урок №2 Здрасту, рідна школо! 2 клас НУШ Мистецтво (О.В.Калініченко,Л.С.Аристова)

Про матеріал
Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу; навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів; виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики. Музичний матеріал: м/ф «Школа зайців», : Е. Гріг «Ранок»
Перегляд файлу

2 клас І семестр

урок 2                      дата ________

 

Тема уроку: Здрастуй, рідна школо!

Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу; навчити сприймати музичні твори та висловлювати свої враження. розвивати творчу уяву, фантазію учнів; виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.

Музичний матеріал: м/ф «Школа зайців», : Е. Гріг «Ранок»

Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку


1. Організаційний момент.

Музичне вітання.

        Який чудовий ранок! Заплющ очі і пригадай, що ти бачиш дорогою до школи. Які мелодії чуєш? Можливо тебе супроводжує спів пташок, шелест листочків на деревах...

Проблемне питання: «Чи може інструментальна музика перетворитися на вокальну?»

2. Слухання музики.

Е. Гріг «Ранок» у виконанні фортепіано, симфонічного оркестру).

Пластичне інтонування.

3. Бесіда

Про вокальну музику, рух мелодії.

- Який ранок ти уявляєш, слухаючи цей твір?

- Як змінювалися мелодія та гучність музики?

- Як називається музика, яка звучить у виконанні музичних інструментів?

4. Вокально - хорова робота.

1. Розспівування

2. Виконання 1-го куплету пісні «Здрастуй, рідна школо!» А. Олєйнікової.

3. Розучування 2-го куплету.

5. Підсумок уроку.

Уявіть себе композитором і наспівайте мелодію вечора. Якою вона буде за характером? Гучною чи тихою?

docx
Додано
25 вересня 2019
Переглядів
3445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку