Урок 3 "Повторення вивченого за 6 клас"

Про матеріал

на початку нового навчального року бажано повторити те, що вивчалось раніш. І діти підготовляться до сприйняття нових тем, і вчителеві буде простіше пояснювати щось нове

Перегляд файлу

Урок 3

Тема.  Задачі на складання рівнянь.

Цілі:

навчальна: повторити алгоритм розв’язування задач на складання рівнянь;

розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння будувати математичний ланцюжок;

виховна: виховувати культуру математичного запису в зошиті та на дошці.

Тип уроку: урок  повторення, систематизації та узагальнення вивчення.

Хід Уроку

І. Організаційний момент. ( 5 хвилин)

1. Перевірити домашнє завдання.

2. Провести опитування за темами минулих уроків.

  • Які числа називають натуральними, цілими, раціональними?
  • Правило додавання (віднімання) звичайних дробів.
  • Правило додавання (віднімання) чисел з різними знаками.
  • Правило множення (ділення) звичайних дробів.
  • Правило множення (ділення) чисел з різними знаками.
  • Що ми називаємо рівнянням?
  • Що називається модулем?
  • Що називається пропорцією?
  • Сформулюйте основну властивість пропорції.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Опитування учнів.
  1. Які види задач на складання рівнянь ви знаєте?
  2. Яке з невідомих ми найчастіше приймаємо за ікс?
  3. Розкажіть алгоритм розв’язування задач на складання рівнянь.

 

  1. Розв’язування вправ.
  1. Син у 4 рази молодший від батька. Скільки років батькові, якщо він старший за сина на 27 років?

 

  1. Від села до міста легкова машина доїхала за 2 год, а вантажна – за 5 год. Знайдіть швидкість руху кожної машини, якщо швидкість вантажівки на 48 км/год менша від швидкості легкової машини.

 

 

  1. Човен плив за течією річки 2,8 год і проти течії 3,4 год. Шлях, який пройшов човен за течією, виявився на 4,4 км меншим за шлях, який він пройшов проти течії. Знайти швидкість човна в стоячій воді, якщо швидкість течії річки 2 км/год.

 

  1. Вправа на логіку (7 хвилин).

 

 

 

 

                                                        2

 

 

V.  Підсумки уроку.

Учитель оцінює найбільш активних учнів.

Виставляє оцінки команді переможцю.

VI.  Домашнє завдання.

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку