Урок 3 "Пам’ятки Парижа. Мости Парижа" - Казаку Т.А. (Цикл уроків з французької мови Подорож до Парижа)

Про матеріал
Пропонується Урок 3 "Пам’ятки Парижа. Мости Парижа" циклу уроків з французької мови з теми «Подорож до Парижа» до підручника французької мови для 7 класу (автор: Клименко Ю.М.) з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості. Актуальність роботи полягає в необхідності ґрунтовного вивчення французької мови, сприяння умов для досягнення високого рівня комунікативної компетентності при вивченні французької мови, розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів на уроках.
Перегляд файлу

 

Автор

КАЗАКУ ТЕТЯНА ВАВИЛІВНА

Вчитель французької мови вищої категорії

КЗ "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №20" м. Маріуполь

_____________________________________________________________________________

 

Пропонується цикл уроків французької мови з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості.

Використання інноваційних технологій на уроках (ситуативне моделювання, дискусії, рольові ігри та інше) забезпечує доступність змісту навчальному матеріалу, а запропоновані лексичні одиниці та мовленнєві зразки дають змогу збагатити активний лексичний запас учнів, наблизити їх мовлення до «живої» французької, якою говорять їхні однолітки. Це має позитивний вплив на бажання вивчати мову. 

Поряд з традиційними завданнями використані і популярні серед учнів середньої школи форми: сюжетно-рольові ігри; інсценування діалогів, розмовних ситуацій, які допоможуть організувати індивідуальну роботу, колективну і в парах.

 

ВСТУП

 

Зважаючи на сучасний стан міжнародних зв’язків України, вихід її до європейського та світового простору, іноземна мова розглядається як важливий засіб міжкультурного спілкування.

За концепцією Нової української школи, основна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.

Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язується, насамперед, із деякими змінами в стратегічних напрямках розвитку сучасної шкільної освіти – спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали би можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі.

Моя задача – засобами французької мови популяризувати українську та французьку мови, культуру обох країн, їх традиції. Зважаючи на активний розвиток українськофранцузьких відносин останнім часом, зокрема, проведення Днів Франції в Маріуполі та регулярне відвідування міста Надзвичайним і Повноважним Послом Франції в Україні панею Ізабель Дюмон, інтерес учнів до вивчення французької мови зростає.

Пропонується цикл уроків з французької мови з теми «Подорож до Парижа» до підручника французької мови для 7 класу (автор: Клименко Ю.М.) з метою підвищення інтересу школярів до вивчення іноземної мови і залучення їх до самостійної творчості.

Актуальність роботи полягає в необхідності ґрунтовного вивчення французької мови, сприяння умов для досягнення високого рівня комунікативної компетентності при вивченні французької мови, розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів на уроках.

УРОК №3

Пам’ятки Парижа. Мости Парижа

 

Мета: Формувати елементарні комунікативні вміння в чотирьох видах мовленнєвої діяльності (говорінні, аудіюванні, читанні та письмі) з урахуванням мовних можливостей і потреб учнів.

Завдання:

        Закріплення знань учнів про пам’ятки та культурне життя Парижа.

        Сприяння формуванню вмінь висловлювати свої думки, почуття та ставлення відповідно до розмовної ситуації.

        Формування в учнів толерантного ставлення до культури, звичаїв і способу життя французького народу.

Обладнання:

Підручник, план Парижа, його види: Нотр-Дам, Великі Бульвари, Будинок інвалідів,

Пантеон, собор Сакре-Кер, диференційовані текстові завдання, роздатковий матеріал.

 

І. Організаційний момент

ІІ. Початок уроку

1.  Sujet et but: Повідомлення теми та мети уроку Prof. : Bonjour à tous! Ravie de vous voir.

La leçon d’aujourd’hui est consacré aux curiosité de Paris.

Je vous propose de rediger un depliant touristique pour des voyageurs etrangers qui veulent aussi découvrir Paris comme nous (дивись додаток до уроку).

2.  Introduction: Фонетична зарядка La Seine

La Seine a de la chance,

Elle n’a pas de soucis

Elle se la coule douce.

Le jour comme la nuit.

Elle s’en va vers le Havre Et s’en va vers la mer.

En passant comme en rêve

Au milieu des mystères Des misères de Paris.

J.Prévert.

3.  Актуалізація опорних знань

Взаємоопитування. Рольова гра

Prof.: Situation. Les élèves de votre école sont liés d’amitié avec des lycéens français. Les jeunes français sont invités dans votre école. Posez-leur des questions sur Paris.

Для рольової гри клас ділиться на дві групи: «українських школярів» та

«французьких ліцеїстів» які ставлять запитання і відповідають на них.

 

Приблизні запитання:

1.      Est-ce que beaucoup de touristes visitent Paris?

2.      Quels monuments se trouvent sur la rive gauche?

3.      Qu’est-ce qui se trouve dans le Panthéon?

4.      Où est située la Basilique du Sacré-Coeur?

5.      Quel est le plus vieux quartier de Paris?

 

ІII. Основна частина уроку

1.  Dialogue: Розвиток навичок діалогічного мовлення

А. – Bonjour, Madame, pourriez-vous me dire où se trouve le Panthéon?

– Vous suivez le Boulevard Saint-Germain tout droit pendant 300 mètres environ,

ensuite vous prenez la rue Saint-Jaques, c’est la quatrième rues à gauche. Quand vous étes dans la rue des Écoles.Vous étes arrivé. D’ici il faut 15 minutes à pied. Б. Робота в групах.

Скласти діалог за зразком діалогу А.

2.  Lecture. Робота з текстом для позакласного читання.

Prof.: Imagine que tu es au bord d’un bateau-mouche sur la Seine à Paris. Pendant cette promenade tu admires les curiosités de Paris.

– Bienvenue à bord. Durée de notre circuit est 1heure.

LE LOUVRE

Sur votre droite, le plus grand monument de Paris:

le Louvre. Commencé sous le règne de Philippe Auguste en 1204, il n’a été achevé qu’en 1858 sous Napoléon III ce qui explique les différences de styles dans sa construction. Ancienne résidence royale, il est devenu musée en 1793 pour être à ce jour l’un des plus beaux du monde grâce à la richesse de ses collections réparties sur plus de 17 km de galeries.

PONT ALEXANDRE III Nous nous approchons maintenant du pont le plus élégant de Paris. Le pont Alexandre       III        commémore    l’alliance franco-russe au XIX siècle. La première pièce a été posée par le Tsar Nicolas II en présence du président Félix Faure. Formé d’une seule arche de 110 mètres de portée, il présente en son centre, les armes de Saint-Pétersbourg ainsi que deux nymphes symbolisant le fleuve de la Neva.

 

Завдання за текстами:

А. Поєднати дати з пам’ятними місцями

 

17

1793

110

1204

1858

XIX

1889

Louvre

 

 

 

 

 

 

 

Pont Alexandre III

 

 

 

 

 

 

 

 

Б. Скласти 7 питань до кожного тексту. Використовуйте слова: que, quand, comment, ou, pourquoi, qui.

3. Grammaire: Подання граматичного матеріалу

Відмінювання дієслів у Imparfait.

 

ІV. Réflexion

Quels tableaux et sculptures y a-t-il dans le Louvre?

Qu’est-ce que vous pouvez dire sur le métier d’un guide?

Vous avez bien travaillé. Je vous remercie de votre activité, de belles scènes que vous avez jouées. Bonne chance!

 

V. Rézumé. Підсумок уроку

Виконання тестового завдання

Quiz culturel. Choisis la bonne réponse. (с. 10, впр.12)

 

V. Travail à domicile: Завдання до дому та інструктаж про виконання

1. Fais un dialogue avec ton ami (e)

Situation: Tu demande ton chemin. Ton ami (e) te donne une indication précise. Exemple:

  Je cherche le musée Grevin.

  Continuez tout droite …

2.  Письмово скласти анотацію (résumé) до прочитаного в класі тексту «Le Louvre».

3.  Самостійно шукати нову інформацію з різних джерел про пам’ятки Парижа.

 

Додаток до уроку

 

 

Réalisation et présentation:

Composez votre dépliant!

Présentez-le à la classe qui votera pour le dépliant:

le mieux informé,

le mieux illustré, – le plus insolite.

 

 

 

 

 

pdf
Додано
11 листопада 2019
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку