Урок 2 "Орієнтування в Парижі" - Казаку Т.А. (Цикл уроків з французької мови Подорож до Парижа)

Про матеріал
Пропонується Урок 2 "Орієнтування в Парижі" циклу уроків з французької мови з теми «Подорож до Парижа» до підручника французької мови для 7 класу (автор: Клименко Ю.М.) з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості. Актуальність роботи полягає в необхідності ґрунтовного вивчення французької мови, сприяння умов для досягнення високого рівня комунікативної компетентності при вивченні французької мови, розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів на уроках.
Перегляд файлу

 

Автор

КАЗАКУ ТЕТЯНА ВАВИЛІВНА

Вчитель французької мови вищої категорії

КЗ "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №20" м. Маріуполь

_____________________________________________________________________________

 

Пропонується цикл уроків французької мови з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості.

Використання інноваційних технологій на уроках (ситуативне моделювання, дискусії, рольові ігри та інше) забезпечує доступність змісту навчальному матеріалу, а запропоновані лексичні одиниці та мовленнєві зразки дають змогу збагатити активний лексичний запас учнів, наблизити їх мовлення до «живої» французької, якою говорять їхні однолітки. Це має позитивний вплив на бажання вивчати мову. 

Поряд з традиційними завданнями використані і популярні серед учнів середньої школи форми: сюжетно-рольові ігри; інсценування діалогів, розмовних ситуацій, які допоможуть організувати індивідуальну роботу, колективну і в парах.

 

ВСТУП

 

Зважаючи на сучасний стан міжнародних зв’язків України, вихід її до європейського та світового простору, іноземна мова розглядається як важливий засіб міжкультурного спілкування.

За концепцією Нової української школи, основна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.

Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язується, насамперед, із деякими змінами в стратегічних напрямках розвитку сучасної шкільної освіти – спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали би можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі.

Моя задача – засобами французької мови популяризувати українську та французьку мови, культуру обох країн, їх традиції. Зважаючи на активний розвиток українськофранцузьких відносин останнім часом, зокрема, проведення Днів Франції в Маріуполі та регулярне відвідування міста Надзвичайним і Повноважним Послом Франції в Україні панею Ізабель Дюмон, інтерес учнів до вивчення французької мови зростає.

Пропонується цикл уроків з французької мови з теми «Подорож до Парижа» до підручника французької мови для 7 класу (автор: Клименко Ю.М.) з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості.

Актуальність роботи полягає в необхідності ґрунтовного вивчення французької мови, сприяння умов для досягнення високого рівня комунікативної компетентності при вивченні французької мови, розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів на уроках.

 

УРОК №2

Орієнтування в Парижі

 

Мета: Розвиток в учнів здатності до реального автентичного спілкування з носіями мови через комунікативний і соціокультурний розвиток, взаємопов’язане вивчення мови і культури.

Завдання:

         Розширення знань учнів про пам’ятки Парижа засобами застосування ІКТ.

         Формування вміння працювати зі словником, довідковою літературою.

         Закріплення поняття про важливість оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування.

Обладнання:

План Парижа, карта Парижа, підручники, словники, схеми, завдання на картках.

 

І. Організаційний момент

ІІ. Початок уроку

1.  Sujet et but: Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє тему та запитує учнів, чи цікавить вона їх та чому.

Prof:  La leçon d’aujourd’hui est consacrée à Paris, à ses avenues boulevards, ses curiosités. Est-ce que le sujet «Paris» vous intéresse? Pourquoi?

Приблизні відповіді:

Е1: Paris est la capitale de la France. C’est une des plus belles villes du monde, c’est pourquoi ce sujet m’intéresse.

E2: Je m’intéresse à Paris parce que c’est un grand centre culturel. A Paris il y a beaucoup de monuments remarquables.

E3: Je rêve de visiter Paris c’est pourquoi je m’intéresse beaucoup à ses monuments à son histoire.

2.  Introduction: Мовна розминка

Prof.: Connaisez-vous des proverbes français?

Trouvez les équivalents russes (учні читають прислів'я та перекладають їх на українську мову):

Vouloir c’est pouvoir. Qui cherche trouve.

Mémoire et usage rendent l’homme sage.

Il faut travailler en jeunesse pour reposer en vieillesse.

L’honneur vaut mieux que l’argent. Le chien qui aboie ne mord pas.

Qui langue à a Rome va.

3.  Актуалізація опорних знань

Перевірка рівня знань, умінь і навичок:

-     учні перекладають французькою мовою ЛО та мовні зразки (далі – МЗ), вивчені на попередньому уроці;

-     учні читають і розповідають напам’ять вірш  «Le mal de Paris».

4.  Grammaire: Повторення граматичного матеріалу

а) На прикладі слова «tendre» учитель знайомить учнів з відмінюванням дієслів ІІІ групи на «endre» у всіх вивчених часах індикатива. Аналогічно відмінюється дієслово «s’étendre».

б) Учні виконують завдання за картками, розданими учителем (дивись додаток до уроку).

 

ІII. Основна частина уроку

1.  Vocabulaire: Активізація лексичного матеріалу

Учитель знайомить учнів з новими ЛО, використовуючи план Парижу. Prof.:   Le long de la Seine se dressent les châteaux magnifiques.

Речення перекладається учнями.

             Prof.:     Où se dressent les châteaux magnifiques?

Учні відповідають на запитання, використовуючи новий мовний зразок.

Prof.:     La Bourse et la plupart des théâtrues se trouvent sur la rive droite. Quel Paris est-ce?

C’est le Paris des affaires.

2.  Робота учнів на здобуття та розширення знань

Учні читають текст та комплектують схему (дивись додаток до уроку).

TEXTE: PARIS. ÉTAPES CROISIERES

Nous partirons du pont de Bir-Hakeim. Juste à votre droite, vous pourrez admirer la tour Eiffel. Nous longerons la rive gauche. Parmi les plus beaux ponts de Paris, le pont de l’Alma, le pont Alexandre-III ...

Sur votre droite, vous verrez l’Institut et la célèbre Académie française puis à gauche, l’île de la Cité et le pont Saint-Michel. Notre premier arrêt sera l’escale de la Tournelle. Les passagers qui veulent visiter Notre-Dame de Paris devront descendre ici.

Sur l’île Saint-Louis, vous admirerez les magnifique bâtiments du XVIIe siècle. Nous reviendrons par la rive droite. À nouveau, l’île de la Cité. La passerelle des Arts. Nous arriverons enfin au Louvre. Les passagers qui veulens visiter le Louvre descendront ici.

3. Dialogue: Робота в парах

Скласти діалог за запропонованою темою:

Un groupe de touristes est arrivé à Paris. Un guide les conduit dans l’île de la Cité et sur la rive gauche. Les touristes posent des questions au guide et il leur répond.

 

ІV. Réflexion

Prof.: Qu’est-ce que vous avez appris de nouveaux à la leçon d’aujourd’hui?

De quoi avons nous parlé?

Quels bâtiments se trouvent sur la rive droite de la Seine?

 

V. Résumé. Підсумок уроку

Vous avez passé un week-end à Paris. Vous êtes surpris par la beauté de la capitale de la France.

Impressioné, vous écrivez une lettre à votre ami. Qu’écrirez vous?

 

VІ. Travail à domicile: Завдання до дому та інструктаж про виконання

Вивчити нову лексику, прочитати текст (впр.3, с.6), скласти самостійно план переказу. Письмово скласти перелік правил поведінки під час екскурсії.

 

Додатки до уроку Картка 1

Mettez au présent les verbes entre parenthèses:

Je (attendre) mon tour. On leur (rendre) la liberté. Il me (tendre) sa assiette. La ville (s’étendre) au nord protégée par les montagnes. Les plaines (s’étendre) à perte de vue.

 

Картка 2

Mettez les verbes au passé compozé et au passé simple:

Ils (descendre) à la dernière station. Je tendre l’oreille, mais je ne (entendre) rien. Nous (vendre) tout. Après

l’examen, ils (se rendre) à la patinoire.

 

Картка 3

Mettez les verbes au futur simple:

Je (attendre) vos explication. Nous vous (rendre) tout.

Après le déjeuner ils (se rendre) à la bibliothèque. Tu lui (tendre) la main quand il s’approcheras de toi.

 

Lisez les explications et complétez le schéma.

 

 

 

Expression écrite

À partir de ces éléments, rédigez une publicité pour cette croisière sur la Seine.

a.       départs samedi ou dimanche

b.      embarquement: 12 h 30

c.       déjeuner en musique

d.      durée: 1 h 45

e.       adultes: 50 euro, enfante – 12 ans: 25 euro

f.        tenue correcte exigée

g.      départ pont de l’Alma, rive droite

h.      prix nets, vin et service compris

pdf
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку