​Урок 4 в 5 класі «Складові комп’ютерів та їх призначення. Комп’ютери та їх різновиди.» (за програмою 2017 р.)

Про матеріал

Урок 4

ТЕМА. СКЛАДОВІ КОМП'ЮТЕРІВ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ. КОМП'ЮТЕРИ ТА ЇХ РІЗНОВИДИ.

Навчальна мета: ознайомити учнів зі схемою роботи комп'ютера та пристроями, за допомогою яких та з якими він працює.

Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

Обладнання: ключові слова з магнітом для дошки, пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті».

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

Зміст архіву
Перегляд файлу

Урок 4

ТЕМА. СКЛАДОВІ КОМП’ЮТЕРІВ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ. КОМП’ЮТЕРИ ТА ЇХ РІЗНОВИДИ.

Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна

 

Навчальна мета: ознайомити учнів зі схемою роботи комп’ютера та пристроями, за допомогою яких та з якими він працює.

Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.

Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості  знань з галузі інформатики.

 

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань

 

Обладнання: ключові слова з магнітом для дошки, пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті».

 

Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.

Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1 хв)

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (5 хв)

  1. Що називають інформаційним процесом?
  2. Яке повідомлення вважають інформацією, а яке шумом.
  3. Які бувають інформаційні процеси у людини, у тварини, у роботів?
  4. Як інформаційна система працює з даними?

Обговорення запитань підручника зі стор.14-15та відповідей у РЗ.

 

ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (1 хв)

Відгадування ребусу «Процесор»

ІІІ.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (5 хв)

Робота з підручником

  1. Розглянь пристрої, що працюють з даними (ст.16)
  2. Пригадай їх призначення
  3. Пригадай, які пристрої називають пристроями введення, пристроями виведення, пристроями зберігання даних
  4. Задай запитання, що тебе зацікавили (ст.17).
  5. Розглянь різновиди комп’ютерів (ст.18)
  6. Які їх особливості?
  7. Спробуй пояснити схему (ст.19)

Користуйся тлумачним словничком зі ст. 21-22.

 

IV. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (10 хв)

Робота в РЗ. Ст.23-29 №2-5, 8, 9

  1. Доповни схему роботи комп’ютера (ст.23)
  2. У №2 поясни та підпиши причину такого розподілу пристроїв.
  3. Прочитай про складові системного блоку зі стор.24 та розглянь їх зразки, що надані вчителем.
  4. Виконай вправи №3-5
  5. Попрацюй у групі та склади міні-розповідь до історій №8
  6. Вислухайте розповіді кожної групи
  7. Виконайте завдання №9 та поділіться своїм результатом з сусідньою групою

 

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)

 

V. ІНТЕРАКТИВНІ КОМПЮТЕРНІ ВПРАВИ (7 хв)

Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті

Робота за ПК. Сайт learningapps.org

Виконання вправ

Складові комп'ютера 4298995, 4083632, 1454521, 1725695

Сучасні комп'ютери 1725757, 1746100

 

 

VI. ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (7 хв)

  1. Відкрийте папку з малюнками, вказану вчителем
  2. Створіть власну папку, назва якої ваше прізвище
  3. Скопіюй до неї малюнки пристроїв введення.

Працюй з двома вікнами Win+ , Win+

 

VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (5 хв)

Учні говорять.

Сьогодні я на уроці… Тепер я знаю, що… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я хочу дізнатися про …

 

Учитель дякує учням за активність на уроці.

 

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  (2 хв)

П: ст. 20-23

РЗ: ст. 22, №1, 6, 7, повторити англ.слова на ст.29.

Супер-завдання – ст.29 №10*.

Перегляд файлу

zip
Додано
31 липня 2018
Переглядів
2410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку