Урок № 3
Тема уроку: Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).
Мета уроку:
Навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, навчити встановлювати мітки на карті;
Розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
Виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор, інструкція з ТБ.
Програмне забезпечення: браузер, Microsoft Power Paint, графічний редактор Paint.
Хід уроку.
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Учитель. Сьогодні ми здійснимо дивовижну подорож по нашій планеті за допомогою електронних карт. Ми зможете рухатися дуже швидко, адже вся планета в нас прямо «на долоні», а наш курсор – «найшвидкісний» супер автомобіль для віртуальних подорожей. Вперед! До улюблених місць, історичних пам’яток та міст-героїв. А щоб не заблукати та не загубити відвідане місце ми з вами встановлювати власні мітки-цілі на карті.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Розповідь учителя з елементами демонстрування презентації
На Картах Google можна зберігати улюблені місця, щоб потім швидко знаходити їх із телефона, планшета чи комп’ютера. Збережені місця бачите лише ви, коли заходите на карту під своїм обліковим записом. Ці місця позначаються мітками.
Мітка на карті – це позначка на карті, наприклад цікавого, улюбленого чи більш відвідуваного Вами місця.
Щоб зберігати місця на Картах Google і переглядати їх, потрібно ввійти в обліковий запис Google, а далі виконати алгоритм:
або перейти за посиланням: google.com/maps/d/ та натиснути кнопку «створити карту»
Алгоритм доповнення власної карти мітками:
V. Фізкультхвилинка
Раз, два - всі присіли,
Потім вгору підлетіли.
Три, чотири - нахилились,
Із струмочка гарно вмились.
П'ять, шість - всі веселі
Крутимось на каруселі,
Сім, вісім - в поїзд сіли,
Ніжками затупотіли.
Дев'ять, десять - відпочили
І за парти дружно сіли.
VI. Працюємо за комп’ютером.
VII. Релаксація
Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.
VIII. Підсумки уроку