експромт».

Обладнання: ТЗН; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

                                  Хід  уроку

Учні входять до класу під музику М. Лисенка « Експромт».

Організаційний момент

Перевірка готовності класу до уроку. Музичне вітання

  1. Актуалізація опорних знань

Бесіда.

  • Про яку форму музики йшлося на попередньому уроці ?

Як ви зрозуміли , що двочастинна форма музики є як вираження двох різних станів , настроїв , характерів ?

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Сьогодні на уроці ми познайомимося із три частинною формою музики. Тричастинна форма- це пісні та музичні твори, які складаються із

  1. Основна частина.

Слухання музики, аналіз прослуханої музики (розглядаємо варіант слухання аудіо або відео- перегляду фрагменту з твору)

Запитання до учнів:

- Яких характер музики?

- Як вона змінюється ?

- Який темп музики?

- Виберіть слова, що характеризують музику кожної частини?

Вокально-хорова робота

Розспівка. Повторення вивченої пісні «Що сказало сонце»

Учитель. Сьогодні на уроці ми прослухаємо і почнемо розучувати пісню « Нехочуха».

Запитання до учнів

  • Який характер пісні ?
  • Визначте в якій музичній формі вона написана ?

Знайомимося з текстом пісні « Нехочуха» звертаємо увагу на темп , динаміку , характер виконання пісні , які настрої народу ми відчули під час слухання цієї пісні

5.Підбитя підсумків уроку.

Бесіда.

- Про що ви дізналися сьогодні на уроці ?

- Що вам більше сподобалося ?

docx
Додано
30 січня 2021
Переглядів
1971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку