Урок 2 Як закодувати будь-що Інформатика (Гільберг) 4 клас 8012345

Про матеріал
Презентація до уроку інформатики (Гільберг) 4 клас. Робота з підручником.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

* Що таке кодування та декодування інформації?* Для чого потрібне кодування?* Які приклади кодування ви знаєте?

Номер слайду 2

Номер слайду 3

За допомогою кодування люди зберігають і передають інформацію. Щоб зберегти інформацію та передати її, створено цей підручник. У ньому є текст, записаний звичними літерами. Коли людина вчиться читати, вона вивчає літери. Вони є кодом. Одна й та сама літера в різних мовах називається по-різному. Наприклад, в українській мові літера Р (ер) позначає звук [р], а в англійській — літера Р (пі) — звук [п]. Для розуміння коду потрібно домовитися, що саме означатиме кожний знак.

Номер слайду 4

Якщо правила кодування знають усі, то повідомлення може зрозуміти будь-хто. Якщо правила кодування знають лише декілька людей, то повідомлення буде таємним для інших.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

1

Номер слайду 8

• Що означає порожній цилін. Др і цилін. Др з кроликом? • Які числа можна закодувати за Допомогою цих цилін. Др?

Номер слайду 9

З'ясуємо, скільки чисел може закодувати фокусник. Порожній циліндр означає 0,а циліндр з кроликом — 1. Наприклад, число 2 фокусник закодував 0-1-0 (циліндр-кролик-циліндр). Фокусник використав двійковий код. Таким чином можна закодувати й інші числа

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Дяку за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
НУШ
Додано
12 вересня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку