Урок 4
ТЕМА. СКЛАДОВІ КОМП'ЮТЕРІВ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ. КОМП'ЮТЕРИ ТА ЇХ РІЗНОВИДИ.
Навчальна мета: ознайомити учнів зі схемою роботи комп'ютера та пристроями, за допомогою яких та з якими він працює.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: ключові слова з магнітом для дошки, пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті».
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
Урок 4
ТЕМА. СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРІВ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ. КОМП’ЮТЕРИ ТА ЇХ РІЗНОВИДИ.
Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна
Навчальна мета: ознайомити учнів зі схемою роботи комп’ютера та пристроями, за допомогою яких та з якими він працює.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: ключові слова з магнітом для дошки, пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті».
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1 хв)
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (5 хв)
Обговорення запитань підручника зі стор.14-15та відповідей у РЗ.
ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (1 хв)
Відгадування ребусу «Процесор»
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (5 хв)
Робота з підручником
Користуйся тлумачним словничком зі ст. 21-22.
IV. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (10 хв)
Робота в РЗ. Ст.23-29 №2-5, 8, 9
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)
V. ІНТЕРАКТИВНІ КОМП’ЮТЕРНІ ВПРАВИ (7 хв)
Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті
Робота за ПК. Сайт learningapps.org
Виконання вправ
Складові комп'ютера 4298995, 4083632, 1454521, 1725695
Сучасні комп'ютери 1725757, 1746100
VI. ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (7 хв)
Працюй з двома вікнами Win+ , Win+
VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (5 хв)
Учні говорять.
Сьогодні я на уроці… Тепер я знаю, що… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я хочу дізнатися про …
Учитель дякує учням за активність на уроці.
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (2 хв)
П: ст. 20-23
РЗ: ст. 22, №1, 6, 7, повторити англ.слова на ст.29.
Супер-завдання – ст.29 №10*.