урок № 5
Тема: Історія засобів реалізації інформаційних процесів. Види сучасних комп’ютерів
Мета уроку: ознайомити учнів з етапами розвитку інформаційних процесів, історією розвитку обчислювальної техніки та відомими вченими, які відіграли значну роль в розвитку обчислювальної техніки, перевірити уміння підбирати конфігурацію комп’ютера за потребою
Завдання уроку:
Навчальні:
Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
Розвивальні:
Виховні:
Тип уроку: комбінований.
Наочність, обладнання та програмні засоби: комп’ютери, мультимедійні проектор та дошка, навчальний майданчик з інтегрованими вправами, наочностями.
Очікувані результати:
Учень/учениця:
Структура уроку.
І. Організація учнів класу. 3 хв.
ІІ. Перевірка домашнього завдання 7 хв.
ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку 2 хв.
ІV. Мотивація навчальної діяльності. 2 хв.
V. Вивчення нового матеріалу. 10 хв.
VІ. Правила ТБ. 1 хв.
VIІ. Практичне закріплення нового матеріалу. 11 хв.
ІХ. Вправи для очей 2 хв.
Х. Підведення підсумків уроку. 2 хв.
ХІ. Рефлексія. 2 хв.
ХІІ. Домашнє завдання 2 хв.
Хід уроку
І. Організація учнів класу (1 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Вітає учнів. Перевіряє готовність до уроку.
Діяльність учнів. Вітають учителя. Демонструють готовність до уроку, групуються по три учні, розсаджуються на відповідним чином розмішені меблі в класі (по колу) .
ІІ. Формулювання мети і завдань уроку (2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Повідомляє тему та завдання уроку.
Діяльність учнів. За допомогою вчителя формулюють тему та завдання уроку, записують тему уроку в зошит.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Мета:
Діяльність учителя. Пропонує учням звернутися до блогу та відповісти на запитання у формі.
http://yulia-inf-8.blogspot.com/p/5.html
Діяльність учнів – підсаджуються за комп’ютери та протягом 7 хвилин виконують завдання.
ІV. Мотивація навчальної діяльності (3 хв.)
Мета:
Діяльність учителя.Пропонує учням назвати прізвища українських учених, які внесли великий внесок у розвиток обчислювальної техніки.
Діяльність учнів. Виконують спроби здогадатись.
V. Актуалізація опорних знань
Діяльність вчителя. Пропонує назвати відомі види комп’ютерів та різницю між їх використанням.
Діяльність учнів. Відповідають на запитання учителя.
VІ. Вивчення нового матеріалу (14 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Пояснює новий матеріал, використовуючи глог, розміщений в блозі до урок 5.
Діяльність учнів. Складають хронологічну таблицю етапів розвитку інформаційних технологій та розвитку обчислювальної техніки
VІ. Правила ТБ. (1 хв.)
Мета етапу:
Діяльність учителя. Пропонує учням пригадати правила ТБ і назвати їх.
Діяльність учнів. Учні фронтально виконують завдання.
VIІ. Практичне закріплення нового матеріалу (10 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Повідомляє завдання учням для індивідуального виконання, вказує посилання на сторінці блогу для виконання вправ 1-3, коректує роботу учнів за комп’ютером
Вправа 1. Робота з блогом https://yulia-inf-8.blogspot.com/p/5.html
Вправа 2. Робота з блогом https://yulia-inf-8.blogspot.com/p/5.html
Вправа 3. – практична робота, с.50 підручника
Діяльність учнів. Підсаджуються до комп’ютерів, відкривають блог, індивідуально виконують завдання.
ІX. Гімнастика для очей (2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Читає текст для вправ.
Діяльність учнів. Виконують вправи для очей.
ІХ. Підведення підсумків уроку (6 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Пропонує продовжити речення…
«Сьогодні на уроці я…»
«Мене найбільше вразило…»
«Мій настрій…»
Мені здається, що я тепер можу…
Діяльність учнів. Продовжують речення, підводять підсумки.
Х. Домашнє завдання (2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Формулює завдання:
Домашнє завдання - п.2.3 - опрацювати, виконати вправи 2, с.49
(розміщене в блозі http://yulia-inf-8.blogspot.com/p/5.html)
Діяльність учнів. Знайомляться із завданнями.
ХІ. Рефлексія ( 2 хв.)
Мета:
Діяльність учителя. Формулює завдання: