УРОК № 35 (за підручником: «Мистецтво» 8 клас Л.Г. Кондратова) Тема: Віртуальна мандрівка до музеїв світу.

Про матеріал

Урок- віртуальна подорож відомими музеями світу та деякими творами образотворчого мистецтва із колекції музеїв Уффіці, Лувру, Національної галереї Лондона та ін.

Перегляд файлу

О.О.Апросяненко                                                                                                                                             вчитель музики та художньої культури                                                                                    Вищетарасівської ЗОШ І-ІІІ ст.                                                                                                Томаківського району                                                                                                          Дніпропетровської області

 

УРОК № 35

 

(за підручником: «Мистецтво» 8 клас Л.Г. Кондратова)

 

Тема:  Віртуальна мандрівка до  музеїв світу.

 

Мета:       ознайомити учнів із відомими музеями світу та деякими творами образотворчого мистецтва із колекції музеїв Уффіці, Лувру, Національної галереї Лондона; вчити аналізувати та інтерпретувати художній зміст творів; використовувати мистецьку термінологію, вести мистецький   діалог, знаходити додаткові джерела для мистецької самоосвіти; прищеплювати любов до мистецтва; розвивати естетичний смак, розширювати ерудицію.

Тип уроку:   урок- віртуальна подорож

Методи:    пояснювально -ілюстративний, дослідницько-пошуковий

Обладнання: ноутбук, проектор, відеозапис («Музеї світу», «Міста-музеї»),              репродукції картин, скульптур, карта Європи

 

Великі нації пишуть свою автобіографію

у трьох книгах – у книзі слів, у книзі справ

і в книзі мистецтва,

але лише остання заслуговує повної довіри.

Дж. Рескін, англійський письменник, художник, теоретик мистецтва

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Оголошення теми та завдань уроку.

 

(Слайд 1)  Епіграфом до нашого уроку я обрала слова Дж. Рескіна (англійського письменника, художника, теоретика мистецтва): „Великі нації пишуть свою автобіографію у трьох книгах – у книзі слів, у книзі справ і в книзі мистецтва, але лише остання заслуговує повної довіри”.

                                                                                                                                               (Слайд 2 )  Давайте спробуємо зазирнути в цю книгу і поміркуймо разом:

  • які заклади існують для того, щоб кожне покоління могло долучитися до цілющого джерела духовності? (театри, концертні зали).
  • Де зберігаються пам’ятки літератури, науки, мистецтва тощо? (бібліотеки, музеї, галереї).

(Слайд 3)   Серед закладів, які зберігають культурну спадщину ви мені називали і  музеї – заклади, які здійснюють зберігання, експонування історичних документів, пам’яток духовної та матеріальної культури, творів мистецтва, колекцій. (запис до зошитів).

(Слайд 4)    Музеї поділяються на галузеві, крайові та меморіальні.

„Види музеїв”

  • Галузеві музеї – історичні, художні, літературні, театральні, етнографічні, промислові, сільськогосподарські.
  • Меморіальні  - присвячені окремим історичним подіям або видатним державним діячам, ученим, письменникам, художникам, композиторам.
  • Крайові – здійснюють збирання, зберігання і експонування історичних документів, творів мистецтва, рослин, тварин та інших колекцій, що характеризують природу, господарство, культуру даного краю. (запис до зошитів).

 

(Слайд 5 )   Завдання для учнів:    Погляньте на ці фотографії. Які різновиди музеїв на них зображені?.

  • Музей народної архітектури і побуту „Пирогів”.
  • Музей українського народного декоративного мистецтва.
  • Меморіальний комплекс „Музей Великої Вітчизняної війни”.
  • Музейетнографії м.Львів.

Бесіда:

  • Які музеї ви відвідували?
  • Що найбільше запам’яталося?

 

(Слайд 6)   Слово вчителя. Наш урок – подорож до світу художньої культури. Багато мандрівників, наших сучасників, прагнуть своїми очима побачити видатні твори мистецтва, батьківщину  знаменитих архітекторів, скульпторів, художників. Наша подорож буде відбуватись за допомогою відеозаписів, альбомів, журналів, репродукцій картин, фрагментів музичних творів тощо. Віртуальну подорож мені допоможуть  провести учні-екскурсоводи та мистецтвознавці.

 

(Слайд 7)   Робота у групах

Під час екскурсій вам пропонується заповнити таблицю подорожі:

Країна

Місто

Музей

Художники

Картини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

(Слайд 8 - відео)

 

Вчитель. Нашу подорож почнемо із Італії.

 

(Звучить фрагмент запису голосу Лучано Паворотті)

 

Серед чудових міст-музеїв Італії – Флоренція.

 

На карті учень показує Флоренцію і позначає її спеціальним стікером.

 

У Флоренції жили  і працювали видатні митці: Данте,  Джотто, Брунеллескі, Ботічеллі, Донателло, Мікеланджело, Леонардо да Вінчі.

 

Демонструється відеосюжет «Флоренція» (собор Санта-Маріядель Фьоре, Капела Медичі, Палаццо Веккьо ,скульптура Давида, галерея Уффіці).

Саме тут знаходиться галерея Уффіці.

 

(Слайд 9)  Екскурсовод 1. Галерея Уффіці вважається найкращою та найстарішою у світі. Галерея заснована у 1581 році. Її колекція нараховує більше 5000 творів мистецтва (картини, рисунки, гобелени, меблі, кераміка). При вході до галереї – скульптура Лоренцо Медичі, саме його колекція – в основі галереї. Серед шедеврів галереї – картини Джотто «Благовіщення», Леонардо да Вінчі «Поклоніння волхвів».

 

(Демонструється репродукція картини Леонардо да Вінчі «Поклоніння волхвів»)

 

(Слайд 10)  Мистецтвознавець розповідає сюжет із Священного писання «Поклоніння волхвів»: В центрі композиції, на підвищенні, зображене святе сімейство – Марія, Ісус і Йосиф. Навколо них, в декілька рядів стоять люди, що прийшли поклонитися Ісусу. Це представники трьох поколінь Медічі, найближче оточення Лоренцо Прекрасного і сам Боттічеллі. На першому плані в правій частині картині зображена фігура, закутана в золотистий плащ – автопортет самого автора.

 

 

 

 

Учень.

О.Доріченко

Сандро Батічеллі –

Маестро весни і сонця,

Поете краси земної , -

І ви в полум’я інквізицій

Кидали свою мрію,

І каялися за весну і сонце,

І гріхи спокували

Перед ошалою юрбою

За любов до краси земної.

(Слайд11)  Екскурсовод 1. У колекції галереї два твори видатного італійського художника Сандро Ботічеллі «Весна»,  «Народження Венери».

(Демонструється репродукція картини С.Ботічеллі «Народження Венери»)

Вчитель. На цій картині зображена Венера, римська богиня кохання. За міфом, Венера находилась у мушлі, немов перлина. Венера стоїть у мушлі; двоє богів вітрів дмухають на неї, щоб її віднесло до берега. На березі Венеру чекає служниця із мантією. З неба падає дощ із троянд (який за легендою супроводжував народження богині). Мерехтливі відблиски на трояндах і деревах виконані справжнім золотом (це підкреслює важливість Венери як богині).  Картину художнику замовив заможний молодий італієць, який захоплювався римською міфологією. Жіночність і божественність зливаються в образі молодої прекрасної діви.

(Слайд 12 - відео)

Екскурсовод 2. Я зарошую вас на екскурсію до країни Шекспіра, Шерлока Холмса, доктора Ватсона і ансамблю «Бітлз».

(Звучить фрагмент пісні «Yesterdau» у виконанні    ансамблю «Бітлз»).

(Учень на карті показує Англію)

(Демонструється відео сюжет «Лондон».)

 

Екскурсовод 1. Вестмінстерській палац, Годинникова Вежа Біг-Бен, замок Тауер, Трафальгарська площа, будинок Лондонської Національної галереї.

(Слайд 13 - відео).    Британський музей – 1753.  Головний історико-археологічний музей Великобританії і один з найбільших музеїв світу, заснований в 1753 році, на основі трьох колекцій - колекції відомого британського лікаря і натураліста Хенса Слоуна, колекції графа Роберта Харлі, а також бібліотеки антиквара Роберта Коттона, яка стала основою Британської бібліотеки. Створення музею було затверджено актом Британського парламенту. Будівля музею займає площу, еквівалентну 9 футбольним полям. Кількість відвідувачів за час існування музею зросла з 5000 в рік у XVIII столітті до майже 6 мільйонів сьогодні.

Музей спочатку задумувався як зібрання старожитностей Давньої Греції і Стародавнього Риму. Разом з археологічними знахідками і предметами мистецтва, які звозили в Лондон з усіх куточків колоніальні агенти Британської імперії, музей поповнювався малюнками, гравюрами, медалями, монетами і книгами різних епох.

(Слайд 14)  Лондонська Національна галерея була відкрита у 1838 році. Публіку запускали до музею чотири дні, а три дні на тиждень там мали можливість працювати художники (вони робили копії картин). У колекції живопису твори знаменитих італійських художників С.Ботічеллі, Леонардо да Вінчі, іспанського Дієго Веласкеса. У 1871 році галерея придбала колекцію фламандського та голландського живопису.  У складі музею – шедеври англійських художників У. Хогарта, Дж. Рейнолдса, Гейнсборо, Ульяма Тернера.  Колекція нараховує близько 6500 творів західноєвропейського мистецтва. Картини знаходяться у залах не за національними школами, а за часом їх написання.

(Слайд 15) Вчитель. Одним із шедеврів колекції є «Портрет подружжя Арнольфіні» Яна ван Ейнека – видатного художника Нідерландів.

(Демонструється репродукція картини «Портрет подружжя Арнольфіні» Яна ван Ейнека ).

Мистецтвознавець Це парний портрет (перший в історії світового живопису). Перед нами сцена заручення. Герої картини – італійці: заможний купець Джованні Арнольфіні та його дружина Джованні Ченамі, які жили у 1430 році у місті Брюгге. Кожен предмет на цій картині наповнений таємничим змістом. Він багато може розповісти про подружжя, яке перебуває у спальній кімнаті.           Рука жінки, яка знаходиться на животі, пояснює, що вона чекає дитину. Взуття та песик є символом вірності. Рука чоловіка, піднята догори, говорить про клятву вірності у подружжі. Помаранч підкреслює заможність подружжя. Поєднані руки – символ шлюбу. Свічка, що горить у люстрі, - присутність Божественного духа. Дзеркало – частина інтер’єру заможних людей того часу.

(Слайд 16 - відео)    (Звучать французькі пісні у виконанні Е.Піаф, М.Матьє.)

(Учень показує на карті Францію, Париж.)

(Демонструється відео сюжет «Париж» (символ Парижу – Ейфелева вежа, Нотр-Дам  - Собор Паризької Богоматері, театр «Гранд-Опера», Єлисейські поля).)

 (Слайд 17) Екскурсовод 3. Я запрошую вас до Лувру. Спочатку Лувр був замком, де знаходився архів, казна, зброя. Пізніше Лувр – це резиденція королів. Після Великої Французької революції з 1793 року Лувр стає музеєм. У каталозі Лувру знаходиться 20000 експонатів.

(Демонструється відео сюжет «Лувр» (вхід до музею, скляні піраміди).)

     У Луврі шість відділів, кожен являє собою самостійний музей: античності,  давньоєгипетського мистецтва, скульптури, живопису, давньосхідного мистецтва, прикладного мистецтва.  Екскурсоводи Лувру розповідають, що майже всі відвідувачі сталять два запитання: де знаходиться Венера Мілоська і Джоконда?

(Демонструється репродукція скульптури «Афродіта Мілоська»).

(Слайд18) Мистецтвознавець Отже, один із шедеврів скульптури Давньої Греції – статуя Афродіти Мілоської – (ІІ ст.. до н.е.), більше відома як Венера Мілоська (в римській міфології), була знайдена у 1820 році селянином на острові Мілос. Саме тому ця скульптура – найвідоміша з усіх античних Венер–отримала таку назву. Французький посол маркіз де Рів’єр подарував її королю. Богиня кохання – прекрасно божественна, але водночас і земної краси. Скульптура відзначається чіткою формою, ідеальними пропорціями тіла. Невідомий майстер створив в образі Афродіти гімн прекрасній жінці.

Вчитель.                                                                                                   О.Доріченко

Заповідь Леонардо

Ім’ям  Джоконди  наділів Вазарі

Шедевр да Вінчі, з легкої руки

Імення милозвучне прижилося –

Кристал магічний – ідеал краси.

Що притягає струменем незримим

Усіх до тебе, ніби той магніт,

О, незбагненний усміх Мони Лізи.

(Слайд 19) (Демонструється репродукція картини Леонардо да Вінчі «Джоконда»)

Екскурсовод 3. Обличчя цієї жінки впізнають у цілому світі. Проте ніхто не знає її справжнього імені. Леонардо роками писав її портрет (1505 – 1514). П’ять століть мистецтвознавці сперечаються, хто зображений  на портреті. Дійсно, перед нами дружина заможного купця Франческо Джокондо чи, може, хтось інший? Існує версія, що ніби то Леонардо зашифрував на портреті себе. А таємниця Джоконди – його особиста таємниця. Але яке це має значення для нас?

Мистецтвознавець Ми милуємось її посмішкою. Художник намалював її прозорими мазками, зумисне розташувавши куточки очей і вуст, аби створити ефект загадкової усмішки. На задньому плані ми бачимо гірський пейзаж (це нібито фон картини). Нам здається, що Мона Ліза ніби спостерігає за нами.

Техніка живопису Леонардо досконала, мазки пензля непомітні.

 

 

Вчитель.                                                                                      О.Доріченко

Заповідь Леонардо

…Цим дивовижним твором Леонардо

В жіночих рисах заховав себе,

Зашифрувавши образ величавий

І неосяжну мудрість в цей портрет,

Якого нам і досі не збагнути.

…Про загадковість стільки говорилось,

А розгадали тайну лиш тепер,

В добу комп’ютерів, кібернетичну еру,

Підтвердились погейкування давні,

Що Мона Ліза – то автопортрет.

Неперевершеного майстра Леонардо,

В одній особі – маляр і модель,

Що, як земля і небо, досконалий,

Як і природа – загадки таїть.

 

(Слайд 20 -відео) Екскурсовод 4. Запрошую вас до Німеччини – країни середньовічних замків, старовинних палаців і храмів, батьківщини Й.С.Баха, Л.Бетховена, В.Готе та  Р. Вагнера.

 

(Звучить фрагмент токати ре мінор Й.С.Баха).

(Учень на карті Європи показує Німеччину).

Наша зупинка - у місті Дрезден.

 

(Слайд 21- відео)

   (Демонструється відео сюжет «Дрезден. Картинна галерея»)

Дрезденська картинна галерея належить до провідних музеїв світу. У ХVІ ст.. місто було столицею могутнього Саксонського князівства. Правителі Саксонії – курфюрсти прагнули зробити свій двір пишним, престижним. Палаци саксонських правителів заповнювались картинами, ювелірними виробами, колекціями порцеляни, які купувались у різних країнах.

У 1722 році офіційно відкрилась галерея. Із 1839 року до галереї, в її зали, могла вільно зайти добре одягнута публіка.

Курфюрст Саксонії Август ІІІ був відомим колекціонером картин. За його влади (1733-1763 рр.) була придбана найбільша частина картин, які прославили галерею. Серед них – найзнаменитіший твір «Сікстинська мадонна» Рафаеля. Цікавою є історія цієї картини. До 1754 року вона знаходилась у монастирі Святого Сікста у П’яченці  (Рафаелю було замовлено написати вівтарний образ). У ченців монастиря склалася така фінансова скрута, що вони поїхали до Папи Римського за дозволом продати її у Саксонію (цей твір мріяв мати у своїй колекції Август ІІІ)

 

(Слайд 22-відео)

(Демонструється репродукція «Сікстинської мадонни» і звучить фрагмент із «Аве Марія» Шуберта.)

 

Учень.

Сікстинська мадонна

М.Рильський

О, хто сказав, що не людина ти?

Тож ти живеш в Шевченківській Марії,

Перед тобою світ земний темніє,

Щоб хмаркою до ніг тобі лягти.

Ти дивишся в майбутнє, у світи

І їм несеш дитя своє. Крізь вії

Такий великий смуток пломеніє,

Що слів роздати й мудрим не знайти.

Твоє Малятко, круглооке й гоже,

Колись теслярський проявивши хист,

Хрест витеше собі людський, не Божий.

Тому такий в твоїй печалі зміст,

  Який лиш людство зрозуміти може.                                                                                             А не Свята Варвара й папа Сікст.

Мистецтвознавець. Рафаель писав «Сікстинську мадонну»  без попереднього ескізу. З 1515 по 1518 рр. працював художник над виконанням замовлення.

Він хотів знайти серед жінок натуру, яка б відповідала його уявленню про материнську любов, про красу материнства. Таку натуру він знайшов в особі селянки одного з найближчих сіл. Він спостерігав за нею здаля, вивчав риси її обличчя, погляд. Сюжет Мадонни-богоматері — релігійний, але мистецтво Рафаеля надало йому глибокі людські риси.

Мадонна з дитиною – одна із головних тем мистецтва італійського мистецтва і Рафаеля. Саме образи Мадонни принесли всесвітню славу митцю. Невипадково Рафаеля називали «Мадонеро». Дія відбувається на небі. Розкривається завіса. Повз хмари іде прекрасна Марія із Богом-немовлям на руках. Вона йде до людей, віддає немовля на покуту. Погляд Мадонни сповнений скорботного передчуття. Вона однією рукою пригортає дитину до себе, другою – ніби віддає її людству. Зустрічають Марію вставанням на коліна Папа Сікст (зверніть увагу на його руку – у нього шість пальців) та Свята Варвара. Задумливо дивляться янголята. «Сікстинська мадонна» Рафаеля – це втілення краси і добра, мудрості, духовності.

 

Вчитель. Дивлячись на «Сікстинську мадонну», пригадуються рядки із поезії І.Гнатюка «Аве, Марія»:

Твій образ мені щодня

Як вогник вночі зоріє;

Я завжди твоє ім’я

Повторюю: Аве, Марія!

Цей твір -  символ материнства у живописі Відродження.

Она идет, хвале внимая,

Благим покрытая смиреньем,

Как бы небесное виденье

Собою на земле являя.

 

 

(Слайд 23- відео)

Екскурсовод 4.   В галереї знаходяться картини Джорджоне, Тиціана, Корреджіо, Веронезе, Дюрера, РубенсаРембрандта, Веласкеса, Ватто та багато інших.

Страшні часи пережила галерея під час другої світової війни. Найкращі експонати були сховані у шахті. Коли Радянська Армія визволяла народи Європи від гітлерівців і вступила на територію Німеччини, радянські мистецтвознавці знайшли картини у вологому приміщенні. Виявилося, що гітлерівці замінували місце сховища картин. Картини врятували, вони були згорнуті, фарба місцями обсипалася, картини були покриті цвіллю. Мистецтвознавці реставрували ці картини і повернули Дрезденській галереї. Було врятовано 1240 картин. Їх повернули Німеччині у 1955 році.

 

(Слайд 24- відео)   Екскурсовод 5. Я запрошую вас до країни яскравої, життєрадісної, сонячної, де поєднались традиції різних народів та країн. Це країна Лопе де Вега, Сервантеса, Веласкеса, Гойї та багатьох інших видатних митців, які прославили Іспанію.

 

(Учень на карті показує Іспанію)

(Демонструється відео сюжет «Мадрид» пам’ятник Дон Кіхоту, площа Пуертадель Соль (у перекладі – «Воріт сонця») – серце Мадрида, палаццо Раель (королівський палац), статуя Веласкеса, музей Прадо.)

 

  ( Слайд 25- відео)

Музей знаходиться у парку Прадо звідси й назва. Музей Прадо – всесвітньо відома картинна галерея, де знаходяться твори Рафаеля, Тиціана, Веронезе,Дюрера, Рубенса та ін.. Особливе місце у колекції музею займають картини іспанських художників ІVІІ ст.. – золотої доби розвитку іспанського живопису: Ель Греко, Сурбана, Веласкеса. У музеї Прадо знаходяться твори видатного іспанського живописця Гойї.

Музей було відкрито для відвідувачів у 1819 році. Його основою є колекція картин, яку збирали три століття королі Іспанії. Найбільше поповнення колекції було здійснено під час правління  короля Філіпа ІV. Важливу роль у цьому відіграв природний художник, радник Дієго Веласкес.

Розквіт іспанського мистецтва тісно пов'язаний із геніальним художником Дієго да Сільва Веласкесом. З 24-х років Веласкес був на службі у короля, виконував замовлення королівського двору. Майже всі твори Веласкеса були власністю короля. Філіп ІV призначив художника своїм радником – він дуже його цінував. Завдяки художнику, який відбирав картини для колекції, галерея поповнювалася шедеврами світового мистецтва.

 

(Слайд 26)

(Демонструється репродукції картини «Кінний портрет Філіпа ІV».)

Мистецтвознавець  Веласкес  був прекрасним портретистом свого часу. «Кінний портрет Філіпа ІV» був призначений для палацу. Художник представляє короля  на парадному портреті: капелюх із пір’ям, імпозантність фігури, обладунки надають герою урочистості й величі. Портрет короля написано на фоні гірського пейзажу.

 

(Слайд 27)  Екскурсовод 6. Я зарошую вас на екскурсію до Америки. (Учень на карті показує Америку) Музеї США також представляють великий інтерес для цінителів історії, живопису та інших видів мистецтв. Найбільш відомі серед них - Метрополітен-музей, Музей мистецтва Квінс, які розташовані в Нью-Йорку. Великою популярністю користується Національна галерея мистецтв Вашингтона. Тут знаходяться полотна Рембрандта, Леонардо да Вінчі, Моне і ін. У Вісконсі знаходиться Музей цирку, який зібрав величезну кількість експонатів з усього світу, присвячених цій тематиці.

 

(Слайд 28)  Метрополітен-музей (США) - 1870
Мистецтвознавець Розташований в Нью-Йорку, Метрополітен-музей, є одним з найбільших художніх музеїв світу. Музей був заснований в 1870 році групою американських бізнесменів і шанувальників мистецтва. Він вперше відкрився для публіки 20 лютого 1872 р. В основу музею лягли три приватні колекції - 174 твори європейського живопису, серед яких були твори Халса, Ван Дейка, Тьєполо та Пуссена.  Колекція швидко збільшувалася, після смерті Джона Кенсетта у володіння музею перейшли 38 полотен з його приватного зібрання. Але тільки в XX-му столітті музей отримав світову популярність.                              Цікавим фактом є також те, що музей існує на кошти спонсорів та дарувальників при невеликій державній підтримці. Важливою характеристикою для відвідувачів є те, що хоча ціна вхідного квитка позначена, в музей можна пройти за мінімальну плату, досить підійти до будь-якого віконця каси і протягнути будь-яку монетку, а можна і нічого не пред'являти і попросити вхідний квиток.

 

(Слайд 29)

Національна галерея мистецтв (США) - 1937
Мистецтвознавець Національна галерея мистецтв заснована в 1937 році Конгресом США на основі великих приватних колекцій Ендрю Вільяма Меллона (також виділив 10 млн доларів США на будівництво будівлі), Лессінга Дж. Розенвальда, Семуела Генрі Кресса і більш ніж 2000 скульптур, картин, предметів декоративного мистецтва і порцелянових виробів з колекції Джозефа Уайденера, а також інших колекціонерів.
      У галереї зібрана одна з найкращих колекцій мистецтва у світі. В експозиції представлені твори мистецтва європейських та американських майстрів: картини, скульптури, малюнки, фотографії, графіка, предмети декоративно-прикладного мистецтва.
     Колекція налічує близько 1200 картин (особливо широко представлені полотна італійських, французьких і американських майстрів), одне з найкращих у світі зібрань живопису італійського Відродження, твори голландського і іспанського бароко. Урядом США галереї були передані 20 тис. малюнків і акварелей, що зображують історію американських ремесел і народного мистецтва.

Вчитель. Наша екскурсія закінчується. Я хочу подякувати нашим екскурсоводам.

ІІІ. Практична робота. Дослідницько-пошукова гра «Мозаїка»

 

(Слайд 30)   Вчитель роздає (методом жеребкування) малим групам періодику, з якої необхідно вибрати ілюстрації картин певного музею:

1 група: Галерея Уффіці                                                                                                                                                         2 група: Національна галерея                                                                                                                           3 група: Дрезденська картинна галерея                                                                                                   4 група: Музей Прадо                                                                                                                                       5 група: Лувр

По закінченні роботи учні мають захистити свої дослідження.

ІV. Підсумок уроку

    (Слайд 31) Рефлексія.                                                                                                                                           Кожен учень готує одне речення про світове значення музеїв, або значення музеїв у його особистому житті. Учитель пропонує зробити висловлювання учням, які були найменш активні на уроці.

Запитання для учнів:

  • Давайте пригадаємо, якими країнами, містами ми подорожували?
  •  До яких музеїв запросили екскурсоводи?
  • З творчістю яких художників ми познайомилися?
  • Назвіть експонати музеїв, які представляли екскурсоводи.
  • Твір  якого художника вам найбільше запам’ятався.

Оцінювання учнів                                                                                                                                                       Враховується участь у проведенні віртуальних екскурсій та активність на уроці.

Слайд 32.  

   V. Домашнє завдання

- створити презентацію на тему «Ермітаж» або «Третьяковська картинна галерея»

 Використана література:

  1. Інтернет-ресурс: https://uk.wikipedia.org/wiki/
  2. Інтернет-ресурс: https://muzei-mira.com/muzei
  3. Інтернет-ресурс: http://www.globmuseum.info/katalog-muzeev
  4. Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Єрмак Марина Миколаївна
    Дякую за змістовний конспект уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Кондратова Л.Г.)
Додано
8 липня 2018
Переглядів
4632
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку