. Організаційний момент.
Заходить учитель — треба встати.
Коли дозволить, треба сісти.
Встати хочеш — не гукай,
А тільки руку піднімай.
У школі парти бережи І на парті не лежи.
Щоб урок минув немарно,
Треба сісти рівно, гарно.
Не скрекочи на уроках,
Як папуга чи сорока.
Нікому не заважай,
Краще — друзям допомагай.
ІІ. Повідомлення теми і метиТрудове навчання
Урок 2
Тема: Самообслуговування. Одяг та взуття, їх призначення. Основні матеріали для їх виготовлення. Догляд за одягом. Відпрацювання прийомів застібати ґудзики.
Мета: ознайомити учнів з основними матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу; надати основні відомості про правила догляду за одягом; вчити зав'язувати шнурки та застібати ґудзики на одязі; розвивати увагу, охайність, самостійність; виховувати працьовитість.
Обладнання: «Мийдодір», ляльки, картонні ґудзики, шнурки.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Заходить учитель — треба встати.
Коли дозволить, треба сісти.
Встати хочеш — не гукай,
А тільки руку піднімай.
У школі парти бережи І на парті не лежи.
Щоб урок минув немарно,
Треба сісти рівно, гарно.
Не скрекочи на уроках,
Як папуга чи сорока.
Нікому не заважай,
Краще — друзям допомагай.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:
ІІІ. Засвоєння нових знань:
• Їх на ручки одягнемо,
В сніжки гратися підемо. (Рукавички)
• Ступні ніг нам обіймають,
Під штанці їх одягають. (Шкарпетки)
• Голову нам покриває,
Вушка у теплі тримає. (Шапка)
• Нас від холоду ховає,
Часто капюшона має. (Куртка)
• Лютих не боїться зим,
Хутром вкриє нас густим.. (Шуба)
2. Перегляд мультфільму:
• Чистить курточку, штанці,
Чобітки і сап’янці...
Дуже працьовита тітка.
Здогадались, хто це?... (Щітка).
3. Фізкультхвилинка
Трава низенька-низенька.
Дерева високі-високі.
Вітер дерева колише-гойдає.
То направо, то наліво нахиляє.
То вгору, то назад.
То вниз нагинає.
Птахи летять-відлітають,
А учні тихенько за парти сідають.
IV. Практична робота учнів
То квадратний, то кругленький...
Як його ти відірвеш,
То штани не застібнеш... (Ґудзик)
Клас об’єднується у чотири групи. Кожен з гравців у групі по черзі починає одягати ляльку: шкарпетки, штанці, сорочку, спідничку, зав’язує капелюшка, застібує ґудзики на курточці. Перемагає група дітей, яка швидше та охайніше одягне ляльку.
V. Підсумок уроку
1