урок № 4
Тема: Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера. Архітектура комп’ютера. Конфігурація.
Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям архітектури комп’ютера, типовим складом пристроїв персонального комп’ютера, основними характеристиками запам’ятовуючих пристроїв, функціональним призначенням, основними складовими частинами та характеристиками процесорів, призначення принтерів та моніторів, їх основних характеристик, призначення та основні характеристики пристроїв мультимедіа;
Завдання уроку:
Навчальні:
Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
Розвивальні:
Виховні:
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Наочність, обладнання та програмні засоби: комп’ютери, мультимедійні проектор та дошка, навчальний майданчик з інтегрованими вправами, наочностями, технологічні картки.
Очікувані результати:
Учень/учениця:
Структура уроку.
І. Організація учнів класу. 3 хв.
ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку 2 хв.
ІV. Мотивація навчальної діяльності. 2 хв.
V. Вивчення нового матеріалу. 10 хв.
VІ. Правила ТБ. 1 хв.
VIІ. Практичне закріплення нового матеріалу. 11 хв.
ІХ. Вправи для очей 2 хв.
Х. Підведення підсумків уроку. 2 хв.
ХІ. Рефлексія. 2 хв.
ХІІ. Домашнє завдання 2 хв.
Хід уроку
І. Організація учнів класу (1 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Вітає учнів. Перевіряє готовність до уроку. Організує групування учнів по три для використання методу «Ротаційні трійки»
Діяльність учнів. Вітають учителя. Демонструють готовність до уроку, групуються по три учні, розсаджуються на відповідним чином розмішені меблі в класі (по колу) .
ІІ. Формулювання мети і завдань уроку (2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Повідомляє тему та завдання уроку.
Діяльність учнів. За допомогою вчителя формулюють тему та завдання уроку, записують тему уроку в зошит.
ІV. Мотивація навчальної діяльності (3 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Пропонує учням відповісти на запитання. «Уявіть, що батьки вирішили купити вам новий комп’ютер і ви прийшли до магазину. Яке питання має задати менеджер з продажу? Чому саме такі питання він задає?»
Діяльність учнів. Відповідають на запитання, висувають припущення, обґрунтовують свою думку.
V. Актуалізація опорних знань
Діяльність вчителя. Пропонує пригадати основні пристрої комп’ютера, назвати пристрої введення та виведення даних. Пристрій обробки даних та запам’ятовуючі пристрої.
VІ. Вивчення нового матеріалу (14 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Роздає учням технологічні картки із запитаннями, пояснює принцип роботи в ротаційних трійках, правила і час відведений на кожне запитання
Діяльність учнів. Знаходять відповідь у тексті підручника, презентації учителя в блозі до уроку https://yulia-inf-8.blogspot.com/p/4.html, заповнюють таблиці технологічних карток, завантажених за посиланням з блогу https://docs.google.com/document/d/19zWqAC79jQK0k2wEcShuYBIgdv9cD6BVUCSp05eKZbQ/edit?usp=sharing.
VІ. Правила ТБ. (1 хв.)
Мета етапу:
Діяльність учителя. Пропонує учням пригадати правила ТБ і назвати їх.
Діяльність учнів. Учні фронтально виконують завдання.
VIІ. Практичне закріплення нового матеріалу (10 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Повідомляє завдання учням для індивідуального виконання, вказує посилання на сторінці блогу для виконання вправ 1-3, коректує роботу учнів за комп’ютером
Вправа 1. Завдання 2. Робота з блогом https://yulia-inf-8.blogspot.com/p/4.html
Вправа 2. Завдання 3. Робота з блогом https://yulia-inf-8.blogspot.com/p/4.html
Вправа 3. Завдання 4. - впр. 7, с.38
Діяльність учнів. Підсаджуються до комп’ютерів, відкривають блог, індивідуально виконують завдання, самостійно оцінюють свою роботу за допомогою інтерактивних вправ.
ІX. Гімнастика для очей (2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Читає текст для вправ.
Діяльність учнів. Виконують вправи для очей.
ІХ. Підведення підсумків уроку (6 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Пропонує висловити думки щодо важливості вивченої теми в інформаційному суспільстві, в суспільстві, де техніка розвивається семимильними кроками.
Діяльність учнів. Висловлюють свої думки, висувають припущення.
Х. Домашнє завдання (2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Формулює завдання:
Домашнє завдання - п.2.1-2.2 - опрацювати, виконати вправи 2, с.30, вправа 4, с.37
Додаткове завдання* - написати твір-роздум на тему «Чи зникне флеш-накопичувач?»
(розміщене в блозі http://yulia-inf-8.blogspot.com/p/4.html)
Діяльність учнів. Знайомляться із завданнями.
ХІ. Рефлексія ( 2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Формулює завдання:
Закодувати свій настрій за допомогою смайлу та занести його в зошит.
Діяльність учнів. Заносять відповідний смайл в зошит.